Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Diego Godin pakt een kaart in de finale tegen Real @2,70 (Unibet). Kreeg er eentje in 8 van de laatste 12 wedstrijden tegen Real, zal weer een velbevochten match worden, ik zie hem weer een paar stevige overtredingen maken.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie van real madrid meer dan 1.5 keer buitenspel? Weet iemand of real vaak buitenspel staat?
0 Vind ik leuk's
nee toto H2H weinig buitenspel ,zelfs 2of 3w 0 keer buitenspel voor Real.uitslag offsides toto: 0-2 ;-)

CR7 o1.5 schoten op doel incl verlengingen@1.75 UB
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Atletico Madrid to win the cup @2.15 8/10

Atletico Madrid to win @3.40 5/10
0 Vind ik leuk's
Nu dat ie ook nog de winnende penalty erin heeft geschoten en de CL wint kan hem de gouden bal niet mislopenl @2.15 Unibet
0 Vind ik leuk's
tino23:
Nu dat ie ook nog de winnende penalty erin heeft geschoten en de CL wint kan hem de gouden bal niet mislopenl @2.15 Unibet


Heb hem meegenomen,alhoewel het zal kampen met Kevin De Bruyne als je zijn goal bekijkt tegen Zwitserland gisteren :p (h) ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.