Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]

Maakt het voetbal er in NL niet leuker op. Veendam in Arabische handen, Volendam in Russische handen en Ajax in belgische handen...

Ik weet het niet als er daardoor betere spelers naar Nederland komen maakt dat de competitie sterker en is dat goed voor het Nederlandse voetbal. Door de financiële situatie van het Nederlandse voetbal zijn we gewoon genoodzaakt om zo'n suiker oom toe te laten. Zelf heb ik liever dat het voetbal in Nederland financieel helemaal gezond is en dat clubs niet in buitenlandse handen komen. Ik denk wel dat het op dit moment de juiste keuze is om een suikeroom in Nederland toe te laten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kuijt wellicht naar Inter Milaan. Zijn oude coach is er natuurlijk heen, verder zal die meer gaan verdienen. Wesley kent hij natuurlijk en hij kan meespelen om de om Champions League wat Liverpool niet echt meer doet. Ben benieuwd, denk niet dat Inter hem echt nodig heeft maargoed..
0 Vind ik leuk's
pantelic naar olympiakos
0 Vind ik leuk's
el hamdoui naar van az naar ajax

huntelaar van ac milan naar schalke
0 Vind ik leuk's
rafael van der vaart van real madrid naar Tottenham hotspurs
0 Vind ik leuk's
assaiti verhuurt aan vitesse

0 Vind ik leuk's
bruma 4 jaar bijgetekent bij chelsea
0 Vind ik leuk's
Kemy Agustien heeft in Swansea City een nieuwe werkgever gevonden.
0 Vind ik leuk's
Ajax heeft de Fin Teemu Tainio (30) gecontracteerd.
0 Vind ik leuk's
Aleksandr Hleb van Barcelona naar Birmingham. Asamoah Gyan van Rennes naar Sunderland.
Rafael van der Vaart van Real Madrid naar Tottenham. Franco di Santo van Chelsea naar Wigan.

HOOGSTE BEDRAGEN PREMIER LEAGUE
David Silva van Valencia naar Manchester City 32 MILJOEN
Mario Balotelli van Inter Milaan naar Manchester City 28 MILJOEN
Ramires van Benfica naar Chelsea 22 MILJOEN
Aleksander Kolarov van Lazio naar Manchester City 19 MILJOEN
Asamoah Gyan van Rennes naar Sunderland 15.7 MILJOEN

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.