• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr
04-01-2011 20:58 in Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 18 okt. 2018, 23:54 schreef z3xtr4:

@4.00 odd voor zijn ontslag, ik zag het al.

Ik denk het niet, niet 1 dag voor een wedstrijd. Als ze hem gingen ontslaan hadden ze dat voor de interland periode wel gedaan

Ik las ook ergens dat de trainer de voorbeschouwing het uur ervoor zou doen; dat zou ook onlogisch zijn

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Mijn coupon voor de CL + EL:

- Ajax - Benfica over 4,5 cards @ 1,71

- Shakhtar - Man City BTTS @ 1,67

- PSG winst @ 1,46

- Galatasaray - Schalke over 4,5 cards @ 1.89

- Sporting Lissabon - Arsenal BTTS @ 1,76

- Eintracht Frankfurt winst @ 1,45

Samen odd van 20,11

Succes voor degene die hem meespelen ! :)

1 Vind ik leuk's

In het kader van funbets heb ik de volgende bet staan voor vanavond bij de wedstrijd Shakhtar Donetsk-Manchester City:

Pick: To score & get booked: Júnior Moraes @21 op Unibet.

Onderbouwing: Moraes wist in de laatste 10 wedstrijden van Shakhtar 9x te scoren, waaronder twee keer in de Champions League uitwedstrijd tegen Lyon. In de afgelopen 10 wedstrijden was hij ook 4 maal goed voor een gele kaart.

Good luck!

3 Vind ik leuk's

Als LA Galaxy zondag hun laatste thuiswedstrijd wint tegen Houston dan kwalificeren zij zich voor de play-offs (achtste finale). Dit betekent dat zij nog vier tegenstanders moeten verslaan om de MLS te winnen. Voorin hebben ze erg veel kwaliteit lopen en ik vind alleen Atlanta & NYRB echt aantoonbaar beter en dit soort wedstrijden zullen altijd dicht bijelkaar liggen. Zlatan en kampioenschappen he...

LA Galaxy to win the MLS @51 is een belachelijke odd en een heerlijke pick in mijn ogen.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 24 okt. 2018, 12:03 schreef griekhoofd:

Als LA Galaxy zondag hun laatste thuiswedstrijd wint tegen Houston dan kwalificeren zij zich voor de play-offs (achtste finale). Dit betekent dat zij nog vier tegenstanders moeten verslaan om de MLS te winnen. Voorin hebben ze erg veel kwaliteit lopen en ik vind alleen Atlanta & NYRB echt aantoonbaar beter en dit soort wedstrijden zullen altijd dicht bijelkaar liggen. Zlatan en kampioenschappen he...

LA Galaxy to win the MLS @51 is een belachelijke odd en een heerlijke pick in mijn ogen.

Hoi Griek,

mooie pick, waar heb je die gevonden? Op betser staat hij op @26

1 Vind ik leuk's

Iran 15:30 Naft Masjed Soleyman FC - Padideh

Padideh FC1x2, Wedstrijd2.37 @ Pinnacle Sports

Koploper tegen de voorlaatste. Thuisploeg erg veel moeite met scoren. Uitteam wint ook zn uitwedstrijden. Zie value op winst Padideh.

Bericht gewijzigd door atraps op do 25 okt. 2018, 10:10
0 Vind ik leuk's

Mijn combi coupon voor vanavond en morgen:

• Benfica - Ajax over 4,5 cards @ 1,62
  • Valencia over 1,5 cards @ 1,64
  • Shakhtar over 2,5 corners @ 2,05
  • Dinamo Kiev winst @ 2,10
  • Krasnodar over 1,5 goals @ 1,73
  • Malmo - Sarpsborg BTTS @ 1,96

Samen odd van 38,78

Succes iedereen !

Alles is gevallen behalve Shakhtar, 1 cornertje te kort, enorm balen !

Bericht gewijzigd door conesco op vr 9 nov. 2018, 10:32
1 Vind ik leuk's

Zondag Twente - go ahead eagles

Pick: go ahead eagles win @4,30 unibet

Twente speelt de laatste weken niet denderend. Behalve de langdurig geblesseerden Vuckic en Assaidi ontbreken hoogstwaarschijnlijk ook basisspelers Smith en Zeknini en wisselspeler Maria wegens de interlandperiode. Bij twente probeert men nog wel Bondscoach Ryan Giggs over te halen om Smith beschikbaar te stellen voor de wedstrijd van Twente. Hierover is nog niets bekend.

Tevens zijn op de training vandaag basisspelers Ramos (hamstring) en Aitor (enkel) uitgevallen. Het meespelen van deze 2 is zeer twijfelachtig.

De bank van Twente is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, dus bij deze bet ik tegen mijn clubje. De quotering voor go ahead eagles gaat naar mijn mening nog wel zakken. Ze staan op de ranglijst zelfs boven twente...

6 Vind ik leuk's

Tip 1

Germany U21 - Netherlands U21 friendly (Jong Oranje)

Vrijdag 16 november om 20.00 uur

Wedtip: Germany U21 over 1.5 team goals @ 1.70 (Unibet,High).

Duitsland heeft een sterke selectie met 21/22-jarige spelers die al jaren in de Bundesliga en Europees spelen zoals Dahoud van Dortmund (91 bundesligawedstrijden), Serdar van Schalke (54 bundesligawedstrijden) en Oztunali van Mainz (115 bundesligawedstrijden), terwijl Nederland allemaal 19-jarigen heeft omdat ze gaan toewerken naar het EK 2021, Erwin van de Looi selecteerde tien debutanten waaronder spelers die nog amper ervaring in het eerste hebben (de Wit, Sierhuis, Markelo, Zeefuik, Hoekstra, Chong, Bijleveld, Obispo, Duarte en Grot), Daarnaast staan oa Malacia, Van Drongelen en Schuurs. Omdat ik de aanval van Duitsland het in ieder geval goed zie doen tegen deze onervaren jongens speel ik Duitsland U21 over 1.5 team goals @ 1.70 (Unibet,High).

Selectie NL (debutant Bijleveld van jong ajax vervangt Koopmeiners wegens ziekte)

Selectie DE:

Tip 2:

Liechtenstein - Macedonië (Uefa Nations League)

Vrijdag 16 november om 20.45 uur

Wedtip: Macedonië -1.5 asian handicap @ 1.93 (Unibet,Medium)

Speelden in 2017 twee keer tegen elkaar voor WK kwalificatie, Macedonie won toen 0-3 en 4-0. Liechtenstein eindigde op 0 punten en doelsaldo 1-39, Macedonie 11 punten en doelsaldo 15-15. Beide onderlinge wedstrijden domineerde Macedonie volledig met veel kansen en 70% balbezit.

Heenwedstrijd Nations League vorige maand hetzelfde verhaal, Macedonie won 4-1, 65% balbezit, schoten 22-6. Drie dikke overwinningen in een jaar tijd. Mijn verwachting is dat deze odd te hoog ligt!

Bericht gewijzigd door donnynedved op vr 16 nov. 2018, 08:59
5 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.