Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Met Euroclubindex tegen de bookmakers

Begon dit seizoen bij toto nl te spelen gebruikmakend van de EuroClubIndex data. Dat is een statistisch model dat clubs een ranking geeft en daarmee kansen op winst uitrekent. Voorbeeld ze geven PEC 46.3% kans op winst bij RKC. Quotering was 2.49. 2.49x0.463 is bet met gemiddeld 15% winst. Veel wedstrijden hebben geen gunstige quotering, soms is die er wel en dan kijk ik of ik wil spelen. Hangt ook af van de vorm en blessures.

Het gaat goed. Ik speel €10 per wedstrijd, heb na 19 wedstrijden spelen €185 ingezet (1 keer €5). Uitkering is €287.70, dat is ruim 55% winst. De verwachting volgens EuroClubIndex kansen was dat ik €237 zou binnenkrijgen.

Ik speel Eredivisie, altijd een 1 of een 2. Daarvan zijn de quoteringen het gunstigst.



6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PPTheulings
Country flagPPTheulings in 6-02-2020 10:45 Voetbal
in 6-02-2020 10:45 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben wel benieuwd welke competities je pakt. Er zijn dit jaar weinig 'voorspelbare' competities te noemen.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. feb.. 2020, 13:01 schreef richard123:

Ik ben wel benieuwd welke competities je pakt. Er zijn dit jaar weinig 'voorspelbare' competities te noemen.

Het gaat niet om "voorspellen" het gaat om odds die te hoog staan volgens een model. Of dit model nu winstgevend is op lange termijn is hij aan het testen.


5 Vind ik leuk's

Inderdaad, ik test het model in de eredivisie, pak de beste quoteringen en kijk of dat wint. Dit seizoen 19 gespeeld en 2 te spelen. Soms speel ik niks in een ronde, geen goede quoteringen. Soms laat ik een goede quotering lopen, het model ziet geen geschorste en geblesseerde spelers, het model ziet geen angstgegners, kijkt puur naar de ranking.

Als het model me <10% winst voorspelt vind ik het in principe te weinig om de bookmakers te testen.

4 Vind ik leuk's

Helder. Ben benieuwd!


Welkom op VW!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Mijn overzicht dit seizoen.

0 Vind ik leuk's

Dus bvb de match Cercle Brugge - KV Mechelen in de Belgische Jupiler League:

Volgens ECI is de kans op winst Mechelen 56,7 %

De odd op bvb Unibet is 2.8 = 35,7 %

Verschil is meer dan 10% dus deze is een goed voorbeeld van je strategie begrijp ik dat goed?

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op vr. feb.. 2020, 10:46 schreef thomas2x4u:

Dus bvb de match Cercle Brugge - KV Mechelen in de Belgische Jupiler League:

Volgens ECI is de kans op winst Mechelen 56,7 %

De odd op bvb Unibet is 2.8 = 35,7 %

Verschil is meer dan 10% dus deze is een goed voorbeeld van je strategie begrijp ik dat goed?

Als je dit vergelijkt met de uitleg van PPTheulings dan heeft deze bet (2.8*0.567) een winst van 58,76%, zoals hij zou zeggen.


Bizar grote value zou je zeggen. Is er iets bijzonders aan de hand met deze wedstrijd?

De openingsquoteringen lagen ook rond de 2.2 ipv 2.8, zelfs dit zou nog een value van 24,74% opleveren. (2.2*0.567)


Of begrijp ik je berekeningen verkeerd, PPTheulings?

0 Vind ik leuk's
Op vr. feb.. 2020, 11:35 schreef markhave:
Op vr. feb.. 2020, 10:46 schreef thomas2x4u:

Dus bvb de match Cercle Brugge - KV Mechelen in de Belgische Jupiler League:

Volgens ECI is de kans op winst Mechelen 56,7 %

De odd op bvb Unibet is 2.8 = 35,7 %

Verschil is meer dan 10% dus deze is een goed voorbeeld van je strategie begrijp ik dat goed?

Als je dit vergelijkt met de uitleg van PPTheulings dan heeft deze bet (2.8*0.567) een winst van 58,76%, zoals hij zou zeggen.


Bizar grote value zou je zeggen. Is er iets bijzonders aan de hand met deze wedstrijd?

De openingsquoteringen lagen ook rond de 2.2 ipv 2.8, zelfs dit zou nog een value van 24,74% opleveren. (2.2*0.567)


Of begrijp ik je berekeningen verkeerd, PPTheulings?

Kan zijn dat de quotering veranderd is omdat bij Mechelen een spits en keeper met zware blessures zijn uitgevallen vorige speeldag. Maar dan nog lijkt 2.8 wel een gunstige odd voor een van de best voetballende ploegen in België tegen de laatste die vrij zeker gaat degraderen.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Interessant verhaal ik blijf hem even volgen. Zou het nog iets zijn om de beste odds te pakken op verschillende aanbieders ? Waarschijnlijk was je winst dan nog hoger geweest. Toto niet altijd de beste odds.

0 Vind ik leuk's

Mijn berekeningen zijn goed uitgelegd, EuroClubIndex geeft bizarre 58.7% winst, heb ik nog niet eerder gezien. Boven de 13% is al bijzonder. Ik vermoed wel een gokje waard ondanks de blessures van keeper en spits. Ik moet wel zeggen dat ik de Belgische competitie niet volg. Als de halve selectie griep heeft of zo dan is dat niet bekend bij mij.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.