Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke Belgisch inwoner kan mij helpen

Beste medewedders...
Ik heb een probleem, en vraag me af of een van jullie belgen mij kan helpen...
Ik heb afgelopen donderdag bij een bookA een account aangemaakt en gezegd dat ik woonachtig ben in België.
Via dit artikel: http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/ speel ik namelijk altijd mijn bonussen vrij. Dit is gewoon goed gelukt bij meerdere bookmakers. Helaas ging het wedden de afgelopen tijd wat minder en dacht ik even snel de bonus bij de bookA vrij te spelen.
Normaal gesproken win ik altijd bij betfair, waardoor ik me bonus gelijk vrij heb gespeeld. Helaas won ik dit keer bij BookA en dat maakt mijn probleem.
Ik heb nu een bedrag van 700 euro staan op mijn account bij BookA, maar ik kan het niet opnemen.
Nu is mijn vraag; Is er hier een belg aanwezig die mij tegen een vergoeding van 25 euro wil helpen.
Bij BookA sturen ze namelijk altijd een brief op naar het adres met een code, deze code moet je dan aan hun doorgeven om te bevestigen dat je om dat adres woont. Nu is het dus de bedoeling dat deze belg mij zijn adres geeft waar ik deze brief door BookA naar toe kan laten sturen. Deze code geef je dan door aan mij en dan kan ik me geld toch opnemen. Zo zal het verhaal er ongeveer uit te komen gaan zien, misschien moet je nog iets meer doen maar dit geef ik dan door via de mail...
Ik zelf ben Nederlander en woonachtig in Nederland en heb me dus bij deze BookA aangemeld als inwonen van België.
Bij BookA heb ik een fictief adres opgegeven. Dit kan ik gelukkig nog wel wijzigen. De belg die mij kan helpen geeft dan zijn adres en dat voer ik in.
BookA stuurt dan een brief op met een activeringscode naar dit adres, deze code kan dan worden ingevult bij BookA en dan is mijn account toch gevalideerd.
Het geld kan dan gewoon uitbetaald worden op mijn Moneybookers account! Dus met de belasting hoeven we niks te maken te hebben!
Ik heb alleen jullie adres nodig, voor de rest hoef je niks te doen! Ik hoef niet je legitimatie, het kan gewoon met mijn eigen legitimatie. Het maakt niet uit dat ik Nederlander ben, als ik maar in België woon, vandaar dat ik één adres nodig heb!
Het is op zich voor jullie belgen een kleine moeite, snel 25 euro verdiend en je maakt mij heel erg blij!
Alvast bedankt!
Als je interesse hebt om mij te helpen, geef het dan aan op dit forum of stuur me een PM.
BookA is geen echte bookmaker, ik heb ze een willekeurige naam gegeven voor het geval dat deze bookmaker misschien meeleest...
Marianne1960
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marianne1960
Country flagmarianne1960 in 5-06-2011 20:25 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-06-2011 20:25 Storten, inzetten en uitbetalen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk wel dat ik er uit ga komen met motje!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
als motje het kan regelen voor 50 succes ;)
0 Vind ik leuk's
Ik heb in motje een prima persoon gevonden die mij gaat helpen,
Iedereen bedankt hier voor zijn hulp!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
marianne1960:
Ik heb in motje een prima persoon gevonden die mij gaat helpen, Iedereen bedankt hier voor zijn hulp!

Hartstikke mooi en leuk dat Motje je gaat helpen! Succes met alles en hoop je hier wel weer terug te zien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nou jongens, ik zal het ook hier even vermelden...
Het is gelukt in samenwerking met motje, het geld staat op mijn moneybookers.
Ik stort 50 euro beloning op zijn rekening :)
Ieder bedankt hier
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
geld staat er idd op :) mooie win-winsituatie
0 Vind ik leuk's
Hey Marianne, ik ben ook woonachtig in België en kan je ook helpen.Ik heb geen account op Bet365 en ben dit in de toekomst ook niet echt van plan. Ik heb je een berichtje gestuurd, moest het nog nodig zijn. :)
0 Vind ik leuk's
marianne1960:
Nou jongens, ik zal het ook hier even vermelden...
Het is gelukt in samenwerking met motje, het geld staat op mijn moneybookers.
Ik stort 50 euro beloning op zijn rekening :)
Ieder bedankt hier
motje82:
geld staat er idd op :) mooie win-winsituatie

Lang leve het forum en dat iedereen iets voor elkaar wil doen! Hulde!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.