Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1.01 als Nederland wint!

haha, ga nu naar bwin.com , zie daar de quoteringen van san marino tegen nl
nl krijgt 1.01 :O
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 31-08-2010 18:00 Voetbal
in 31-08-2010 18:00 Voetbal
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zeg: afblijven!!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik zeg: afblijven!!!

is idd niet de moeite....
0 Vind ik leuk's
[quote]haha, ga nu naar bwin.com , zie daar de quoteringen van san marino tegen nl
nl krijgt 1.01 :O

Bij Unibet kan kan je al niet meer wedden op winst Nederland 1.01 schijnbaar toch te verliesgevend voor Unibet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hahaahah is san marino echt zo dramatisch?
ik ga er ook niet op zetten, anders win ik maar 5 cent wahoo!
0 Vind ik leuk's
ja ik snap niet welke mongool 1,01 speelt ! dat is de moeite echt niet! ze geven trouwens overal 1,01 je zet 1000 euro 1,01, 10 euro winst hahaha
0 Vind ik leuk's
[quote]ja ik snap niet welke mongool 1,01 speelt ! dat is de moeite echt niet! ze geven trouwens overal 1,01 je zet 1000 euro 1,01, 10 euro winst hahaha

En dan zal je altijd zien dat NL gelijkspeelt o.i.d. Het zal je maar overkomen :-@

Ik kan me trouwens herinneren dat je op Sven Kramer kon wedden met de Olympische Spelen tegen 1.04 en dat hij toen die verkeerde wissel plaatste. Daar zijn veel mensen mee de mist in gegaan. Ook voor deze wedstrijd dus: afblijven ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mss stom om geld te zetten op nederland, maar zou het niet veel stommer zijn om te zeggen dat san marino gelijk kan spelen, laat staan winnen tegen nederland? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]mss stom om geld te zetten op nederland, maar zou het niet veel stommer zijn om te zeggen dat san marino gelijk kan spelen, laat staan winnen tegen nederland? :)

Haha, ja dat zou zeker nog veel stommer zijn. Laten we het er op houden dat beide heel stom is :d
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zulke weddenschappen zijn bij voorbaat al kansloos. je moet 100x je weddenschap goed hebben om 1x een verlies te compenseren
0 Vind ik leuk's
duidelijk verhaal....afblijven!!!!!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.