Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2020-2021

Ik heb gisteren mijn eerste seizoensweddenschap geplaatst en ook al even via de chat gedeeld. Ik kwam twee interessante weddenschappen tegen voor de Premier League, komend seizoen.



Enerzijds staat Liverpool aan de hoge kant, aangezien ze dit seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen zijn geworden en er (nog) niet echt sprake is van een leegloop. Anderzijds valt me de odd voor Chelsea op. Ze hebben Ziyech en Werner binnen en lijken op pole position te zitten voor Havertz. Aanvallend zit het dus wel snor, wanneer ze ook defensief versterkingen kunnen halen, kan het een goede outsider worden.


Liverpool kampioen @ 2.88 (Betfair, medium)

Chelsea kampioen @ 15 (Betfair, low)


Zeker de odd van Liverpool is bruikbaar voor een pre season combi.

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 28-07-2020 05:43 Voetbal
in 28-07-2020 05:43 Voetbal
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gnabry to score over 14.5 goals bundesliga @1.85.

High voor mij

1 Vind ik leuk's

Nog een extra seizoensweddenschap, high stake.


Arsenal - Geen top-4 notering

Juventus - Kampioen Serie A

Lewandowski - Topscorer Bundesliga


0 Vind ik leuk's


Hoeveel krijg je en waar zet je deze ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Iets meer dan 4, bij Betsson

0 Vind ik leuk's

bij die Arsenal heb ik toch de meeste twijfels, Juventus speel ik zelf dus die is zowiezo goed (haha) en Lewandowski zou ook moeten lukken.

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nummer 1 is al binnen, haha!


Edit: hattrick zelfs!

Bericht gewijzigd door gaizka op vr 18 sep. 2020, 19:50
0 Vind ik leuk's

De competities zijn inmiddels een aantal weken onderweg, mij leek dit een goed moment om op basis daarvan enkele nieuwe seizoensweddenschappen op te stellen. In mijn ogen hebben alle onderstaande weddenschappen de nodige value gezien de huidige prestaties.


  • Genk (Top 2) @3. Genk is de laatste weken in bloedvorm. Ik verwacht dat ze deze lijn door zullen trekken en uiteindelijk samen met Brugge de strijd aangaan om het kampioenschap. Beerschot presteert ook bijzonder goed maar die zullen toch langzaam afhaken verwacht ik. Overige kandidaten als Gent, Charleroi, Luik en Anderlecht vind ik persoonlijk minder sterk dan Genk
  • Milan (Winner Serie A) @5. Milan presteert dit seizoen onder leiding van Ibra boven verwachting. Afgelopen weekend lieten ze zien het ook zonder Ibra te kunnen, het collectief Milan is in mijn ogen erg sterk. Momenteel staan ze 5 punten los, ik geef ze in ieder geval een lagere odd dan @5.
  • Sonderjyske (Top 3) @8. Sonderjyske bezet momenteel de 3e plek in Denemarken. Van zover ik de beelden gezien heb is het toch een stugge degelijke ploeg. Achter Midtjylland en Kopenhagen moet dit team in staat zijn om aan te haken bij de wisselvallige teams als Brondby, Nordsjaelland, Aarhus en Aalborg.
  • Monaco (Top 3) @3. De Monegasken presteren dit seizoen prima. Ik heb toevallig de 2e helft tegen PSG gezien (3-2 overwinning) waarin ze mij echt hebben verbaasd. Ze speelden erg sterk met volle pressie en wisten de achterstand om te buigen in een overwinning. Achter PSG schat ik de Monegasken minstens net zo hoog in als Lyon, Lille en Marseille.
  • Reading (Top 6) @3,5. Reading vloog dit seizoen uit de startblokken en bezette enkele weken de eerste plek, hierna kakte het wat in resulterend in drie nederlagen op rij. Reading is uiteraard niet opgewassen tegen teams als Bournemouth, Watford en Norwich. Echter verwacht ik dat deze stugge ploeg zeker wel een kans maakt om hierachter mee te doen om een plek in de top 6.


Verder ben ik benieuwd naar jullie mening en/of jullie nog mooie value zien op de huidige seizoensweddenschappen. Let op; deze bets zie ik echt niet als zekerheidjes, maar het zijn in mijn ogen mooie odds waar je toch een seizoen lang plezier van hebt!


EDIT: Vitesse (Top 3) @5 voeg ik hier nog aan toe!

Bericht gewijzigd door kreggie op ma 30 nov. 2020, 12:42
2 Vind ik leuk's

Tip: Leicester City top 6, 1.67 Unibet


Liverpool, City, United, Chelsea, Tottenham en ....

0 Vind ik leuk's

Southampton, Leicester, Everton of Aston Villa


Chelsea lijkt me trouwens ook een dubbeltje-op-z'n-kant...

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Op diverse sites kun je ook Leicester City spelen without big 6

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.