Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2014/2015

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik


In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.

Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.

'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'


En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 1-10-2014 13:58 Voetbal
in 1-10-2014 13:58 Voetbal
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op Unibet heb ik dit op mijn lijstje staan :

VPS AH +2.25 @1,67
Nomme Kalju +0,5 teamgoals @1,76
Spartaks-Buducnost o2,5 goals @1,80
Saxan Ceadir +0,5 teamgoals @2,75
Dinamo Batumi +0,5 teamgoals @2,80
Lusitans AH +3,5 @1,80 (Voor Lusitans is dit de match van de decennia, West Ham met heel veel jongeren.

Wat meer gewaagd :

Partizan Tirana to qualify @9,00
Het is momenteel zeer warm en vochtig in Albanië, voor een Noorse ploeg kan dat een negatieve rol spelen, en in Albanese stadions creëren de supporters vaak een vijandige sfeer voor de tegenstanders. Als Partizan een vroeg doelpunt weet te maken, kan het nog heel moeilijk worden voor Stromsgodset (3-1 in de heenmatch).
Flora Tallinn @7,00
Ik zie niet veel verschil tussen een ploeg uit Macedonië en een ploeg uit Estland. Flora won met 1-0 thuis, ze gaan waarschijnlijk komen verdedigen, maar ze kunnen dat belangrijke uitdoelpunt scoren en de wedstrijd evengoed winnen, Rabotnicki is toch geen wereldploeg.

Ik moet wel even bekijken wat ik daadwerkelijk ga spelen (h)
0 Vind ik leuk's
Interessant, ik zal eens kijken of ik hier wat van ga meespelen. Jij speelt ze allemaal single neem ik aan?

Zelf had ik wat combi-materiaal gevonden. Niet zo denderende quotes:

Sutjeska Ht under 1.5

Nomme Kalju HC 3-0
Gabala 1DNB
Spartaks 1DNB
Beroe 1
Lok Zagreb 1
Zilina 1
P.Tirana 2DNB
Slask Wro 1DNB
Ferencvaros 1DNB
Koper 1DNB
Hafnarfjordur 1DNB
0 Vind ik leuk's
Ja singles inderdaad, maar misschien niet allemaal, moet nog even bekijken.
0 Vind ik leuk's
valt me mee dat je uc dublin @ 15 niet in je lijstje hebt staat rogvi :)

x2 @ 4,2

tevens 2 tips van mij dus

0 Vind ik leuk's
stiletto28:
valt me mee dat je uc dublin @ 15 niet in je lijstje hebt staat rogvi :)

x2 @ 4,2

tevens 2 tips van mij dus



Is zeker een gokje waard maar volgens de verschillende verslagen mocht Dudelange daar nooit verliezen, veel balbezit en kansen gehad, doelkader geraakt (UCD trouwens ook op het einde). Thuis gaan ze uit een ander vaatje tappen denk ik, het wordt moeilijk voor die Ierse studenten uit 2de klasse tegen de profs van Dudelange. Maar goed, een verrassing kan altijd !
0 Vind ik leuk's
18:00 Bij Tskhinvali (Geo) - Botosani (Rou) gaf mij een Roemeen volgende tip: Botosani DNB@1.28 of Tskhinvali u1.5@1.21 :p
FT Tskhinvali (Geo) 1 - 3 Botosani (Rou)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Heren,

Brøndby kunnen die vanavond weer een hoge score zetten.
Over de 4,5 en 5,5 zijn mooi geprijsd of zullen de Denen met een veredelend elftal spelen?
Iemand een idee ?

Peter
0 Vind ik leuk's
petervelde:
Heren,

Brøndby kunnen die vanavond weer een hoge score zetten.
Over de 4,5 en 5,5 zijn mooi geprijsd of zullen de Denen met een veredelend elftal spelen?
Iemand een idee ?

Peter


lol o4.5@1.45 :d
Ik heb gemaild naar een aantal deense bloggers en wacht op antwoord.Heen wel al 9-0 .Dus veel moeten we niet verwachten denk ik.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Over de 5,5 staat @2,53 op zich niet slecht maar kan ook snappen dat er vanavond geen 9 gaan vallen idd ;)
0 Vind ik leuk's
petervelde:
Over de 5,5 staat @2,53 op zich niet slecht maar kan ook snappen dat er vanavond geen 9 gaan vallen idd ;)

1 antwoord tot nu toe:
Brondby will probably do weak lineup, and have no motivation.. Andorra teams usually better home than away.. I'd take under if i were to pick anything
Dus lijkt me toch gevaarlijk die o5.5

Juvenes/Dogana (San) 0 - 2 Brøndby IF (Den)
Voila petervandevelde :-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.