• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr
04-01-2011 20:58 in Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 20 sep. 2018, 20:59 schreef rjansen82:

Graag gedaan! Helaas verziekte Thauvin de combi.

Hier dan weer Anderlecht die mijn combi verklootte. Wel bedankt voor de goede tips.

0 Vind ik leuk's

De eerste EL combi van gisteren leek lang de goede kant op te gaan, helaas verziekte Thauvin het feestje. De 21.00 combi werd de das om gedaan door Anderslecht. Gelukkig maakte Higuain de avond nog enigszins goed door te scoren en Milan te laten winnen.

Vandaag weer wat singles/verdubbelaars waar ik wel brood in zie en uiteraard een combi.

17.30 uur: HJK Helsinki - RoPS Rovaniemi. De hoofdstedelingen en recordmeister in de Veikkausliiga nemen het thuis op tegen de nr.2 uit de woonplaats van de Kerstman.De reis tussen Rovaniemi en Helsinki is ruim 800km lang alwaar ze een natuurgrasveld aantreffen i.p.v. hun eigen kunstgras.

Tot zover de voordelen voor de thuisclub "off the pitch".

Statistisch gezien won HJK 3x, won RoPS 2x en speelde ze 2x gelijk de afgelopen 2.5 jaar. Op dit moment staan ze 1 en 2 in de Liiga, waarbij RoPS 1 wedstrijd meer heeft gespeeld. Het seizoen gaat over 33 wedstrijden. Als HJK vandaag thuis wint zetten ze een grote stap richting het kampioenschap en nemen ze een voorsprong van 12 punten met nog 5 wedstrijden te spelen.

Voorop gaat topscoorder Joao Klauss. De Braziliaan heeft al 18 doelpunten te pakken in 27 wedstrijden. Klauss neemt tevens de penalty`s en speelt nagenoeg alles. RoPS speelt achterop met de inmiddels 33 jarige Taye Taiwo (ex-AC Milaan) en de jonkies Hämäläinen en Järvenpää. Ik verwacht dat Klauss deze mannen zal verassen en dat Klauss to score @2,12 (Unibet) wel binnen zal vallen. Santaklauss, Joao Klauss, misschien moet het vandaag wel zo zijn...

30' minuut al binnen.

19.00 uur: Vejle BK - Esbjerg fB. De thuisploeg scoorde in 4 van de 5 thuiswedstrijden minimaal 1x. De uitploeg scoorde in 4 van de 4 uitwedstrijden minimaal 1x. Beide teams promoveerde afgelopen seizoen uit de 1st. Division en zullen elkaar als beste promovendus de loef willen afsteken.

BTTS@1,88 (Unibet) lijkt mij een prima odd om in een combi mee te nemen.

Late 1-0 en een rode kaart voor Esbjerg. Helaas.

19.00 uur: Brommapojkarna - GIF Sundsvall.

Sundsvall won 6 van de laatste 7 onderlinge ontmoetingen, doelsaldo 13 voor en 6 tegen in het voordeel van de bezoekers. De laatste wedstrijd in mei dit jaar werd overtuigend met 3-0 gewonnen door Sundsvall. Clubtopscoorder Linus Hallenius nam 2 van de 3 doelpunten voor zijn rekening. In 21 wedstrijden heeft hij er inmiddels 13 in liggen. Zijn compaan in de punt van de aanval is Peter Wilson en heeft er 4 gescoord. De bookies gaan uit van een overwinning voor de bezoekers @2,20 (over 1.5 @1,83 Unibet). Zelf denk ik er net zo over. Hallenius to score @2,65 (Unibet) lijkt me dan ook de meest logische bet.

Duurde even, 83' minuut.

20.00 uur: Roda JC - FC Eindhoven. De koempels nemen het op tegen nr. laatst, FC Eindhoven. Met 9 tegendoelpunten in 5 wedstrijden verwacht ik niet dat ze het Roda JC erg lastig gaan maken in eigen huis. Roda scoorde reeds 8 maal waarvan Mario Engels er 5 voor zijn rekening nam. Engels to score en home to win @2,17 (Unibet) lijkt me derhalve een prima speelbare verdubbelaar.

