Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse Primera Division wedden tips

Hier kan je alles kwijt omtrent het seizoen 2010/2011 van de Primera Division. Wie zal er kampioen gaan worden van de Primera Division FC Barcelona of Real Madrid of wie zal er topscorer gaan worden ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:43 Voetbal
in 13-07-2010 07:43 Voetbal
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wanneer komen deze weddenschappen online te staan op bwin,bet-at-home? Kan ze van allemaal vinden, behalve de Turkse en de Spaanse.. weet iemand de rede hierachter?
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]wanneer komen deze weddenschappen online te staan op bwin,bet-at-home? Kan ze van allemaal vinden, behalve de Turkse en de Spaanse.. weet iemand de rede hierachter?

Van de Primera Division weet ik dat die in september van start gaat de meeste andere competities gaan in augustus van start. Ik denk dat de Turkse competitie ook pas in september van start gaat. Over een maand zullen denk ik ook de Turkse en Spaanse competitie bij de bookies staan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
aah okee bedankt!

0 Vind ik leuk's
Forza Inter
voor de eerste ronde sevilla to win@ 2.10 en real to win @ 1.45
0 Vind ik leuk's
Real Madrid zal kampioen gaan worden ! Het zal weer heel spannend gaan worden met aartsrivaal Barcelona maar omdat Mourinho er nu bij is zal Madrid kampioen gaan worden.
Ook krijg je voor het kampioenschap van de Primera Division bij de bookmakers hogere quotes voor Real Madrid dan bij FC Barcelona.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Real Madrid zal kampioen gaan worden ! Het zal weer heel spannend gaan worden met aartsrivaal Barcelona maar omdat Mourinho er nu bij is zal Madrid kampioen gaan worden. Ook krijg je voor het kampioenschap van de Primera Division bij de bookmakers hogere quotes voor Real Madrid dan bij FC Barcelona.

Barca wordt kampioen met villa erbij.. real madrid gaat hem hoop ik echt niet worden.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Ik denk dat real kampioen word
toch hoop ik dat barca of misschien voor een keer atletico madrid kampioen word
0 Vind ik leuk's
ik hou het op real madrid dit jaar. Mag wel weer eens keertje...

ga naar valencia vs atletico madrid ...heb er zin in! :)
0 Vind ik leuk's
Mwhaa ik heb real madrid gezien de 1e wedstrijd.
natuurlijk kan er veel veranderen maar het was niet denderend.
0 Vind ik leuk's
Messi is nu voor een week geblesseerd dat is wel iets om rekening mee te houden als je op Athletic Bilbao-FC Barcelona gaat wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.