Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
David Villa ---> Barca



PS: Is er een site waar alle transfers op komen te staan ??
0 Vind ik leuk's
Ik kijk zelf voor transfer nieuws altijd op VI. Die zijn behoorlijk rap en het nieuws klopt altijd.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Hier nog wat updates:
Mike Zonneveld vertrekt bij FC Groningen naar PSV
Gibril Sanko weg bij FC Groningen en gaat naar FC Augsburg (duitsland)
Adil Auassar gaat naar Feyenoord van VVV Venlo
Ruben Schaken gaat naar Feyenoord van VVV Venlo
Atiba Hutchinson gaat naar PSV van FC Kopenhagen
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ga ervan uit dat affaley naar hsv gaat. Ook bestaat de kans dat arnoutovic naar weder gaat en van der vaart naar man united
0 Vind ik leuk's
[quote]Hier nog wat updates: Mike Zonneveld vertrekt bij FC Groningen naar PSV Gibril Sanko weg bij FC Groningen en gaat naar FC Augsburg (duitsland) Adil Auassar gaat naar Feyenoord van VVV Venlo Ruben Schaken gaat naar Feyenoord van VVV Venlo Atiba Hutchinson gaat naar PSV van FC Kopenhagen

Op de transfer van Sankoh na gaan ze allemaal de omgekeerde weg toch(A)?
0 Vind ik leuk's
[quote] Op de transfer van Sankoh na gaan ze allemaal de omgekeerde weg toch(A)?

Onee excuus las het verkeerd;)
0 Vind ik leuk's
'Per direct ontslagen'
Liverpool heeft volgens The Mirror Rafael Benitez ontslagen. The Reds hebben de Spaanse manager drieënhalf miljoen euro geboden ter compensatie. Benitez kon niet meer op steun rekenen binnen de spelersgroep. Onder meer aanvoerder Steven Gerrard zou het vertrouwen hebben opgezegd
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Benitez heeft het leuk gedaan bij Liverpool alleen lijkt de chemie uitgewerkt te zijn. Het wordt weer tijd dat Liverpool in de Premier League en Champions League goed meedraait.
Liverpool is qua historie toch een van de mooiste clubs ter wereld.

transfer update las net dat Andreas Granqvist (FC Groningen) waarschijnlijk naar Celtic gaat.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Benitez heeft het leuk gedaan bij Liverpool alleen lijkt de chemie uitgewerkt te zijn. Het wordt weer tijd dat Liverpool in de Premier League en Champions League goed meedraait. Liverpool is qua historie toch een van de mooiste clubs ter wereld. transfer update las net dat Andreas Granqvist (FC Groningen) waarschijnlijk naar Celtic gaat.

volgend jaar is het ook nix.. ze hebben 5 miljoen om te besteden.. zelfs enkele eredivisie clubs kunnen uit uitgeven..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]

volgend jaar is het ook nix.. ze hebben 5 miljoen om te besteden.. zelfs enkele eredivisie clubs kunnen uit uitgeven..

Jammer Liverpool heeft dus ook last van de krediet crisis als ze maar 5 miljoen te besteden hebben. Erg weinig voor zo'n mooie Engelse topclub.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.