Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Ik volg Kohr en alle 3 de kaartenpakkers in PSV omdat ik daar veel gele kaarten verwacht ;)
Jammer dat je Duarte niet hebt meegepakt.
Succes!
die had al gele kaart gepakt toen ik wou betten :(
Rjansen, nog een eventuele aanvulling: Ruud Vormer to get card @3.00 (Unibet), deze namiddag in Gent vs Club. Altijd een beladen partij en Vormer smijt zich traditioneel nog eens extra in dit soort partijen.
Mooie aanvulling!
Scheidsrechter Jonathan Lardot is goed voor 4.5 kaart per wedstrijd. Zelf ben ik voor Dylan Bronn to get a card @3.00 (Unibet) gegaan, maar ik pak Vormer ook mee. Om het wat aantrekkelijker te maken combineer ik Vormer met Viergever to get a card @3,75 (Unibet). Totale odd 11,25 (Unibet).
Thanks!
GL!
Ik volg Kohr en alle 3 de kaartenpakkers in PSV omdat ik daar veel gele kaarten verwacht ;)
Succes!
Rjansen, nog een eventuele aanvulling: Ruud Vormer to get card @3.00 (Unibet), deze namiddag in Gent vs Club. Altijd een beladen partij en Vormer smijt zich traditioneel nog eens extra in dit soort partijen.
Mooie aanvulling!
Scheidsrechter Jonathan Lardot is goed voor 4.5 kaart per wedstrijd. Zelf ben ik voor Dylan Bronn to get a card @3.00 (Unibet) gegaan, maar ik pak Vormer ook mee. Om het wat aantrekkelijker te maken combineer ik Vormer met Viergever to get a card @3,75 (Unibet). Totale odd 11,25 (Unibet).
Thanks!
GL!
Daar is dat kaartje voor Vormer... :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bedankt voor de Vormer tip!:thumbsup_tone2:
Succes!
Mooie aanvulling!
Thanks!
GL!
Bronn ook binnen! Goeie picks!
Kohr 68'minuut
tnx voor de Kohr-tip!!
nu nog Tagliafico en Pocognoli (als die laatste speelt tenminste)!
tnx voor de Kohr-tip!!
nu nog Tagliafico en Pocognoli (als die laatste speelt tenminste)!
Poco speelt
Om 20u Cercle vs Genk: Palun voor een kaartje @3.5 (Unibet). Staat normaal gezien tgo. Trossard en iedere back die tgo. Trossard staat is potentieel kaartenpakker. Taravel @3.2 ook interessant. Vrij hoge notering voor zijn kaartenhistorie m.i.