Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Daily Donny; Eredivisie + Keuken Kampioen Divisie Wedtips

Beste,

Al maanden houd ik me bezig met het wedden op deze twee competities. Graag wil ik mijn tips delen met jullie en hoop ik dat jullie mee profiteren hiervan. Het meespelen ligt natuurlijk helemaal in eigen hand. Ik speel al mijn tips met Low, medium of high stakes (low = 1 unit, medium = 2 units , high = 3 units!) Daarnaast zal ik in dit topic ook steeds mijn winst/verlies hierop zetten!


Hieronder al mijn wedtips

01-03-2021 NAC Breda - FC Oss / NAC -1 +2.43

02-03-2021 Combi +2.12

03-03-2021 Haller to score -1

03-03-2021 Most cards Heerenveen -1

04-03-2021 Go Ahead Eagles win / +2.40

04-03-2021 Double KKD -2



Totaalstand:

+2.95 units

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar DonnyvdBeek
Country flagDonnyvdBeek in 1-03-2021 17:48 Voetbal
in 1-03-2021 17:48 Voetbal
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanavond staat NAC Breda- FC Oss ook nog op het programma om 21:00 uur.

Na een stroeve start, pakken de mannen uit Breda de laatste weken met niet altijd goed voetbal, wel de punten.

NAC heeft dit jaar 4x thuis gespeeld en pakte 3x de volle mep tegen respectievelijke FC Eindhoven, FC Volendam en Almere City. Er werd met 2-2 gelijkgespeeld tegen Roda, dit had alles te maken met de vroege rode kaart van Robin Schouten. FC Oss heeft een goede fase van het seizoen gekend, maar lijkt helemaal uit vorm te zijn. Van de laatste 7 wedstrijden werd slechts 1x gewonnen en 6x verloren.


Na puntenverlies van zowel De Graafschap als Almere City zal NAC er op gebrand zijn om de drie punten te pakken in eigen huis. Daarnaast speelt NAC met de sterkste opstelling die mogelijk is vanwege de weinig blessures en schorsingen.

Vanwege de vorm van beide clubs en het verschil in kwaliteit van de spelers, zie ik de thuisclub wel met minimaal 1 goal verschil winnen.


Nac Breda -1 @1.81 <-- High stake


Ik zet dus drie units op deze wedstrijd, ieder bepaalt zijn eigen stake voor 1 unit natuurlijk!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op di 2 mrt. 2021, 08:54
8 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

Leuk, ben benieuwd naar je tips en vooral natuurlijk je resultaten! Succes 👊

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Gister een mooie 3-0 overwinning van NAC, waardoor deze bet simpel behaald werd!

Tip van vandaag:

Combi: NEC - FC Den Bosch / NEC win + Jong FC Utrecht - FC Dordrecht / BTTS YES @2.06 <-- Medium

NEC bevindt zich momenteel 6de op de ranglijst en draait goed mee om play-offs. FC Den Bosch wist sinds tijden weer eens een keer te winnen thuis tegen Jong Utrecht maar staat nog altijd op de laatste plek. Van de laatste 15 uitwedstrijden werd er 13x verloren en 2x gelijk gespeeld. Ik zie NEC mede door het kwaliteitsverschil deze wedstrijd 'gewoon' over de streep trekken om zo aansluiting te vinden bij de subtop.


Wie wel eens wedstrijden van Jong Utrecht kijkt, weet dat er doorgaans veel goals vallen in wedstrijden van hen. Met spits Jeredy Hilterman in de gelederen, weet het vaak te scoren. Helaas, werd er ook pas twee keer dit seizoen de nul gehouden. Waar zij een redelijke start kende van het seizoen, keldert Jong FC Utrecht met de week een plaats naar onder op de ranglijst. FC Dordrecht laat de wedstrijden zich weer iets meer zien en wist de laatste 2 van de 3 wedstrijden te winnen. FC Dordrecht kreeg 64 tegengoals in 25 wedstrijden, Jong Utrecht kreeg 50 goals tegen in hetzelfde aantal wedstrijden. Een winnaar voorspellen is lastig in deze wedstrijd, maar alles wijst erop dat hier wel wat goals kunnen gaan vallen.


Vandaag geen singles vanwege de lage odds en een onvoorspelbare wedstrijd tussen Jong Utrecht en FC Dordrecht. Vandaar dat ik het nu via deze weg wil proberen.

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op do 4 mrt. 2021, 09:46
6 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

Winner!

NEC wint met overtuigende cijfers van FC Den Bosch

FC Dordrecht weet met geluk een goaltje mee te pikken uit een penalty

Morgen weer een nieuwe tip!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op di 2 mrt. 2021, 19:33
2 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

SC Heerenveen - Ajax / Most cards SC Heerenveen @2.14 <-- Low stake

De linie voor kaarten ligt enorm hoog, dit omdat onze vriend Bas Nijhuis deze wedstrijd fluit. Ik verwacht dan ook maar 1 a 2 kaarten in deze wedstrijd.

