Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Laatste transfernieuws: van Nistelrooy gaat misschien weer terug naar real. Dit heb ik zojuist gelezen op fcupdate.

Lijkt me wel raar voor een club die zulke torenhoge ambities heeft halen ze een spits die op z'n retour is. Ik denk zelf dat van Nistelrooy dat niveau niet meer aankan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Lecce - AC Milan B I 2 1,52
Arminia Bielefeld - FSV Frankfurt B I 2 2,45
Augsburg - FC Ingolstadt B I 1 1,62
Lugo - Cerro Reyes B I 1 1,25
Almeria CF - Real Madrid B I 2 1,22
0 Vind ik leuk's
[quote]Lecce - AC Milan B I 2 1,52


Koeto zou je volgende keer dit soort post in het " Verschillende competitie wedden tips" willen plaatsen ? Dit forum topic is namelijk bedoeld voor alle transfers van 2010/2011. Op deze manier blijft het forum namelijk overzichtelijker. (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]

Lijkt me wel raar voor een club die zulke torenhoge ambities heeft halen ze een spits die op z'n retour is. Ik denk zelf dat van Nistelrooy dat niveau niet meer aankan.

Ja klopt, maar real wil een vervanger voor de tijdelijke gebleseerde Higuain. En volgensmij mag van Nistelrooy niet van HSV, maar real heeft wel bekend datze interesse hebben. Hij zou dan in deze wintertransfer naar real komen (geleend) en dan in de zomertransfer weer terug gaan naar HSV. En ik denk ook dat HSV heb nu niet kan missen. :d
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.