Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1.01 als Nederland wint!

haha, ga nu naar bwin.com , zie daar de quoteringen van san marino tegen nl
nl krijgt 1.01 :O
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 31-08-2010 18:00 Voetbal
in 31-08-2010 18:00 Voetbal
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kan de wedstrijd ook niet vinden in me totoboekje :s
0 Vind ik leuk's
[quote]kan de wedstrijd ook niet vinden in me totoboekje :s

Welkom pokerface op voetbalwedden leuk om je erbij te hebben. Ook al zo'n poker fanaat? Ik speel zelf ook regelmatig online en vind het een te gek spelletje al is de edge voor No Limit Holdem al lang niet meer wat het geweest is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
:) als san marino wint dan is die wedstrijd verkocht:) ! dat kan niet anders!:) ik denk 0-5
0 Vind ik leuk's
sjonge jonge.. als ik nou gewoon een miljardje had ingezet..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]:) als san marino wint dan is die wedstrijd verkocht:) ! dat kan niet anders!:) ik denk 0-5

Als partizanbeograd nou eens een miljardje had ingezet...dan hadden we hier me z'n allen feest kunnen vieren en wat tropische eilandjes kunnen kopen. Nog ingezet op 0-5 partizan?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
lol 1.01 zou ik nooit doen
0 Vind ik leuk's
Nee 1.01 ik ook niet vind er niks aan. Ook de 1.13 van Nederland tegen Finland vind ik niet de moeite waard al zal Nederland vast wel gaan winnen. Wellicht zijn er met handicap nog leuke weddenschappen op Nederland-Finland maar heb nu geen tijd meer om dat te bekijken omdat ik ga trainen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Nee 1.01 ik ook niet vind er niks aan. Ook de 1.13 van Nederland tegen Finland vind ik niet de moeite waard al zal Nederland vast wel gaan winnen. Wellicht zijn er met handicap nog leuke weddenschappen op Nederland-Finland maar heb nu geen tijd meer om dat te bekijken omdat ik ga trainen.

Beter dat je niet te hoge handicap weddenschappen hebt afgesloten. Was niet veel bijzonders deze wedstrijd maar wel weer 3 puntjes...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Idd, zo'n weddenschappen sluit ik ook zelden af. Er bestaan hopen weddenschappen met 1.01 als notering, maar uiteindelijk loopt het wel een keertje slecht af.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.