• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr
04-01-2011 20:58 in Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gratis verdubbelaar: dvs ermelo - roda u4,5 goals @ 2.06

alle wedstrijden van roda gezien en ze scoren moeizaam. Ermelo is een stugge en fysieke ploeg waar ze het moeilijk tegen gaan hebben. Met wat geluk wordt het 0-1 of 0-2, maar kan ook zomaar 1-1 of 2-1 worden.

2 Vind ik leuk's

Jeremejeff bleek een goede 'gok' te zijn gisteren, sorry voor de Paulinho stemmers ;) Scoorde toch 1x. Mijn overige tips waren schandalig!

Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.

19.00 uur Mjondalen - Aalesund, OBOS ligean Noorwegen.

Beide teams doen het goed in 'eerste' divisie en maken aanspraak op het kampioenschap. De bezoekers staan 3pnt. voor op de Mjondalen en bekleden daarmee de eerste plek. Mjondalen staat derde. Met nog 7 wedstrijden te gaan is het aanhaken of afhaken voor Mjondalen.

Mjondalen verloor thuis voor het laatst in mei van dit jaar. Tot op heden was dit ook de enige thuisnederlaag. Aalesund verloor uit tweemaal, waaronder afgelopen week kansloos met 3-0 van Ullensaker.

Mjondalen heeft doelpuntenmaker Ousseynou Boye binnen de gelederen. Zijn doelpuntenaantal (5 in 18 wedstrijden) staat echter in schril contrast met de mannen die het moeten doen voor Aalesund. Agdestein heeft er 11 in liggen en Fridjonsson (topscoorder in de OBOS) 15.

De 3 onderlinge duels zijn alle drie in het voordeel van de bezoekers, 2-1 / 1-2 / 4-1). Mijn voorkeur voor vanavond gaat echter uit naar een BTTS @1,90 (Unibet). Als ik voor een doelpuntenmaker moest kiezen zou ik gaan voor Fridjonsson to score @3,85 (Unibet). Weet niet 100% zeker of hij speelt, tegen Kongsvinger afg. weekend zat hij op de bank.

19.00 uur Örebro SK - Sirius, Allsvenskan, Zweden.

Sirius won dit seizoen 5 wedstrijden, 4 ervan waren uitwedstrijden. Örebro won er acht, waaronder de uitwedstrijd bij Sirius. Stand op de ranglijst alsook het aantal tegendoelpunten van beide teams (Örebro 27, Sirius 51) is niet in het voordeel van Sirius en ik verwacht derhalve ook een overwinning voor de thuisploeg.

Örebro to win @1,94 (Unibet) lijkt mij een prima odd.

19.00 uur Halmstads BK - Landskrona Bois, Superrrrrrrrettan, Zweden.

Stapje lager in de Scandinavische divisie is de 'derby' tussen Halmstads BK en Landskrona. Voor Zweedse begrippen liggen deze teams op een steenworp afstand van mekaar, slecht 96km. De 700 jaar oude havenstad en hoofdstad van de gemeente Halmstad doet het prima. Degradeerde in 2015, promoveerde in 2016, degradeerde in 2017 en staat in 2018 op een vierde plek op de ranglijst. Weliswaar 14 punten (een wedstrijd minder) achter koploper Helsingborgs echter maar 11 punten achter promotie en 5 punten achter de play-off plek, plaats 3.

De bezoekers staan met 5 overwinningen op een voorlaatste plek en moeten zich zorgen gaan maken. Bij een (te verwachten) verlies vandaag kunnen ze zich alvast opmaken voor degradatie danwel nacompetitie.

Alles wijst op een eenvoudige overwinning voor de thuisploeg. Unibet geeft hier @1,60 voor. In het kader van "spice your life wat up", wil ik deze combineren met de topscoorder van de thuisploeg, de Japanner Kinoshita to score and home to win @3,10 (Unibet).

De pas 23 jarige aanvaller is overgekomen uit de jeugd van Freiburg. In de 73 officiële, er toe doende, wedstrijden scoorde hij reeds 34 keer. Deze jaargang is hij goed voor 11 goals in 22 duels. In de uitwedstrijden start Halmstads vaak met een 4-2-3-1 opstelling en speelt Kino vanaf de zijkant. Thuis gaan ze vol op de aanvallen en kiezen ze voor tweespitsen systeem. Zijn kompaan in de aanval Johan Oremo tekende voor 5 doelpunten.

Uit bovenstaande heb ik de combi gemaakt: Mjondalen BTTS, Örebro win, Kino en home win. Incl profit boost (10%) maakt dit een odd van @12,47 (Unibet). Zonder profitboost 11,43.

Single speel ik nog Fridjonsson of Agdestein to score @3,85 / 3,70 (Unibet). Hiervoor wacht ik eerst de opstelling af.

Voor de tweede voorspelling maak ik graag een Europese (grote competities) cocktail.

18.30 uur Werder Bremen-Herta BSC, Bundesliga, Duitsland.

Beide teams presteren prima. Ze wisten hun wedstrijdjes te winnen in het nog prille seizoen en bekleden momenteel plek 4 en plek 2 in de competitie.

Werder wist afg. weekend te winnen door een blunder van doelman Giefer. Onze Davy Klaassen was er als de kippen bij op deze af te straffen. Herta won overtuigend van Gladbach met 4-2, twee doelpunten kwamen op het conto van Vedad Ibišević.

Deze laatste is voor vandaag ook mijn speler. Met de snelle Amsterdammer Jivairo Dilrosun komt er veel dreiging vanaf de zijkanten. De kopsterke Ibišević zal zeker in positie worden gebracht om te prikken. Hij scoorde dit seizoen reeds 3 maal in 4 wedstrijden.

Ibišević to score @3,45 (Unibet) vind ik aan de hoge kant.

