Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Volgens mij ben je gewoon vrij op een topic te openen met als titel Tips van rjansen82. Met daarin een korte inleiding op jou als tipgever.
Het zou wel een goed idee zetten om wellicht een eigen topic te openen. Je hebt veel mensen die volgen en je tips zijn uitgebreid en onderbouwd, top. Dat geeft wellicht ook voor jezelf een mooi overzicht.
@Rjansen dus
Wil ik wel doen, maar weet niet hoe ik dat kan doen
Ga naar de onderstaande pagina en klink linksboven in beeld op 'start een nieuw topic'.
nog even een kleine aanvulling van mij.
De wedstrijd Marseille - Strassbourg lijkt mij best wel eens interessant.
Ik heb de laatste 3 thuiswedstrijden van Marseille eens geanaliseerd en daar waren ze telkens goed voor MINSTENS 8 corners.
Vandaag staat de cornerline van Marseille op over 5.5 aan oddje 1.68 en over 6.5 aan oddje 2.30
Dit was toch wel even het vermelden waard vond ik ;)
Good Luck Guys
20u45
Beker:Anderlecht-Union St-Gilles
Union [email protected] UB/NG .bwin/betfirst en bet777 zitten maar op 1.95
Niakaté 3x:sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Percy Tau(Union), die ze huren van Brighton, zou zijn plaats hebben bij elf van de zestien eersteklassers, spits Niakaté scoorde acht keer in zeven matchen .
Vanhaezebrouck moet het wel zonder Trebel (rust), Lawrence (hoofd) en Bakkali (heup) doen. (jug)Anderlecht: Vermoedelijke elf: Boeckx, Vranjes, Sanneh, Milic, Saelemaekers, Kums, Makarenko, Saief, Morioka, Amuzu, Dimata. Invallers: Didillon, Bornauw, Delcroix, Appiah, Najar, Kayembe, Sambi Lokonga, Gerkens, Musona, Santini.
Mijn tips voor vanavond:
Goteborg - AIK over 3.5 cards @ 1.52 (Medium)
Goteborg - AIK over 4.5 cards @ 2.32 (Low)
Spal - Sassuolo over 4.5 cards @ 1.70 (Medium)
Succes ! :)
Vraagje voor morgen/overmorgen in de KNVB beker:
Gemert - Feyenoord +4.5 goals
te Werve - Ajax +5.5 goals
Alicdes - AZ +4.5 goals
Exc. Maassluis - PSV: away team +.3.5 goals
Dit maakt samen 10.73, moet toch haalbaar zijn ondanks dat ze waarschijnlijk allemaal met een 2e elftal aantreden?
Heeft niemand deze combo meegespeeld? Ze waren alle 4 goed :)
Alicdes - AZ +4.5 goals
Dit maakt samen 10.73, moet toch haalbaar zijn ondanks dat ze waarschijnlijk allemaal met een 2e elftal aantreden?
Feyenoord 4 0 toch?
Alicdes - AZ +4.5 goals
Feyenoord 4 0 toch?
Klopt, ik had achteraf geluk bij een ongeluk. Ik heb de bet uiteindelijk pas op woensdagochtend geplaatst, en toen had Unibet bij Feyenoord alleen de optie +3.5 goals (gelukkig haha).
Met unibet profit boost van 20% zat quotering op iets meer dan 11, jammer dat ik maar € 5 had ingzet, maar toch lekker. 'gratis' Fifa 19 :)
Mijn combi bet voor dit weekend:
- AZ winst @ 1,45
- Groningen - Utrecht over 3,5 cards @ 2,32
- Degraafschap over 1,5 cards @ 1,84
- ADO over 3,5 corners @ 1,67
- AS Roma - Lazio Roma over 5,5 cards @ 1,38
- Juventus over 1,5 goals @ 1,86
- Celtic - Aberdeen over 3,5 cards @ 1,63
- Nice - PSG btts @ 1,74
Samen ODD van 75,25.
Succes iedereen !! :)