Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Met Euroclubindex tegen de bookmakers

Begon dit seizoen bij toto nl te spelen gebruikmakend van de EuroClubIndex data. Dat is een statistisch model dat clubs een ranking geeft en daarmee kansen op winst uitrekent. Voorbeeld ze geven PEC 46.3% kans op winst bij RKC. Quotering was 2.49. 2.49x0.463 is bet met gemiddeld 15% winst. Veel wedstrijden hebben geen gunstige quotering, soms is die er wel en dan kijk ik of ik wil spelen. Hangt ook af van de vorm en blessures.

Het gaat goed. Ik speel €10 per wedstrijd, heb na 19 wedstrijden spelen €185 ingezet (1 keer €5). Uitkering is €287.70, dat is ruim 55% winst. De verwachting volgens EuroClubIndex kansen was dat ik €237 zou binnenkrijgen.

Ik speel Eredivisie, altijd een 1 of een 2. Daarvan zijn de quoteringen het gunstigst.



6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PPTheulings
Country flagPPTheulings in 6-02-2020 10:45 Voetbal
in 6-02-2020 10:45 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goedemorgen zou je je bets hier kunnen delen. Wat je aankomende ronde speelt. Ben benieuwd alvast bedankt.

2 Vind ik leuk's


Dat is wel een beetje de truc van deze site. Als je je bevindingen deelt voor de wedstrijd kunnen mensen je strategie meespelen. Ben benieuwd.

3 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Is het niet het overwegen waard om het Kelly Criterium toe te passen op de stakes?


0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.