Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk dat dit seizoen Sparta,RKC of Go Ahead Eagles kampioen gaat worden. Weet iemand al wat transfers voor de Jupiler league ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
sparta,rkc,gae,volendam, zwolle of cambuur wordt kampioen.
0 Vind ik leuk's
=
Ik denk dat Sparta kampioen wordt. GAE gaat wederom hoge ogen gooien.
0 Vind ik leuk's
Maandaag heb je GAE - Sparta.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik denk dat Sparta kampioen wordt. GAE gaat wederom hoge ogen gooien.

Ik denk niet dat Sparta kampioen gaat worden. Ze hebben een aantal spelers zien vertrekken en ik schat een GAE als voorbeeld al hoger in dan Sparta. Vaak moeten gedegradeerde eredivisieclubs zich één jaar aanpassen om het jaar daarna goed terug te komen en een gooi naar de titel te doen.

Zwolle heeft ook ambities uitgesproken, ze hebben ook net een nieuw stadion, dat ze binnen 2 jaar weer in de Eredivisie willen spelen.

Het seizoen begint in ieder geval leuk met een 'topper' op papier tussen GAE en Sparta. Ik gok een 2-1 overwinning voor GAE.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Vandaag gaat de Jupiler League ook van start. Dit zijn de wedstrijden voor vanavond:

vrijdag 13 augustus
20:00 Almere City FC - RBC Roosendaal
20:00 FC Eindhoven - RKC Waalwijk
20:00 Telstar - BV Veendam
20:00 FC Den Bosch - Helmond Sport
20:00 MVV - FC Volendam
20:00 FC Emmen - FC Zwolle
20:00 FC Dordrecht - SC Cambuur
20:00 AGOVV - Fortuna Sittard

En maandag 16 augustus:
20:45 Go Ahead Eagles - Sparta

Ik verwacht dat Sparta dit seizoen kampioen zal worden maar ik hoop dat de Eagles of Cambuur eindelijk eens kunnen promoveren.
0 Vind ik leuk's
Ik tip Zwolle voor het komende seizoen. Ze hebben goede versterkingen binnen gehaald, Yanic Wildschut van Jong Ajax, Pepijn Kluin van Groningen, Frank Olijve van Groningen en Sjoerd Ars als goalgetter. Ook ziet de jeugd er dit seizoen veelbelovend uit en zou Jesper Drost wel eens voor een doorbraak kunnen staan. Deze jongen heeft in bijna alle vertegenwoordigende elftallen van Nederland gespeeld en zit ook nu weer bij de selectie. Sterkhouder Botteghin is gebleven in het hart van de defensie, Ruud Kras en Zdenko Kapralik zijn dan wel vertrokken maar met Giel-Jan Tissingh staat er weer een aanstormend talent op de deur te kloppen.

Toen Jan Everse opstapte is Jaap Stam een meer prominente rol gaan spelen binnen de staf en zal hij dit, samen met Boekweg en Langeler, het komende seizoen weer gaan doen. Ook Stam heeft een goede invloed op de spelersgroep door zijn ervaring en uitstraling. Zwolle gaat echt hoge ogen gooien dit seizoen, mark my words.

Verder zijn natuurlijk ook Sparta, Cambuur en GAE kandidaten voor promotie dan wel het kampioenschap. RKC wordt denk ik een gevalletje RBC, jammer maar helaas. Ik zie ze het dit seizoen niet zo goed doen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik tip Zwolle voor het komende seizoen. Ze hebben goede versterkingen binnen gehaald, Yanic Wildschut van Jong Ajax, Pepijn Kluin van Groningen, Frank Olijve van Groningen en Sjoerd Ars als goalgetter. Ook ziet de jeugd er dit seizoen veelbelovend uit en zou Jesper Drost wel eens voor een doorbraak kunnen staan. Deze jongen heeft in bijna alle vertegenwoordigende elftallen van Nederland gespeeld en zit ook nu weer bij de selectie. Sterkhouder Botteghin is gebleven in het hart van de defensie, Ruud Kras en Zdenko Kapralik zijn dan wel vertrokken maar met Giel-Jan Tissingh staat er weer een aanstormend talent op de deur te kloppen.

Toen Jan Everse opstapte is Jaap Stam een meer prominente rol gaan spelen binnen de staf en zal hij dit, samen met Boekweg en Langeler, het komende seizoen weer gaan doen. Ook Stam heeft een goede invloed op de spelersgroep door zijn ervaring en uitstraling. Zwolle gaat echt hoge ogen gooien dit seizoen, mark my words.

Verder zijn natuurlijk ook Sparta, Cambuur en GAE kandidaten voor promotie dan wel het kampioenschap. RKC wordt denk ik een gevalletje RBC, jammer maar helaas. Ik zie ze het dit seizoen niet zo goed doen.

Duidelijke uitleg Battes. Nu ik dit gelezen heb schat ik Zwolle ook stukken hoger in dit seizoen. Het zou wel leuk zijn als ze kampioen zouden worden weer eens een ander team dat promoveert.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Kijk eens aan Zwolle al 0-2 voor, Ars en Schreurs. Snelste doelpunt van het seizoen is al gemaakt; Ars na 15 seconden. :p
0 Vind ik leuk's
Was gister naar Telstar, ze waren dik en dik beter dan Veendam, de sammenvatting gaf zeker de verhouding niet goed weer (2e helft) en die scheidsrechter snapte het al helemaal niet. Hij gaf blijkbaar 7minuten blessuretijd!?!?! Terwijl er geen aanleiding was om uberhaupt meer dan 4minuten te geven. Enfin, 90+7 min, handsbal in penaltygebied, penalty tegen 1-1. Om te janken. Gelukkig niet op ingezet, maar toch, Telstar oogde fris, wel heel jeugdig, maar t was weer leuk om te zien! Zie Telstar (mits wat geluk) zeker rond de 10e plek eindigen en winnen van de kleintjes en soms een verrassing tegen een "groot" team. ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.