20.30 uur: Stuttgart - Fortuna Düsseldorf. Slechte start vs. goede start. Op papier zou Stuttgart deze wedstrijd moeten kunnen winnen echter de mannen van coach Friedhelm Funkel geven zich niet zomaar gewonnen. Met een bescheiden budget (voor BL begrippen) en een team zonder echte namen die eruit springen handhaven ze zich momenteel op plek 9 in de BL met 1x winst, 1x verlies en 1x gelijkspel.

Stuttgart speelde eenmaal gelijk en verloor er twee. Enig lichtpuntje is dat Mario Gómez weer langzaam zijn vorm begint te herpakken. Super Mario prikte er twee tegen SC Freiburg afg. weekend. Gómez to score @2,10 (Unibet) staat wat mij betreft aantrekkelijk geprijsd.

20.30 uur: Sassuolo - Empoli. Sassuolo is sterk begonnen aan de competitie. Het wist Juve afg. weekend bijna een uur op 0-0 te houden en scoorde zelf in de 90e minuut nog de aansluitingstreffer. Vanavond thuis tegen het gepromoveerde Empoli met topscoorder van de serie B van 2017-2018, Fransesco Caputo.

Sassuolo zou deze wedstrijd normaal gesproken moeten winnen. Kwalitatief zijn ze een stuk verder dan de promovendus en ook de ranglijst laat dit zien (nr. 6 tegen nr.16). Het seizoen is echter pas 4 wedstrijden onderweg en de stand zegt vooralsnog niet veel.

Wat wel iets zegt zijn de doelpuntenmakers. Voor de bezoekers de reeds genoemde Caputo, goed voor 26 doelpunten in 41 wedstrijden in de serie B. Dit seizoen pas 1 doelpunt in 4 wedstrijden.

Voor Sassuolo moeten de Berardi en Babacar de goals voor hun rekening nemen. Beide spelers scoorde in deze 4 wedstrijden al 2 maal. De odds zijn redelijk om het even voor deze twee doelpuntenmakers, resp. 2,50 en 2,65 (Unibet). Mijn voorkeur gaat echter uit naar Berardi to score @2,50 (Unibet), simpelweg omdat hij meer minuten maakt dan Babacar.

Outsider voor een doelpunt vanavond is Kevin Boateng. Boateng scoorde ook reeds 2 maal en neemt tevens de penalty`s. Boateng to score @4,30 (Unibet) vind ik aan de hoge kant en lijkt mij het gokje wel waard.

Boateng 13' minuut al raak. Caputo wel genoemd, helaas niet gespeeld. Scoorde in de 1' minuut.

21.00 uur: Huesca - Sociedad. Scheidsrechter van vanavond is Ignacio Iglesias. De beste man gaf 40 gele en 2 rode kaarten in de afgelopen 9 wedstrijden. Huesca is in de eerste 4 wedstrijden al goed voor 7 kaarten, Sociedad voor 8. Alles lijkt erop dat er kaarten gaan vallen in deze wedstrijd.

De man die mij afgelopen seizoen vaak aan de winst heeft geholpen is notoire doodschopper Illaramendi. Illara is was afg. 4 seizoenen Sociedad goed voor 39 kaarten in 107 duels, ongeveer 1 op 3.

Dit seizoen heeft hij er al 2 te pakken in 4 wedstrijden. Illaramendi to get a card @2,75 (Unibet) vind ik daarom een mooie aanbieding.

Ook de thuisploeg heeft een "Illaramendi" binnen de gelederen, genaamd Jorge Pulido. Pulido to get a card @4,00 (Unibet) is mijn outsider.

Voor de combi vandaag ga ik voor Klauss to score, Hallenius to score, Berardi to score @14,05 (Unibet) en voor

Gómez to score, Vejle BTTS en Illara card @10,86 (Unibet).

Succes wederom!

Helaas verkeerde picks in de combi gekozen. Het ging lang goed met Klauss en Hallenius, alleen Berardi wist er in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Empoli geen te prikken. Volgende keer beter.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op za 22 sep. 2018, 05:37
14 Vind ik leuk's

Klaus is binnen!

0 Vind ik leuk's
.
Op vr. 21 sep. 2018, 18:03 schreef brojkovic:

Klaus is binnen!

