Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Zondag Twente - go ahead eagles
Pick: go ahead eagles win @4,30 unibet
Twente speelt de laatste weken niet denderend. Behalve de langdurig geblesseerden Vuckic en Assaidi ontbreken hoogstwaarschijnlijk ook basisspelers Smith en Zeknini en wisselspeler Maria wegens de interlandperiode. Bij twente probeert men nog wel Bondscoach Ryan Giggs over te halen om Smith beschikbaar te stellen voor de wedstrijd van Twente. Hierover is nog niets bekend.
Tevens zijn op de training vandaag basisspelers Ramos (hamstring) en Aitor (enkel) uitgevallen. Het meespelen van deze 2 is zeer twijfelachtig.
De bank van Twente is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, dus bij deze bet ik tegen mijn clubje. De quotering voor go ahead eagles gaat naar mijn mening nog wel zakken. Ze staan op de ranglijst zelfs boven twente...
Goede tip alleen raad ik zelf eagles Asian handicap aan + 0.5 / +0.75 en +0
Van der Venne heeft vandaag weer getraind bij eagles ( was ziek deze week) en speelt zondag gewoon. Eagles dus in de vertrouwde basis opstelling.
Met de spelers die Twente mist zie ik eagles in ieder geval niet verliezen.
Odd eagles is inderdaad al gezakt. Heb deze tips een paar dagen geleden ook in de chat gegooid. Je had ook pre match uit kunnen cashen met winst had je em gepakt.
Vandaag een mooie dag, high stake op Duitsland kwam makkelijk binnen, medium stake op Macedonië moeilijker ondanks het overwicht maar twee winners uiteindelijk
inzet 5 units
terug 8.96 units
winst 4.96 units
Voor de zaterdag twee combi's:
- Kosovo over 1.5 teamgoals vs Malta x Sunderland over 1.5 teamgoals vs Wycome @ 3.11 (Betstars,Low)
Geen voetbalweddentip voor vandaag maar gewoon schaamteloos mijn ledentopic kopiëren:
- Gary Anderson highest checkout vs Unterbuchner x Michael van Gerwen most 180s vs Clayton @ 1.95 (1xBet,Medium)
Azerbeidzjan - Faröer
Azerbeidzjan +1,5 teamgoal @2
Heenwedstrijd werd 0-3, bovendien moet Azerbeidzjan winnen zodat er in hun laatste wedstrijd tegen Kosovo rechtstreeks gestreden kan worden voor groepswinst.
Azerbeidzjan - Faröer
Azerbeidzjan +1,5 teamgoal @2
Heenwedstrijd werd 0-3, bovendien moet Azerbeidzjan winnen zodat er in hun laatste wedstrijd tegen Kosovo rechtstreeks gestreden kan worden voor groepswinst.
28min nodig gehad... Verrassend!
Vandaag een mindere dag, 2/4 goed maar qua combi's verkeerd
Voor morgen een betbuilder op Bwin:
San Marino de zwakke broeder in de poule waar Wit Rusland al 5-0 van won met 35-3 schotenverhouding en 10 corners. Luxemburg won zowel uit als thuis 3-0 van San Marino met 58-4 schotenverhouding over 2 wedstrijden en 12 en 8 corners. Ook tegen Moldavie wist San Marino twee maal niet to scoren te komen, in alle veertien wedstrijden in 2017/2018 scoorde het slechts één keer (tegen Azerbeidjan).
Zondag Twente - go ahead eagles
Pick: go ahead eagles win @4,30 unibet
Twente speelt de laatste weken niet denderend. Behalve de langdurig geblesseerden Vuckic en Assaidi ontbreken hoogstwaarschijnlijk ook basisspelers Smith en Zeknini en wisselspeler Maria wegens de interlandperiode. Bij twente probeert men nog wel Bondscoach Ryan Giggs over te halen om Smith beschikbaar te stellen voor de wedstrijd van Twente. Hierover is nog niets bekend.
Tevens zijn op de training vandaag basisspelers Ramos (hamstring) en Aitor (enkel) uitgevallen. Het meespelen van deze 2 is zeer twijfelachtig.
De bank van Twente is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, dus bij deze bet ik tegen mijn clubje. De quotering voor go ahead eagles gaat naar mijn mening nog wel zakken. Ze staan op de ranglijst zelfs boven twente...
Door onze kleine vriend Ricardinho is deze bet @4,30 binnen!!
Dag allen,
nog iemand tips voor de aankomende dagen?
mvg,vkbuurt
Combi:
Odd: @4.03
Go ahead - Top Oss
Draw or Oss
Top Oss tegen altijd goed tegen grote tegenstanders (zie: Twente-Oss 1-2, sparta-Oss 0-0, Nec-Oss 1-5). Daarbij vond ik dat Go Ahead ondanks de winst uit bij twente slecht speelde en gewonnen heeft door cruciale fout. Vandaar draw or Oss
Volendam - J Utrecht
BTTS
Volendam een team die thuis meestal wel een goaltje prikt. J Utrecht is on fire! Afgelopen week gewonnen van J Ajax, daarbij scoort J Utrecht ook bijna altijd. Beide teams scoren
Dag allen
de cl begint weer...
iemand nog tips ?????
alvast bedankt
gr
Ik speel deze 3 tips in een Combi.
En single.
BB ERZURUMSPOR - YENI MALATYASPOR NUMBER OF CORNERS – 1ST HALF: OVER 4.5 @1.97
HATAYSPOR - BOLUSPOR NUMBER OF CORNERS – 1ST HALF: OVER 4.5 @1.91
ÜMRANIYESPOR - ELAZIGSPOR NUMBER OF CORNERS – 1ST HALF: OVER 4.5 @1.86
Combi Odd @7