Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke Belgisch inwoner kan mij helpen

Beste medewedders...
Ik heb een probleem, en vraag me af of een van jullie belgen mij kan helpen...
Ik heb afgelopen donderdag bij een bookA een account aangemaakt en gezegd dat ik woonachtig ben in België.
Via dit artikel: http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/ speel ik namelijk altijd mijn bonussen vrij. Dit is gewoon goed gelukt bij meerdere bookmakers. Helaas ging het wedden de afgelopen tijd wat minder en dacht ik even snel de bonus bij de bookA vrij te spelen.
Normaal gesproken win ik altijd bij betfair, waardoor ik me bonus gelijk vrij heb gespeeld. Helaas won ik dit keer bij BookA en dat maakt mijn probleem.
Ik heb nu een bedrag van 700 euro staan op mijn account bij BookA, maar ik kan het niet opnemen.
Nu is mijn vraag; Is er hier een belg aanwezig die mij tegen een vergoeding van 25 euro wil helpen.
Bij BookA sturen ze namelijk altijd een brief op naar het adres met een code, deze code moet je dan aan hun doorgeven om te bevestigen dat je om dat adres woont. Nu is het dus de bedoeling dat deze belg mij zijn adres geeft waar ik deze brief door BookA naar toe kan laten sturen. Deze code geef je dan door aan mij en dan kan ik me geld toch opnemen. Zo zal het verhaal er ongeveer uit te komen gaan zien, misschien moet je nog iets meer doen maar dit geef ik dan door via de mail...
Ik zelf ben Nederlander en woonachtig in Nederland en heb me dus bij deze BookA aangemeld als inwonen van België.
Bij BookA heb ik een fictief adres opgegeven. Dit kan ik gelukkig nog wel wijzigen. De belg die mij kan helpen geeft dan zijn adres en dat voer ik in.
BookA stuurt dan een brief op met een activeringscode naar dit adres, deze code kan dan worden ingevult bij BookA en dan is mijn account toch gevalideerd.
Het geld kan dan gewoon uitbetaald worden op mijn Moneybookers account! Dus met de belasting hoeven we niks te maken te hebben!
Ik heb alleen jullie adres nodig, voor de rest hoef je niks te doen! Ik hoef niet je legitimatie, het kan gewoon met mijn eigen legitimatie. Het maakt niet uit dat ik Nederlander ben, als ik maar in België woon, vandaar dat ik één adres nodig heb!
Het is op zich voor jullie belgen een kleine moeite, snel 25 euro verdiend en je maakt mij heel erg blij!
Alvast bedankt!
Als je interesse hebt om mij te helpen, geef het dan aan op dit forum of stuur me een PM.
BookA is geen echte bookmaker, ik heb ze een willekeurige naam gegeven voor het geval dat deze bookmaker misschien meeleest...
Marianne1960
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marianne1960
Country flagmarianne1960 in 5-06-2011 20:25 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-06-2011 20:25 Storten, inzetten en uitbetalen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
waarom kan je eigen adres niet en een ander belgisch adres wel?
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:
waarom kan je eigen adres niet en een ander belgisch adres wel?

Dat vraag ik me ook af. Is het een illegale partij die voetbal weddenschappen aanbiedt? Verder heb ik je emailadres verwijderd aangezien gebruikers je via een pm (private message) kunnen bereiken.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
ajaciednick:
waarom kan je eigen adres niet en een ander belgisch adres wel?

Dat vraag ik me ook af. Is het een illegale partij die voetbal weddenschappen aanbiedt? Verder heb ik je emailadres verwijderd aangezien gebruikers je via een pm (private message) kunnen bereiken.
Er zijn meer die in Nederland wonen maar toch gebruik willen maken van bookies die geen Nederlanders accepteren. Als Nederlanders zich bij dezelfde bookmakers zouden kunnen inschrijven als Belgen dan zou het wedden voor Nederlanders een stuk aantrekkelijker worden aangezien er bij bepaalde bookies echt altijd hoge odds zijn maar die dus niet voor Nederlanders toegankelijk zijn. Denk hierbij aan Pinnacle Bet365 etc
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Is 25 euro niet een beetje weinig voor een Belg die dit wil doen? Volgens mij mioeten ze in Belgie ook gewoon belasting betalen?!?
Stel 29% belasting x 700 euro = 203 euro!
0 Vind ik leuk's
Hallo, ik ben er weer. Sorry voor de onduidelijkheid
Ik zelf ben Nederlander en woonachtig in Nederland en heb me dus bij deze BookA aangemeld als inwonen van België. Bij BookA heb ik een fictief adres opgegeven wat ik nog kan wijzigen, de belg die mij kan helpen geeft dan zijn adres en dat voer ik in.
BookA stuurt dan een brief op met een activeringscode die ik dan kan bevestigen. Het geld kan dan gewoon uitbetaald worden op mijn Moneybookers account! Dus met de belasting hoeven we niks te maken te hebben!
BookA is gewoon een grote internationale bookmaker, dus het is geen illegale partij of iets dergelijks. Ik weet inderdaad dat ik dom bezig ben geweest met het aanmaken van een account daar, omdat ik dus niet in België woon. Ik zag puur hoeveel het me op zou brengen en niet met welke problemen ik te maken zou krijgen.
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Het is dus een bookmaker die normaal gesproken geen nederlanders accepteerd... bet365?
Is het niet zo dat je je moet legitemeren voordat je een eerste uitbetaling wilt doen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klopt, maar ik heb wel gewoon een geldige legitimatie!
Het maakt niet uit dat ik Nederlander ben, als je maar in België woont...
Dus ik ben een Nederlandse Belg op dat moment, daarom ben ik opzoek naar een adres!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
marianne1960:
Klopt, maar ik heb wel gewoon een geldige legitimatie!
Het maakt niet uit dat ik Nederlander ben, als je maar in België woont...
Dus ik ben een Nederlandse Belg op dat moment, daarom ben ik opzoek naar een adres!

Dat zou dan iemand uit Belgie moeten zijn die Bet365 niet gebruikt en niet van plan is om te gebruiken anders loopt men het risico van sluiten account. En het kunnen uiteraard ook nog andere landen zijn zoals Duitsland , Spanje, Italie en nog veel meer landen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Klopt, precies. Verhoogt naar 50 eu beloning
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Ik ken wel iemand (kennis) die woont in belgie, maar hij wilt ook 50eu en ik wil 50eu dus voor 100 doen we het ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.