Eredivisie 2010-2011
Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Ik zou als Ajax zijn spelers scouten zoals Groningen en heereveen hebben gedaan. Een nieuwe jonge saurez. Ik weet dat dit een droom is maar toch. Ajax heeft ik verlies gemaakt. En daarom moeten ze de jeugd meer brengen. Mijn eigen club nac tjah, ik denk dat ik daar niet over moet gaan praten, want ze spelen zo slecht. Ze hebben een spits nodig zolang amoah er niet is. Misschien komt boukhari naar NAC. Even af wachten maar verwacht het niet. Het zal dit seizoen rechterrijtje bovenin worden maar je weet het nooit. Dit seizoen kan je makkelijk bij nac dikke verliezen verwachten. Ook zal ik dit seizoen veel op ajax en PSV wedden en twente, want die winnen gewoon veel waar je dan ook veel winst mee maakt.
ze hebben ook 2 punten mindering.. ik denk dat nac 9-12e eindigd..
ze hebben ook 2 punten mindering.. ik denk dat nac 9-12e eindigd..
Forza Inter