Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote] Jammer Liverpool heeft dus ook last van de krediet crisis als ze maar 5 miljoen te besteden hebben. Erg weinig voor zo'n mooie Engelse topclub.

klopt ja.. als ze nou iig europa ingingen hadden ze iets binnen kunnen halen..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Benitez heeft het leuk gedaan bij Liverpool alleen lijkt de chemie uitgewerkt te zijn. Het wordt weer tijd dat Liverpool in de Premier League en Champions League goed meedraait.
Liverpool is qua historie toch een van de mooiste clubs ter wereld.

transfer update las net dat Andreas Granqvist (FC Groningen) waarschijnlijk naar Celtic gaat.

- Ook een paar engelse en duitse clubs willen Granquist hebben.
- Tevens gaat Pantelic waarschijnlijk écht weg bij Ajax.
- Aerts naar Hertha BSC
- El Hamdoui waarschijnlijk naar Sevilla
- Babovic weg bij Feyenoord
- El-Akchaoui naar Heerenveen
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Affelay weg bij PSV?
Wuytens weg bij NAC?
Arnautovic eindelijk verkocht door Twente.
Douglas weg bij Twente?

Ik noem maar wat namen. Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Na het wk voetbal zullen er zeker veel meer transfers gaan rollen. Voor veel voetballers de ideale gelegenheid om zich in de kijker bij een grote voetbalclub te spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Romero weg bij AZ...gaat richting Italië...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben zeer benieuwd hoe het gaat aflopen met Suarez ik had gehoord dat Manchester United belangstelling voor hem heeft en dat Ajax nog maar even de boot afhoudt en het wk afwacht. Als Suarez tegen Ghana weet te gaan schitteren dan zal dit enorme invloed hebben op zijn marktwaarde.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Ben zeer benieuwd hoe het gaat aflopen met Suarez ik had gehoord dat Manchester United belangstelling voor hem heeft en dat Ajax nog maar even de boot afhoudt en het wk afwacht. Als Suarez tegen Ghana weet te gaan schitteren dan zal dit enorme invloed hebben op zijn marktwaarde.

Bij ieder doelpunt van hem op dit WK knijpt Ajax in zijn handjes. Ik schat dat hij voor ieder doelpunt tijdens dit WK minstens 3 miljoen extra waard word.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
barca gaat dit seizoen een hoop geld binnenhalen voor mij met villa erbij....en ..real ook:)
0 Vind ik leuk's
[quote]barca gaat dit seizoen een hoop geld binnenhalen voor mij met villa erbij....en ..real ook:)

Ik ga komend seizoen ook alleen maar het hele seizoen lang op echte topteams inzetten :) Barcelona en Real Madrid horen daar ook bij.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik vrwacht dat barca dit seizoen minimaal weer 30 wedstrijden gaat winnen......
notering is niet al te hoog bij barca, maar 33 keer een lage notering is ook een leuk bedrag

dan heb je real,chelsea,bayern nog

eventueel man utd,gl rangers ( die pakken een hoop punten elk seizoen )
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.