Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse Primera Division wedden tips

Hier kan je alles kwijt omtrent het seizoen 2010/2011 van de Primera Division. Wie zal er kampioen gaan worden van de Primera Division FC Barcelona of Real Madrid of wie zal er topscorer gaan worden ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:43 Voetbal
in 13-07-2010 07:43 Voetbal
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Valencia - Zaragoza, notering 1.40 voor Valencia. Zeker een lekkere notering voor de nummer 4 tegen de nummer 20. Had hem al afgesloten toen de notering nog 1.45 was :)
0 Vind ik leuk's
Getafe - Real Zaragoza @ unibet notering: 1.75
8/10 ingezet.
0 Vind ik leuk's
Komende maandag Barca - Real Madrid.
Wat zal het worden ?
0 Vind ik leuk's
[quote]Komende maandag Barca - Real Madrid.
Wat zal het worden ?

Zo moeilijk te zeggen met ploegen die beide wereldsterren in het team hebben. Vaak heeft de thuisploeg wel lichtelijk voordeel dus ik ga denk ik voor Barcelona en als Real thuis speelt voor real afhankelijk uiteraard van de verdere ontwikkelingen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Is puur op gelijkspel spelen 'not done'?
0 Vind ik leuk's
Athletic Bilbao - Osasuna: 1,73 @ William Hill 4/10
Bilbao is een erg sterk thuisteam en verloor dit seizoen alleen thuis van Barcelona en Atletico Madrid. Osasuna is het zwakst presterende uitteam met slechts 1 gelijkspel in 6 uitwedstrijden. Bilbao kent voor deze wedstrijd geen belangrijke afwezigen terwijl Osasuna spits Pandiani (6 wedstrijden, 2 goals) en verdediger Lolo (9 wedstrijden, 1 goal) moet missen. De 2 vorige seizoenen won Bilbao met 2-0 van Osasuna.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik speel hem mee!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik speel hem mee!

Bilbao?

Verder blijf ik van Barcelona -real Madrid af. Ik ga de wedstrijd kijkennals voetbalfan en niet om geld te winnen ;-) als ik zou moeten spelen zou ik een 1x spelen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Athletic Bilbao - Osasuna: 1,73 @ William Hill 4/10 Bilbao is een erg sterk thuisteam en verloor dit seizoen alleen thuis van Barcelona en Atletico Madrid. Osasuna is het zwakst presterende uitteam met slechts 1 gelijkspel in 6 uitwedstrijden. Bilbao kent voor deze wedstrijd geen belangrijke afwezigen terwijl Osasuna spits Pandiani (6 wedstrijden, 2 goals) en verdediger Lolo (9 wedstrijden, 1 goal) moet missen. De 2 vorige seizoenen won Bilbao met 2-0 van Osasuna.

Goed gezien!
Basken he, die geven alles voor hun eigen publiek.

Mallorca is ook zo,n team wat thuis altijd heel sterk speelt.
0 Vind ik leuk's
Tip: Barca over 2.5 offsides @ 1.65
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.