Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2014/2015

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik


In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.

Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.

'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'


En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 1-10-2014 13:58 Voetbal
in 1-10-2014 13:58 Voetbal
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie dat je bij Unibet voor 'Salzburg to advance' (vs Villarreal) 2.80 krijgt, terwijl deze quote bij bookmakers als Bwin en Comeon @2.25 ligt.
Lijkt me behoorlijk voor een ploeg die door de groepsfase freewheelde, hierin het meest scoorde en in de eigen competitie ook uitstekend draait.
Bovendien speelden ze Ajax vorig jaar volledig van de mat en hebben ze met Soriano en Alan klasbakken in huis.
Het is volgens mij een ploeg die echt ver kan komen in de EL. Heb ze zelfs voor een lage stake @42x (ComeOn) voor de eindoverwinning;)..

Het verbaast me dat een subtopper uit Spanje als Villarreal zoveel credits krijgt, al zie ik dat ze recentelijk wel betere resultaten beginnen te boeken.
Ik zie ze eigenlijk nooit spelen, mis ik hier iets waardoor de Spanjaarden deze lof van de bookies verdienen?
0 Vind ik leuk's
cherryhustle:


Het verbaast me dat een subtopper uit Spanje als Villarreal zoveel credits krijgt, al zie ik dat ze recentelijk wel betere resultaten beginnen te boeken.
Ik zie ze eigenlijk nooit spelen, mis ik hier iets waardoor de Spanjaarden deze lof van de bookies verdienen?


Voor average Joe zijn dat de bekendere namen en de clubs waar de meeste dus eerder op zouden zetten
0 Vind ik leuk's
Europa League: Torino - Athletic Bilbao. Torino to qualify for next round @2.60 Unibet

Dit is uiteraard een gewaagde bet, maar de odd maakt het naar mijn mening de moeite waard om te proberen. Athletic Bilbao heeft meer kwaliteit, maar het heeft de laatste weken een zware schema achter de rug + het heeft voor de boeg nog enkele zware weken te gaan, met om de 3/4 dagen een wedstrijd.

Dat is voor een team als Athletic te veel van het goede, die toch een relatief korte team heeft, daarnaast is Athletic sowieso bezig aan een matig seizoen, het scoort redelijk moeilijk dit seizoen en is eigenlijk afhankelijk van de doelpunten van de 34 jarige spits Aduriz.

Coach Valverde heeft besloten om hem rust te geven voor de 1e wedstrijd tegen Torino, plus nog 2/3 belangrijke spelers zullen er niet bij zijn.

De vraag is wat Torino van plan is, in de Seria A staat het veilig in de middenmoot, dus op zich zouden ze niemand hoeven te sparen. Scoren niet zoveel, maar hebben ook een van de sterkste defensie van de Serie A, wat belangrijk kan zijn, vooral tegen een Athletic dat toch al niet zo makkelijk scoort.

Athletic favoriet om door te gaan, zeker, maar niet tegen de huidige odds.

0 Vind ik leuk's
Zou voor de europa league graag deze spelen:

Anderlecht - Dinamo Mosou 1
Aalborg - Club Brugge 2
Wolfsburg - Sporting Lis 1
Sevilla - Monchengladbach 1

Aangezien ik de jongste weken amper nog iets win begin je aan alles te twijfelen.
Vandaar had ik graag jullie meningen even gevraagd?
0 Vind ik leuk's

Voor diegene die op goals willen zetten.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 11:47
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
sallyke:
Zou voor de europa league graag deze spelen:

Anderlecht - Dinamo Mosou 1
Aalborg - Club Brugge 2
Wolfsburg - Sporting Lis 1
Sevilla - Monchengladbach 1

Aangezien ik de jongste weken amper nog iets win begin je aan alles te twijfelen.
Vandaar had ik graag jullie meningen even gevraagd?
sallyke:
Zou voor de europa league graag deze spelen:

Deze heb ik ondertussen binnen gedaan.

Ik twijfel nu om deze ook nog te spelen:
Ajax - Roma - Napoli - Olympiakos - Salzburg
0 Vind ik leuk's
mojos:
Europa League: Torino - Athletic Bilbao. Torino to qualify for next round @2.60 Unibet

Dit is uiteraard een gewaagde bet, maar de odd maakt het naar mijn mening de moeite waard om te proberen. Athletic Bilbao heeft meer kwaliteit, maar het heeft de laatste weken een zware schema achter de rug + het heeft voor de boeg nog enkele zware weken te gaan, met om de 3/4 dagen een wedstrijd.

Dat is voor een team als Athletic te veel van het goede, die toch een relatief korte team heeft, daarnaast is Athletic sowieso bezig aan een matig seizoen, het scoort redelijk moeilijk dit seizoen en is eigenlijk afhankelijk van de doelpunten van de 34 jarige spits Aduriz.

Coach Valverde heeft besloten om hem rust te geven voor de 1e wedstrijd tegen Torino, plus nog 2/3 belangrijke spelers zullen er niet bij zijn.

De vraag is wat Torino van plan is, in de Seria A staat het veilig in de middenmoot, dus op zich zouden ze niemand hoeven te sparen. Scoren niet zoveel, maar hebben ook een van de sterkste defensie van de Serie A, wat belangrijk kan zijn, vooral tegen een Athletic dat toch al niet zo makkelijk scoort.

Athletic favoriet om door te gaan, zeker, maar niet tegen de huidige odds.

Had eigenlijk niet meer verwacht dat deze bet nog winnend zou afsluiten, na de 2-2 in Torino. Wedstrijden zijn eerlijk gezegd ook anders gelopen dan ik had verwacht, maar goed soms moet je dat geluk ook mee hebben.
0 Vind ik leuk's
wat denken jullie van:

Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla


door naar volgende ronde?
0 Vind ik leuk's
Dit denk ik:
Everton -Kiev:u2.50FT 2-1: Kiev op kop in Ukraine en nog niet verloren op 16w!!! en nog maar 7 tegengoals.
Fiorentina-Roma :u2.50FT1-1: H2H dikwijls 1-0/1-1/2-0
Zenith-Torino:u2.50FT2-0: Torino 1 van de beste verdediging in de serie A
Dnipro-Ajax:u2.50FT1-0: Dnipro is een geniepige counterploeg.En zijn de aanvallers van Ajax niet allemaal geblesseerd?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
chinees123:
wat denken jullie van:

Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla

Ik vraag mij af of Ajax überhaupt wel favoriet is om door te gaan naar de volgende ronde, met een odd van gemiddeld 1,70 zou ik dat dus zeker niet gedaan hebben. Value ligt op Dnjepr, 2,30 voor qualify to next round SBOBET.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.