Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hmm. interessante discussie. Mijn uitbetaling is on hold gezet door unibet, want ik dien 3-5 werkdagen te wachten voordat zij mijn Skrill account geverifieerd hebben..

Ik heb ze een screenshot van mijn Skrill-pagina opgestuurd. Neem aan dat dit akkoord wordt bevonden..
0 Vind ik leuk's
davidus2014:
Hmm. interessante discussie. Mijn uitbetaling is on hold gezet door unibet, want ik dien 3-5 werkdagen te wachten voordat zij mijn Skrill account geverifieerd hebben..

Ik heb ze een screenshot van mijn Skrill-pagina opgestuurd. Neem aan dat dit akkoord wordt bevonden..


Ik begrijp niet zo goed hoe ze je skrill account zouden moeten verifiëren. Ik bedoel, wat gaan ze dan precies verifiëren? Skrill mag geen gegevens afstaan aan 3e partijen zonder toestemming..
0 Vind ik leuk's
Unibet gaat niets bij Skrill opvragen. Zij vragen aan mij om een bestand aan te leveren die ik via hun website moet uploaden. Dit kan een screenshot of foto zijn, waaruit blijkt dat Skrill van mij is. Zie:

We need to see a few documents to protect you from fraud and to comply with legal and licence requirements. We keep this information confidential – it is for internal use only.


Skrill transaction

We are checking your documents

You can check the status of your documents here. We aim to verify your documents within 3-5 working days.

We need your help to provide documents and information so that we comply with the legal and license requirements set by the Maltese Gambling Authority. These procedures are in place to keep you safe and may be related to a recent withdrawal or a general security request.

You can quickly and securely upload your documents directly on our website – all you need to know is on the ‘Verification’ page in ‘My Account’.

If you’ve uploaded your documents within the last 48 hours you can ignore this email.

Please get in touch if there’s anything more we can do to help.

Unibet Customer Support



0 Vind ik leuk's
davidus2014:
Unibet gaat niets bij Skrill opvragen. Zij vragen aan mij om een bestand aan te leveren die ik via hun website moet uploaden. Dit kan een screenshot of foto zijn, waaruit blijkt dat Skrill van mij is. Zie:

We need to see a few documents to protect you from fraud and to comply with legal and licence requirements. We keep this information confidential – it is for internal use only.


Skrill transaction

We are checking your documents

You can check the status of your documents here. We aim to verify your documents within 3-5 working days.

We need your help to provide documents and information so that we comply with the legal and license requirements set by the Maltese Gambling Authority. These procedures are in place to keep you safe and may be related to a recent withdrawal or a general security request.

You can quickly and securely upload your documents directly on our website – all you need to know is on the ‘Verification’ page in ‘My Account’.

If you’ve uploaded your documents within the last 48 hours you can ignore this email.

Please get in touch if there’s anything more we can do to help.

Unibet Customer Support





Vreemd, hier heb ik ook nog nooit mee te maken gehad. Zal wel iets nieuws zijn. ^^
0 Vind ik leuk's
Beste Davidus2014,

Het is inderdaad niet gebruikelijk dat je Skrill account geverifieerd moet worden.

Echter kunnen sinds kort ook de betalingen gecontroleerd worden bij instanties als Skrill. Dit omdat het veelvuldig gebruikt wordt voor het omzeilen van de kansspelbelasting.

Op dit moment, de opstartfase, wordt er hard aan gewerkt en loopt er een testfase. Vandaar dat Unibet een verificatie vraagt.

Uiteraard dien je het gewoon aan te geven bij de Belastingdienst. Op de website van de Belastingdienst vind je het formulier voor de kansspelbelasting aangifte.
0 Vind ik leuk's
Unibet vraag gewoon om verificatie omdat je een uitbetaling aanvraagt. Het is een normale gang van zaken dat een bookmaker een copy vraagt van je id bewijs of je bankpas of een bewijs van een bankafschrift. Of in dit geval Skrill, omdat je een uitbetaling naar Skrill aanvraagt.
Even aan paar dagen wachten en waarschijnlijk krijg je dan bericht dat je account geverifeerd is en hierna wordt je uitbetaald.

0 Vind ik leuk's
Ik heb even wat vragen voor de meer ervaren Skrill gebruiker:

A) Hoeveel fee kost het om geld op te nemen bij een lokale pin automaat in Nederland?
B) Op de site zie ik staan dat je maximaal 5 keer een bedrag van maximale 250 euro kunt opnemen. Hoe kun je er voor zorgen dat je weer een 6e (en 7e etc.) keer geld kunt opnemen?
C) Hoeveel fee houdt Skrill in als je via je Skrill Prepaid Card de boodschappen bij de AH afrekent?
D) Hoeveel fee houdt Skrill in als je online bij de Bol.com afrekent middels Skrill?

Ik ben erge benieuwd naar de antwoorden. Ik vind de site van Skrill lastig leesbaar.


0 Vind ik leuk's
Hier heb je een goede overzichtelijke site : https://www.ewallet-optimizer.com/neteller/neteller-vs-skrill/

Is een vergelijking met Neteller maar vrijwel alle benodigde info staat erin voor Skrill.

Btw: je kan in winkels pinnen met Skrill zolang ze Mastercard accepteren, hier betaal je geen fee voor. Waar zie je trouwens dat je maximaal 5 keer 250 euro kunt opnemen?
Als je geen VIP bent kan je om de 24 uur 250 euro pinnen.

0 Vind ik leuk's
Dank je wel. Die site is inderdaad erg overzichtelijk.

Als ik inlog op Skrill, zie ik het volgende:

Card limits

Currently available for purchase: EUR 1000.00 (10 transactions remaining)

Currently available for cash withdrawal: EUR 250.00 (5 transactions remaining)


Hieruit blijkt dat je slechts 5 maar een transactie van € 250,00 kunt verrichten.


De antwoorden op vraag:
A = 1,75 %
B = onbekend
C = 0 euro
D = 0 euro


Vraag B blijft dus nog onbekend.
0 Vind ik leuk's
Ik weet dat je maximaal 5 transacties mag doen in 24 uur tijd.
Staat nogal vaag aangegeven. Voor de zekerheid zou ik ff contact opnemen met Skrill als ik jou was.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.