Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2020-2021

Ik heb gisteren mijn eerste seizoensweddenschap geplaatst en ook al even via de chat gedeeld. Ik kwam twee interessante weddenschappen tegen voor de Premier League, komend seizoen.



Enerzijds staat Liverpool aan de hoge kant, aangezien ze dit seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen zijn geworden en er (nog) niet echt sprake is van een leegloop. Anderzijds valt me de odd voor Chelsea op. Ze hebben Ziyech en Werner binnen en lijken op pole position te zitten voor Havertz. Aanvallend zit het dus wel snor, wanneer ze ook defensief versterkingen kunnen halen, kan het een goede outsider worden.


Liverpool kampioen @ 2.88 (Betfair, medium)

Chelsea kampioen @ 15 (Betfair, low)


Zeker de odd van Liverpool is bruikbaar voor een pre season combi.

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 28-07-2020 05:43 Voetbal
in 28-07-2020 05:43 Voetbal
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

speel combinaties op bingoal

0 Vind ik leuk's

Dit jaar geen free bets per gewonnen wedstrijd zoals vorig jaar bij Bwin?

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Mijn seizoen weddenschap voor 2020/2021:


West Bromwich Albion - Degradatie

Elche - Degradatie

Juventus - Kampioen Serie A

Donyell Malen - Topscorer Eredivisie

1 Vind ik leuk's

Relo, wat was de odd?


Aangezien je toch wat moet.


@10.65 (wel weekje geleden gezet)




1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

De odd was 31.50;)


Wel een gokje natuurlijk, maar dat maakt het leuk!

2 Vind ik leuk's

Deze paar dagen terug gezet. Had nog nooit een seizoensweddenschap gezet, maar het lijkt me wel leuk dat je elke week weer ergens op kan hopen met 1 weddenschap.

Bericht gewijzigd door pieterbas99 op Sun 13 Sep 2020, 11:08
1 Vind ik leuk's

Ben ook even gaan zoeken en heb er nergens iets over gewonnen. Jammer, want het was een mooie 'profitable' promotie. Waarschijnlijk ook de reden dat het er dit jaar niet is. Timo Werner en Liverpool zouden mij een hoop free bets opleveren dacht ik zo.


@pieterbas99 Mooie! Jammer van de bizarre stats van Omarsson dan nu, maar succes.

0 Vind ik leuk's

Dit jaar high stake (Unibet):


Elche degradeert @1.85

FC Groningen > SC Heerenveen @1.60

FC Utrecht > Vitesse @1.55


Samen @4.59

0 Vind ik leuk's

Bij Unibet kun je Leipzig top 4 spelen voor 1.60. Lijkt me een absolute banker en leuk om mee te nemen in een seizoenscombi.

1 Vind ik leuk's

ook ik heb mijn seasonal klaar voor dit jaar :)


Real Madrid kampioen

Juventus kampioen

Marseille top 3

Leipzig top 4

Chelsea top 4


odd 15.73


heb deze op bingoal gespeeld, op unibet kon je dit natuurlijk weer allemaal niet combineren, dat is daar toch echt wel een drama hoor

de 2 kampioenen had ik staan, van het ogenblik dat ik chelsea top 4 pakte kreeg ik melding dat dit niet ging, krabbers zijn het daar

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.