Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
My bad, ik had beter moeten lezen. Thanks voor jullie hulp iig. =)
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
My bad, ik had beter moeten lezen. Thanks voor jullie hulp iig. =)


(y) you're welcome
0 Vind ik leuk's
Gisteren ook een account aangemaakt bij Skrill en geld erop gezet. Alles netjes afgerond, kwam er een melding dat de betaling niet succesvol is verlopen. Gelijk een mail achteraan gestuurd, maar nog geen antwoord. Betaling is uiteraard gewoon afgeschreven. Ik heb het afschrift als bijlage bij de mail bijgevoegd. Heb ik juist gehandeld?
0 Vind ik leuk's
Antwoord op mail kan even duren. Ik heb ook meerdere malen gehad (vooral via telefoon) dat een betaling er op de een of andere manier niet doorheen kwam. Meestal duurde het dan een week voor het geld op skrill stond.
0 Vind ik leuk's
moistert:
Antwoord op mail kan even duren. Ik heb ook meerdere malen gehad (vooral via telefoon) dat een betaling er op de een of andere manier niet doorheen kwam. Meestal duurde het dan een week voor het geld op skrill stond.



hmm oke. Wel jammer. Als ik dit topic lees zie ik dat het vaak fout gaat. Zouden ze er eigenlijk bij moeten vermelden dat het met ideal niet helemaal soepel loopt. Mijn bet die ik wilde plaatsen is inmiddels al gespeeld en was goed geweest :s. Afwachten dan maar..
0 Vind ik leuk's
luukinho7:
moistert:
Antwoord op mail kan even duren. Ik heb ook meerdere malen gehad (vooral via telefoon) dat een betaling er op de een of andere manier niet doorheen kwam. Meestal duurde het dan een week voor het geld op skrill stond.



hmm oke. Wel jammer. Als ik dit topic lees zie ik dat het vaak fout gaat. Zouden ze er eigenlijk bij moeten vermelden dat het met ideal niet helemaal soepel loopt. Mijn bet die ik wilde plaatsen is inmiddels al gespeeld en was goed geweest :s. Afwachten dan maar..


Via Twitter heb je kans dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt: @ask_skrill. Via de mail laten ze het vaak afweten.
0 Vind ik leuk's
luukinho7:
moistert:
...



hmm oke. Wel jammer. Als ik dit topic lees zie ik dat het vaak fout gaat. Zouden ze er eigenlijk bij moeten vermelden dat het met ideal niet helemaal soepel loopt. Mijn bet die ik wilde plaatsen is inmiddels al gespeeld en was goed geweest :s. Afwachten dan maar..


Ik heb het idee dat het met te snel doorklikken van de bevestigingspagina te maken heeft oid.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
luukinho7:
moistert:
Antwoord op mail kan even duren. Ik heb ook meerdere malen gehad (vooral via telefoon) dat een betaling er op de een of andere manier niet doorheen kwam. Meestal duurde het dan een week voor het geld op skrill stond.



hmm oke. Wel jammer. Als ik dit topic lees zie ik dat het vaak fout gaat. Zouden ze er eigenlijk bij moeten vermelden dat het met ideal niet helemaal soepel loopt. Mijn bet die ik wilde plaatsen is inmiddels al gespeeld en was goed geweest :s. Afwachten dan maar..


Via Twitter heb je kans dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt: @ask_skrill. Via de mail laten ze het vaak afweten.


Bedankt, ga ik dat maar eens proberen als het er vandaag nog niet opstaat. Krijg van Skrill de volgende mail dus het moet goedkomen hoop ik.

Thank you for contacting the Skrill Help Team.

This matter has now been escalated and we will make every effort to offer a satisfactory resolution within the next 24 hours.

Thank you for your patience.

Best regards,
Skrill Help Team



[UPDATE] Geld is zojuist erop gezet. Bedankt iedereen
0 Vind ik leuk's
Gelukkig ben ik niet de enige. Zo juist heb ik 100 euro gestort naar Skrill, maar het bedrag is nooit aangekomen en het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb meteen een mail gestuurd. Kan ik morgen ook het beste bellen?
0 Vind ik leuk's
Tja, het kan.. weet niet of het ook echt nut heeft. Zal wel gewoon even duren..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.