Had niet anders verwacht ;)

0 Vind ik leuk's

Gisteren wat leuke winsten gepakt door o.a. Boateng (@4,30) en Hallenius to score(@2,65). Vandaag weer eens puur naar de feiten kijken.

Kaartenbets

Duitsland

Mijn keuzes voor vandaag/morgen komen tot stand o.b.v. de volgende methodiek. Ik zoek uit welke scheidsrechter de meeste kaarten geeft per wedstrijd. In Duitsland is dat bijvoorbeeld Robert Kampka, 17 kaarten in 3 wedstrijden. Helaas fluit de goede man dit weekend niet, dus die valt af.

Wie wel fluit is Marco Fritz, goed voor 14 kaarten in 3 wedstrijden. Fritz fluit morgen (23-9) de wedstrijd Bayer Leverkusen-FSV Mainz 05. Leverkusen staat stijf onderaan, nog geen punten gepakt. Mainz doet het naar behoren prima en bekleed momenteel de 6e plek met 7 punten uit 3 wedstrijden.

Bij Leverkusen loopt top kaartenpakker Dominik Kohr rond, goed voor 9 gele en 1 rode kaart afgelopen seizoen. Hij eindigde daarmee als 5e in de disciplinaire ranglijst. In de EL afgelopen donderdag tegen Ludogorets had de verdedigende middenvelder maar 60 minuten nodig om tegen een kaartje aan te lopen.

Kohr zal op het middenveld tegen de sterke Kameroener Pierre Malong aanlopen. De kans op een kaartje is m.i. voldoende aanwezig om te zetten. Kohr to get a card @2,40 (Unibet) is mijn pick.

Spanje

Adrian Cordero Vega. Prachtige naam voor een uitdeler. 13 Gele (!!) prenten in maar twee wedstrijden, waarvan 9 in de wedstrijd Bilbao - Leganés. Kijkende naar het afgelopen seizoen is dit geen bijzonderheid. Ook toen goed voor ruim 4 kaarten per wedstrijd.

De beste man mag vanmiddag (22-9) om 13.00 uur de wedstrijd Rayo Vallecano - Deportivo Alavés fluiten. De bezoekers pakten al 7 punten uit 4 wedstrijden. Vallecano pas 3 uit 3.

Alavés heeft in deze 4 wedstrijden ook al 11x aan de noodrem moeten trekken. Vallecano pas 3x. Afpellend zou men kunnen concluderen dat de scheidsrechter kaarten gaat geven aan Alavés.

Top kaartenpakker van afgelopen seizoen is Rodrigo Ely. Ely speelt echter niet vanwege een knieblessure. Nr.2 zijn de mannen Manu Garcia en Rubén Duarte. Laatstgenoemde heeft tot nog toe alle wedstrijden gespeeld en nog geen kaart. Afgelopen seizoen goed voor 9 kaarten in 24 wedstrijden. Vandaag zal het eens langzaam tijd worden.

Duarte to get a card @2,40 (Unibet) is mijn pick in deze wedstrijd.

23' minuut al raak.

Italië

Geen picks.

België

23-9 'de Klassieker'; Anderlecht-Standard Luik.

Sebastien Delferiere is goed voor gemiddeld 5 kaarten per wedstrijd. Deze wedstrijd brengt natuurlijk een extra lading met zich mee vanwege de strijd tussen de grootste clubs uit Brussel en Wallonië.

De huidige nummer 4 tegen de nummer 6. Afgelopen 6 onderlinge ontmoetingen waren goed voor 28 gele en 2 rode kaarten. Ook morgen verwacht ik een strijd op het scherpst van de snede.

'Zekerheidje' Fai is er niet bij voor de bezoekers. Hij kreeg in de vorige wedstrijd de rode prent getoond. Uiteraard hebben we wel nog altijd ex-AZ speler Pocognoli, goed voor 10 kaarten in 24 wedstrijden afgelopen seizoen.

Pocognoli to get a card @2,40 (Unibet) is geen verkeerde odd.

Voor de thuisploeg kan ik geen waardevolle picks vinden.

