Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse Primera Division wedden tips

Hier kan je alles kwijt omtrent het seizoen 2010/2011 van de Primera Division. Wie zal er kampioen gaan worden van de Primera Division FC Barcelona of Real Madrid of wie zal er topscorer gaan worden ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:43 Voetbal
in 13-07-2010 07:43 Voetbal
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
VALENCIA VS. MÁLAGA. De nummer vier tegen de nummer zestien met een verschil van 20 punten op de ranglijst. De thuisploeg Valencia doet het goed voor het thuispubliek. In de laatste tien wedstrijden werd er niet verloren en won het zeven wedstrijden.

Malaga werd afgelopen weekend van de mat geveegd bij Barcelona (al is dat natuurlijk niet zo verwonderlijk). Malaga doet het uit in de Primera Division sowieso bar slecht. Valencia verloor voor het laatst van Malaga in 2001. Kijkend naar al deze punten blijven de drie punten gewoon in huis. 1.46 zal zeker nog wel verder gaan zakken. Zaak om snel te betten.

Good luck!

Wedstrijd datum & tijd: 23-01-2011 17:00
Bookmaker: Centrebet
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Valencia - Malaga
Quote: €1.46
Competitie: Spanje - Primera division
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
SEVILLA VS. LEVANTE. Het kwakkelende Sevilla ontvangt thuis het altijd laag geklasseerde Levante, wat terug te vinden is op een 19e plek.

Opzich begon Sevilla het nieuwe jaar prima. Er werd drie keer gewonnen en het speelde gelijk uit bij Villareal.

Afgelopen weekend werd er thuis verloren van het verrassend sterke Espanyol. Ik verwacht voor het duel tegen Levante geen problemen voor de thuisploeg. Levante wint niks en wist voor het laatst te winnen in Sevilla 13 jaar geleden. De thuisploeg wil revanche nemen voor het verlies van afgelopen weekend.

Good luck!

Wedstrijd datum & tijd: 23-01-2011 17:00
Bookmaker: Bwin.
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Sevilla FC - Levante
Quote: €1.45
Competitie: Spanje - Primera division
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bilbao verloor toch ook van Deportivo thuis? Ben ze nog steeds dankbaar @4.80
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
dit mag er wel bij in topic primera divison:

Real madrid speelt gelijk in Almeria ( real dacht dat ze weer makkelijk gaan winnen maar helaas is de bal rond dus er kan van allees gebeuren )
0 Vind ik leuk's
Voor deze competitie gaan we verder in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/primera-division-wedden-tips-106/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.