Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Daily Donny; Eredivisie + Keuken Kampioen Divisie Wedtips

Beste,

Al maanden houd ik me bezig met het wedden op deze twee competities. Graag wil ik mijn tips delen met jullie en hoop ik dat jullie mee profiteren hiervan. Het meespelen ligt natuurlijk helemaal in eigen hand. Ik speel al mijn tips met Low, medium of high stakes (low = 1 unit, medium = 2 units , high = 3 units!) Daarnaast zal ik in dit topic ook steeds mijn winst/verlies hierop zetten!


Hieronder al mijn wedtips

01-03-2021 NAC Breda - FC Oss / NAC -1 +2.43

02-03-2021 Combi +2.12

03-03-2021 Haller to score -1

03-03-2021 Most cards Heerenveen -1

04-03-2021 Go Ahead Eagles win / +2.40

04-03-2021 Double KKD -2



Totaalstand:

+2.95 units

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar DonnyvdBeek
Country flagDonnyvdBeek in 1-03-2021 17:48 Voetbal
in 1-03-2021 17:48 Voetbal
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zoals nmm al aangeeft gister een matige partij van FC Utrecht, echter mochten ze zeker wel scoren wat ze nalieten. Maar bij Helmond zat het er geen minuut in na de snelle rode kaart. Hier zijn we twee stakes verloren. Gelukkig maakte de Eagles het goed met een klinkende overwinning op FC Oss.


Over een paar minuten komt de tip van vandaag!

1 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

FC Twente - Willem 2 / Over 2.5 goals @1.74 <-- High Stake

Twee clubs tegen elkaar die deze linie redelijk vaak halen. Beide teams met de meeste kwaliteiten in de aanval. FC Twente speelt met Menig, Danilo en Narsingh in de basis. Dat betekent flink wat snelheid en behendigheid tegen de wat statische verdedigers van Willem 2. Daarnaast kunnen zij niet beschikken over Heerkens en aanvoerder Peters.

Het centraal duo bestaat vandaag daarom uit van Beek en Holmen. Ik acht de kans groot dat Twente minimaal 1x gaat scoren met deze aanvallers.


Willem 2, laat met vlagen leuk voetbal zien en speelt af en toe als een natte krant. Heel wisselvallig, maar ook hier zitten de kwaliteiten in de voorste linie. Met spits Wriedt, hebben zij een ware goalgetter in het team, wanneer we naar zijn loopbaan kijken. Met Tresor en Nunnely op de flank beschikken ook zij over heel wat snelheid. Ook hier verwacht ik minimaal een goal van


Daarnaast is deze linie h2h van de laatste 6 wedstrijden, 5 keer behaald en dit verwacht ik vandaag ook weer!

Succes allen die meedoen!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op Sat 6 Mar 2021, 17:09
2 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

DonnyvdBeek, ik maak graag even gebruik van je topic.

Som kom je wel eens van die tips tegen dat je denkt... HOE DAN?

Ik geef jullie graag de volgende: Ado- heracles. Ado over 1.5goals. Gisterenavond heb ik deze gezet voor een odd van 4.20. doe ermee wat jullie willen.. een sportieve zaterdag 👍

0 Vind ik leuk's

Zo vaak scoren ze niet meer dan 2 doelpunten per wedstrijd, behalve dan tegen de topclubs.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.