Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Bedankt, had nog geen ervaring met Betvictor!
Voor de europa league komen er, naar mijn mening, wat interessante potjes aan.
FC Krasnodar - Sevilla. Daar ga ik natuurlijk voor Sevilla. Hoewel ze uit spelen, spelen ze normaliter gewoon goed. Real Madrid klop geven en verder keurig derde staan in La Liga. Europa League is een competitie van niks? Niet voor Sevilla na al die jaren de EL winnen. Sevilla win odds: 2.35
Verder interessant: Apollon Limassol - Marseille. Limassol is een kleine club uit Cyprus en Marseille kennen we natuurlijk. Wel een uitwedstrijd; maar het is heerlijk weer ;). Verder MOET Marseille dit winnen omdat ze gewoonweg een veel sterkere selectie hebben. Marseille win odds: 2.00
Malmö FF - Besiktas. Besiktas doet het uitstekend in de Turkse competitie en gaat spelen tegen het 'nietige' Malmö. Besiktas heeft meer kwaliteit en leggen altijd beleving in een wedstrijd. Ook hier ga ik dus voor Besiktas. Natuurlijk is Besiktas ook de grote(re) naam. Besiktas winn odds: 2.15
Speel dit single, dubbel of tegelijk en je hebt leuke odds bij elkaar. Ga je voor de avond van je leven en neem je helemaal een 'gok'?
Spartak Moscow - Villareal - Villareal to win. @2.50.
Rangers FC - Rapid Wien - BTTS. 1.68.
Voor de Europa League komen er, naar mijn mening, wat interessante potjes aan.
FC Krasnodar - Sevilla. Daar ga ik natuurlijk voor Sevilla. Hoewel ze uit spelen, spelen ze normaliter gewoon goed. Real Madrid klop geven en verder keurig derde staan in La Liga. Europa League is een competitie van niks? Niet voor Sevilla na al die jaren de EL winnen. Sevilla win odds: 2.35
Op dit moment krijg ik nergens meer dan 2.2 voor Sevilla. Waar bet je ?
2.20 vind ik alsnog een mooie odd!
Op Unibet!
Voor vanavond een soort combi systeempje in elkaar geknald (het blijft Europa League, dus moeilijk te voorspellen).
Het gaat om de teams Rangers, Sevilla & Besiktas, alles is 3-fold.
to win @8,78
+1.5 team goals @8 (profit boost)
+2.5 team goals @76,96
+2.5 total goals @ 5,73
+3.5 total goals @ 28,82
Asian handicap -1.5 @ 66,8
+1.5 total goals 1st half @18,53
Mijn inleg op volgorde : 9 + 9 + 3 + 9 + 3 + 3 + 4 = 40
Hopen op een gekke avond, één combi is genoeg voor winst, maar in theorie kunnen er natuurlijk meerdere goed zijn.
Gevaar met poule systeem is dat grote ploegen in uitwedstrijden vaak genoeg nemen met een puntje, vaak sparen ze ook spelers voor de competitie, pas daar dus mee op ;)
Jammer dat de goaltjes een beetje laat op gang kwamen donderdag en die treffer van Pepe werd afgekeurd, anders was het nog een beetje winst geweest. Voor het begin van de middag nog een poging wagen. Het blijven natuurlijk funbetjes, dat lijkt me duidelijk.
Holstein Kiel, Furth & Leeds
to win @13.52
total goals +2.5 @5.61
total goals +3.5 @27.57
+1.5 team goals @9.62
+2.5 team goals @120,1
-1.5 handicap @117
+1.5 goals first half @18,74
Inzet : 5 + 7 + 3 + 6 + 2 + 2 + 4 = 29
Ik heb deze bets trouwens gister al geplaatst, dus misschien wijken er een paar odds af. Let the fun begin!
Mijn FUN combi voor het weekend:
- Cagliari - Bologna over 4.5 cards @ 1,92
- Heerenveen over 1.5 goals team goals @ 1,87
- Udinese - Juventus over 3.5 cards @ 1.58
- Chelsea over 1.5 team goals @ 1.67
- Real Betis over 2.5 cards @ 2.00
- Liverpool - Man City over 4.5 cards @ 2,50
- Leicester City - Everton btts @ 1,65
- Ajax over 2,5 team goals @ 1,96
Samen odd van 153,2
Succes iedereen ! :)