• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr
04-01-2011 20:58 in Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Miljaar seg, bij Psv-Ajax geen enkele van de 3 die kaartje pakken, doeme toch.

Nu bij Genk nog wat op kaartjes zetten, zoals idd gezegt, de tegenstander van Trossard is normaal altijd geel :)

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op zo. 23 sep. 2018, 19:30 schreef yellowboy:

Nu bij Genk nog wat op kaartjes zetten, zoals idd gezegt, de tegenstander van Trossard is normaal altijd geel :)

Indd. Helaas de verkeerde picks. Het kan niet altijd feest zijn. Palun speel ik mee!

0 Vind ik leuk's
Op zo. 23 sep. 2018, 19:58 schreef rjansen82:
Op zo. 23 sep. 2018, 19:30 schreef yellowboy:

Indd. Helaas de verkeerde picks. Het kan niet altijd feest zijn. Palun speel ik mee!

zelfs mijn bet over 5.5 gele kaarten viel in het water.

in minuut 77 viel die 5de kaart en ik dacht van dit is hier wel binnen maar niks, noppes :(

0 Vind ik leuk's

wat een Noobke, die Palun.

Zijn man scoort maar liefst 3 keer maar denk je nu dat die prutser eens een kaartje pakt???

0 Vind ik leuk's

Dikke pech

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

@rjansen82 heb je nog een aantal leuke tips voor vandaag (of andere dagen)? Volg je tips altijd met veel belangstelling

2 Vind ik leuk's

Paulinho to score @2.3 lijkt me wel een interessant betje bij Hacken - Goteborg, die rjansen ook zomaar zou kunnen tippen.

1 Vind ik leuk's

Vandaag helaas weinig tijd voor een degelijke onderbouwing. Paulinho is absoluut een goede pick. Zelf speel ik Jermejeff. Goed in vorm en maakt, dacht ik, (even uit mn hoofd) wat meer minuten.

Tevens speel ik Cederqvist to score en red card bij Fener-Besiktas.

Single en combi van bovenstaande 3.

Ik heb tevens een betbuilder gemaakt bij Bwin (om te testen, is nieuw voor mij). Pepe card, Red card given, both teams o3.5 corners. Odd 8.00.

Pepe altijd goed voor een prent. Scheidsrechter van dienst geeft ze graag en rode kaarten zijn eerder regel dan uitzondering in de onderlinge duels in Istanbul.

Morgen hopelijk wat meer tijd voor wat research.

Succes!

2 Vind ik leuk's

Kan geen kaarten meer kiezen op Unibet bij Fener-Besiktas of kijk ik verkeerd?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 24 sep. 2018, 18:51 schreef konie:

Kan geen kaarten meer kiezen op Unibet bij Fener-Besiktas of kijk ik verkeerd?

Is er vanaf indd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.