Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wie dit seizoen kampioen gaat worden hangt wel af van welke transfers er allemaal plaats gaan vinden. Als alle clubs met dezelfde spelers als het vorige seizoen zouden spelen dan geef ik Ajax de grootste kans op het kampioenschap. Ben ook zeer benieuwd naar alle transfers in de komende maand.
0 Vind ik leuk's
Unibet
ik denk psv met de nieuwe aankopen: Jeremain Lens, Marcelo, Jagos Vukovic en Wilfred Bouma.

Reis ook terug..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Ik zie Ajax en PSV samen voor de titel strijden. Het topseizoen wat Twente vorig seizoen had zullen ze niet evenaren. Bepalende spelers zullen waarschijnlijk nog gaan vertrekken.

Voor de overige europa cup plaatsen zie ik Heerenveen, Groningen, Twente, Feyenoord, AZ en FC Utrecht als grootste kanshebbers.

De Graafschap heeft als nieuwkomer al aardig in de selectie geïnvesteerd en zal niet direct degraderen. Clubs als Vitesse en Willem II, die beiden ook in financiële problemen zitten, zie ik mogelijk als directe degradatie kandidaat. VVV, die Schaken en Auassar naar Feyenoord heeft zien vertrekken, zal het ook lastig gaan krijgen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
VW-Crew

Zie je AZ niet meer mee doen om de europa league?
is dat omdat ze het financieel niet meer aan kunnen?
Want de spelers selectie van AZ vind ik beter als die van Heerenveen, Groningen en Fc Utrecht

0 Vind ik leuk's
[quote]VW-Crew
Zie je AZ niet meer mee doen om de europa league?
is dat omdat ze het financieel niet meer aan kunnen?
Want de spelers selectie van AZ vind ik beter als die van Heerenveen, Groningen en Fc Utrecht


Vergeten, ik heb mijn post aangepast! Dank voor de scherpe blik ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ajax en psv om de titel
daarachter feyenoord,twente,az,utrecht,

vitesse,willem II, ado,vvv en de graafschap voor nacompetitie plaatsen

t lijkt me onwaarschijnlijk dat excelior niet rechtstreeks degradeert

maar voor bv ajax zal het nog spannend worden of suarez zal blijvn of dat er een club vlak voor de deadline nog even met een zak geld voorbij komt.

rommedahl en pantelic zijn natuurlijk ook weg, dus hij zal moeten blijven om een kans te kunnen maken op d titel
0 Vind ik leuk's
Ik denk zelf dat Ajax of PSV kampioen gaat worden. Het is even de vraag hoe het uitpakt nu van der Wiel zeker verkocht is en Suarez waarschijnlijk ook verkocht gaat worden evenals Stekelenburg. Het is de vraag wat Ajax voor deze spelers terug gaat krijgen. Afhankelijk daarvan kan ik een beter inschatting maken voor komend seizoen. Voor Europees voetbal zie ik Feyenoord,FC Twente,AZ,FC Utrecht,SC Heerenveen en FC Groningen in aanmerking komen. Als belangrijkste degradatie kandidaten zie ik : VVV Venlo,De Graafschap,Excelsior,Willem 2,Vitesse en Ado den Haag.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wij (De Graafschap) hebben nog nauwelijks nieuwe spelers aangetrokken. Alleen keeper Waterman en verdediger Saeijs tot op heden. Er moet sowieso nog een creatieve middenvelder en een spits bij. Mits die 2 versterkingen er komen zie ik ons wel op plek 14 of 15 eindigen.
0 Vind ik leuk's
Ik zie de spelers die in de wacht staan bij Ajax al juichen en het zijn niet de minsten:
- Stekelenburg --> Vermeer (er moet wel een keeper bij want Verhoeven zie ik niet als serieuze tweede keeper)
- v.d. Wiel --> Blind (vorig jaar Groningen)
- Suarez --> Mitchell Donald & Sulejmani

Voor de breedte zou het goed zijn als de amsterdammers er een paar spelers bij krijgen met ervaring.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik zou als ajax zijn spelers scouten zoals groningen en heereveen hebben gedaan. Een nieuwe jonge saurez. Ik weet dat dit een droom is maar toch. Ajax heeft ik verlies gemaakt. En daarom moeten ze de jeugd meer brengen.

Mijn eigen club nac tjah, ik denk dat ik daar niet over moet gaan praten, want ze spelen zo slecht. Ze hebben een spits nodig zolang amoah er niet is. Misschien komt boukhari naar NAC. Even af wachten maar verwacht het niet. Het zal dit seizoen rechterrijtje bovenin worden maar je weet het nooit. Dit seizoen kan je makkelijk bij nac dikke verliezen verwachten.

Ook zal ik dit seizoen veel op ajax en psv wedden en twente, want die winnen gewoon veel waar je dan ook veel winst mee maakt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.