Daily Donny; Eredivisie + Keuken Kampioen Divisie Wedtips
Beste,
Al maanden houd ik me bezig met het wedden op deze twee competities. Graag wil ik mijn tips delen met jullie en hoop ik dat jullie mee profiteren hiervan. Het meespelen ligt natuurlijk helemaal in eigen hand. Ik speel al mijn tips met Low, medium of high stakes (low = 1 unit, medium = 2 units , high = 3 units!) Daarnaast zal ik in dit topic ook steeds mijn winst/verlies hierop zetten!
Hieronder al mijn wedtips
01-03-2021 NAC Breda - FC Oss / NAC -1 +2.43
02-03-2021 Combi +2.12
03-03-2021 Haller to score -1
03-03-2021 Most cards Heerenveen -1
04-03-2021 Go Ahead Eagles win / +2.40
04-03-2021 Double KKD -2
Totaalstand:
+2.95 units
Vanavond staat NAC Breda- FC Oss ook nog op het programma om 21:00 uur.
Na een stroeve start, pakken de mannen uit Breda de laatste weken met niet altijd goed voetbal, wel de punten.
NAC heeft dit jaar 4x thuis gespeeld en pakte 3x de volle mep tegen respectievelijke FC Eindhoven, FC Volendam en Almere City. Er werd met 2-2 gelijkgespeeld tegen Roda, dit had alles te maken met de vroege rode kaart van Robin Schouten. FC Oss heeft een goede fase van het seizoen gekend, maar lijkt helemaal uit vorm te zijn. Van de laatste 7 wedstrijden werd slechts 1x gewonnen en 6x verloren.
Na puntenverlies van zowel De Graafschap als Almere City zal NAC er op gebrand zijn om de drie punten te pakken in eigen huis. Daarnaast speelt NAC met de sterkste opstelling die mogelijk is vanwege de weinig blessures en schorsingen.
Vanwege de vorm van beide clubs en het verschil in kwaliteit van de spelers, zie ik de thuisclub wel met minimaal 1 goal verschil winnen.
Nac Breda -1 @1.81 <-- High stake
Ik zet dus drie units op deze wedstrijd, ieder bepaalt zijn eigen stake voor 1 unit natuurlijk!