Ajax speelt zonder kaartenpakkers Tagliafico en Rensch. Ik verwacht dat hierdoor Perr Schuurs in de basis staat, die beduidend minder kaarten pakt en tevens ook op scherp staat. Dit geldt ook voor Tadic en Alvarez, die de dus zullen opletten, omdat ze de finale willen halen.

Voetbal International kopte vandaag al in dat het voor SC Heerenveen de belangrijkste wedstrijd is sinds 2009. Aangezien ik veel balbezit voor Ajax verwacht, lijkt het me logisch dat SC Heerenveen de nodige overtredingen gaat maken. Ik vind deze odd dan ook te hoog om te laten liggen.

Succes voor diegene die meedoen!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op do 4 mrt. 2021, 09:46
3 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

SC Heerenveen - Ajax / Haller to score @1.85 <-- LOW stake

Bookies verwachten minimaal twee goals voor Ajax, daarnaast spelen ze ook beide met sterkst mogelijke opstelling. Het lijkt me aannemelijk dat de spits er een gaat maken. In de meeste wedstrijden wordt Haller niet gewisseld en schiet/kopt de spits minimaal twee keer op goal, het lijkt me zeker het proberen waard om hier 1 unit op te zetten.


Vandaag hebben we dus 2 units op deze wedstrijd staan!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op do 4 mrt. 2021, 09:46
0 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

Helaas, gisteren 2 units verloren in de wedstrijd van Ajax.

Het was een typisch Bas Nijhuis wedstrijd, liet alles doorgaan en floot weinig voor overtredingen. Daarnaast vond ik SC Heerenveen wel wat 'soft' en verloren dus ook terecht met 3-0. Een leer van mij om van kaarten af te blijven, wanneer Bas onder leiding van de match staat!

Haller heeft drie dikke kansen gehad, waar hij er echt een van had moeten maken. Zijn laatste actie typeerde precies hoe hij gisteren in de wedstrijd zat.


Voor vandaag geen tips, omdat er geen wedstrijden op het programma staan van de ED of KKD.

Morgen heb ik weer minimaal 2 tips voor jullie!

1 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

FC OSS - Go Ahead Eagles / Go Ahead Eagles win @1.80 <-- High stake

Nummer 15 tegen nummer 5 van de ranglijst. OSS verloor afgelopen maandag kansloos tegen NAC, Terwijl de Eagles voor de zoveelste keer op voorsprong kwam en het team weet als geen ander hoe ze de wedstrijd dan over de streep trekken. Zakelijk en zorgvuldig voetbal, waarbij vaak de nul gehouden wordt.

Ook in deze partij verwacht ik aanvallend niet te veel problemen, OSS scoort gemiddeld ook maar 1x per wedstrijd. Ik verwacht hier dan uitslag wat in het voordeel valt voor Go Ahead Eagles.


Combi: Helmond Sport - NEC BTTS YES + Jong FC Utrecht - MVV BTTS YES @2.21 <-- Medium stake

Bij wedstrijden van Helmond werd deze linie van de laatste 10 wedstrijden maar liefst 9 keer behaald. Het laat bij vlagen leuk voetbal zien en heeft met Loukili en Duijvestijn twee scorende spelers in het team. Ook thuis verwacht ik dat ze weer genoeg weerstand kunnen bieden tegen NEC, dat zich op de 6de positie bevindt. Ook NEC heeft niet echt moeite om het net te vinden, zij scoren gemiddeld 1,8x per wedstrijd. Zeker tegen een ploeg dat pas 3x de nul hield moet dit ook gewoon lukken!


Bij Jong FC Utrecht weer dezelfde redenatie als de wedstrijd tegen FC Dordrecht. Bookies achten de kans groter dat FC Utrecht wint, wat ik in mijn ogen wel opvallend vind. MVV weet de laatste wedstrijden te winnen van Telstar, Excelsior en NEC. Mede door de hoeveelheid goals die vallen bij Jong FC Utrecht in combinatie met de vorm waar MVV in verkeerd, durf ik deze wel te zetten!


Dit zijn vooralsnog mijn bets die ik vandaag speel, ik ga ook nog kijken of er wat te spelen valt bij FC Emmen - Sparta. Echter schrijf ik pas tips als ik er volledig achter sta!

Bericht gewijzigd door DonnyvdBeek op za 6 mrt. 2021, 16:52
4 Vind ik leuk's
ik ga er wel voor

Ajax Heerenveen was KNVB Beker dus verkeerde topic 🙃

Met je double heb je zwaar pech gehad, eentje door rood en andere door hele matige wedstrijd. Aan andere kant beter 2 foute in 1 double dan andersom.

Ga je topic wel volgen, veel info voor een competitie die ik zelf niet heel erg volg maar af en toe live kijk👍👍

2 Vind ik leuk's

@DonnyvdBeek Weet je al dat Giakoumakis vandaag bij Feyenoord niet mee doet? Goed om te weten denk ik.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.