20.30 uur Hannover 96 - 1899 Hoffenheim, Bundesliga, Duitsland.

Hoffenheim is corners. Beide teams steken niet in uitstekende vorm, maar spelen wel aanvallend. Hoffenheim gaat daarin voorop en dit resulteert vaak in veel corners. Afgelopen wedstrijden, 4-9-9-6.

De over 4.5 corners @1,68 (Unibet) is prima om mee te pikken.

21.00 uur Real Sociedad - Rayo Vallecano, Primera Divisíon, Spanje.

Scheidsrechter van dienst is Juan Martínez, goed voor 36(!!) gele kaarten in 5 wedstrijden, een mooi gemiddelde van ruim 7 per wedstrijd.

De thuisploeg kreeg afg. wedstrijd tegen Huesca 2 gele kaarten, 1x geel/rood (Juanmi) en 1x direct rood. De bezoekers moesten het doen met 1x geel en 1x direct rood. De odds van Unibet bevreemden mij enigszins. o1.5 cards home team staat @1,63 (Unibet) en vind ik, met bovenstaande wetenschap, prima om mee te nemen in een combi. v.w.b. Player cards gaat mijn voorkeur uit naar cv van de bezoekers Jordi Amat, goed voor 45 kaarten in 149 duels. Dit seizoen loopt hij pas 1 op 4 dus hij zal toe zijn aan zijn volgende prentje. Amat to get a card @2,70 (Unibet) is mijn pick.

De combi voor vanavond is iets voorzichtiger, Ibi to score, Hoffenheim o4.5 corners, sociedad o1.5 cards @9,45 (Unibet).

De verdubbelaar voor vanavond gaat naar Icardi to score @2,00 (Unibet) in de wedstrijd tegen Fiorentina.

Een fenomeen! 29-24-16-24. Het aantal doelpunten de afgelopen 4 seizoenen. Staat dit seizoen in competitieverband nog droog, maar het tij moet een keer keren. Waarom niet vanavond?

Succes iedereen!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op di 25 sep. 2018, 10:26
10 Vind ik leuk's

Vraagje voor morgen/overmorgen in de KNVB beker:

Gemert - Feyenoord +4.5 goals

te Werve - Ajax +5.5 goals

Alicdes - AZ +4.5 goals

Exc. Maassluis - PSV: away team +.3.5 goals

Dit maakt samen 10.73, moet toch haalbaar zijn ondanks dat ze waarschijnlijk allemaal met een 2e elftal aantreden?

0 Vind ik leuk's

Je hebt veel fans hier rjansen, terecht ook

3 Vind ik leuk's
Op di. 25 sep. 2018, 18:27 schreef griekhoofd:

Dankje voor het compliment. Leuk om te horen dat mensen het waarderen, uiteindelijk doe ik het om kennis te delen en samen te winnen. Als één iemand research doet scheelt dit 10 anderen aan tijd.

Ik hoop dat er velen volgen met onderbouwde tips.

Succes!

4 Vind ik leuk's
Op di. 25 sep. 2018, 18:37 schreef rjansen82:

Dankje voor het compliment. Leuk om te horen dat mensen het waarderen, uiteindelijk doe ik het om kennis te delen en samen te winnen. Als één iemand research doet scheelt dit 10 anderen aan tijd.

Succes!

De bets van 19.00 uur gaan niet heel erg lekker. Dit gaat me volgers kosten :shushing_face:

3 Vind ik leuk's
Op di. 25 sep. 2018, 20:19 schreef rjansen82:

Succes!

De bets van 19.00 uur gaan niet heel erg lekker. Dit gaat me volgers kosten :shushing_face:

niet panikeren amigo, ik heb jou vorige week elke dag gevolgt in CL en EL en dik geld verdiend.

Ik blijf je zowiezo volgen, voor vandaag was ik echter te laat om de 19 uur betjes mee te pikken.

3 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Succes!

Ik heb jou tips gevolgt van Sociedad over 1.5 kaart en Hoffenheim over 4.5 corner en die zijn allebei gewoon BINNEEEEEE

dus iedereen die nu ligt te zeiken dat jou 19 uur tips niet goed liepen, luister even naar mij: deze kerel KAN HET!!!

heeft mij al lekker veel laten winnen op ongeveer een weekje tijd dus deze tipper weet perfect wat hij doet en het kan niet altijd prijs zijn.;

Niet als je tips van iemand anders volgt en ook niet als je zelf een combi maakt.

SUPER bezig rjansen82 (y) (y) (y)

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op di. 25 sep. 2018, 22:35 schreef yellowboy:

Succes!

Ik heb jou tips gevolgt van Sociedad over 1.5 kaart en Hoffenheim over 4.5 corner en die zijn allebei gewoon BINNEEEEEE

dus iedereen die nu ligt te zeiken dat jou 19 uur tips niet goed liepen, luister even naar mij: deze kerel KAN HET!!!

heeft mij al lekker veel laten winnen op ongeveer een weekje tijd dus deze tipper weet perfect wat hij doet en het kan niet altijd prijs zijn.;

Niet als je tips van iemand anders volgt en ook niet als je zelf een combi maakt.

SUPER bezig rjansen82 (y) (y) (y)

Iets verlies gemaakt vandaag idd, maarja nog steeds genoeg winst over van de vorige tips!! Jammer dat Amat niet nog een gele kaart pakte, dan had ik bijna quite gespeeld. Gelukkig sociedad, icardi en hoffenheim goed :)

Blijf je volgen rjansen! Morgen weer winst pakken!

1 Vind ik leuk's

Ik heb er ook de juiste tips uitgepakt (iccardi, hoffenheim en sociedad). Geen fan van combi's. Blijven tippen en schrijven, ik ben fan :-) !

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.