Nederland

Uiteraard kan ook de topper in Nederland niet onderbelicht blijven, PSV-Ajax. Ik kan er veel woorden aan vuil maken en hele teksten over schrijven, maar feit blijft dat de snelle Bergwijn tegen de harde Tagliafico gaat spelen. Nico zal zijn mannetje moeten staan en ik sluit niet uit aan de noodrem trekken. Tagliafico to get a card @3,50 (Unibet) lijkt me zeer de moeite waard.

Aan de andere kant staat onze vriend Mazraoui. Op zich geen doodschopper, maar zal zich zeker willen laten zien tegen PSV. Speelt tegen de handige Lozano en ook hierbij sluit ik niet uit dat hij op de bon gaat. Mazraoui to get a card @4,75 (Unibet) is mijn outsider.

Mocht men op zoek zijn naar een kaartenpakker bij de thuisploeg dan is Nick Viergever de aangewezen persoon. Viergever, ex-Ajax heeft onlangs niet zo`n slimme uitspraken gedaan over zijn oude werkgever en zal wellicht ook een stapje extra doen om Huntelaar af te stoppen. Viergever to get a card @3,75 (Unibet) is geen verkeerde odd.

Scheidsrechter Makkelie is overigens goed voor ca. 4 kaarten per wedstrijd.Afgelopen 6 onderlinge duels waren goed voor 33 gele en 2 rode kaarten (laatste ontmoeting 2x geel voor Tagliafico).

Frankrijk

Geen picks.

Finland

KuPS - Honka. Lijkt een vreemde eend in de bijt echter dit is de nummer 4 tegen de nummer 3 om een plek voor Europees voetbal. Beide teams moeten winnen om nummer 5 Ilves niet te dichtbij te laten komen. Plek 3 geeft immers recht op voorrondes EL.

Laatste 7 onderlinge duels waren goed voor 24 gele kaarten. Top kaartenpakker van de thuisploeg is Luis Murillo, 7 kaarten in 22 duels. Murillo lijkt zijn leven te hebben gebeterd en staat al 8 duels droog. Vandaag gaat het om de knikkers en zou hij weleens tegen een kaartje kunnen aanlopen. Murillo to get a card @3,00 (Unibet) is een gokje.

O.b.v. de statistieken van de afgelopen jaren heeft Honka de meeste kaarten te pakken gehad. Honka o1.5 cards @1.87 (Unibet) is een prima toevoeging in een combi.

Ik speel bovenstaande picks singel. Bij 2 van de 7 goed speel ik nagenoeg quitte. Alles daarboven is winst.

Succes!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op za 22 sep. 2018, 11:02
8 Vind ik leuk's

Mijn picks voor vandaag:

Wolfsburg - Freiburg 1 @1,81

Manchester United - Wolverhampton 1 @1,63

Celta Vigo - Vallalodid 1 @1,72

Leeds United - Birmingham 1 @1,77

Charlton - Plymouth 1 @1,85

Ilves - FC Inter Turku 1 @1,70

Portsmouth - Wycombe Wanders 1 @1,75

West Bromwich - Millwall 1 @1,63

Geen tijd voor een uitgebreide onderbouwing per pick. Zoals jullie zien speel ik altijd thuis teams aangezien het thuisvoordeel. Hopelijk hebben jullie er wat aan! De wedstrijden beginnen allemaal tussen 15:30 en 16:15

1 Vind ik leuk's

Ik volg Kohr en alle 3 de kaartenpakkers in PSV omdat ik daar veel gele kaarten verwacht ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op za. 22 sep. 2018, 14:27 schreef yellowboy:

Ik volg Kohr en alle 3 de kaartenpakkers in PSV omdat ik daar veel gele kaarten verwacht ;)

Jammer dat je Duarte niet hebt meegepakt.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Op za. 22 sep. 2018, 15:02 schreef rjansen82:

Succes!

die had al gele kaart gepakt toen ik wou betten :(

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op za. 22 sep. 2018, 16:52 schreef yellowboy:
Op za. 22 sep. 2018, 15:02 schreef rjansen82:

Succes!

die had al gele kaart gepakt toen ik wou betten :(

Rjansen, nog een eventuele aanvulling: Ruud Vormer to get card @3.00 (Unibet), deze namiddag in Gent vs Club. Altijd een beladen partij en Vormer smijt zich traditioneel nog eens extra in dit soort partijen.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.