Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische Jupiler Pro League 2011-2012


Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Belgische Jupiler Pro League 2011-2012.
De competitie opent op zaterdag vrijdag 29 juli met de volgende wedstrijden:
29/07/2011 19:30 Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht
30/07/2011 17:00 RAEC Mons - Standard Liège
30/07/2011 19:00 KRC Genk - Germinal Beerschot
30/07/2011 19:00 KAA Gent - Cercle Brugge
30/07/2011 19:00 Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem
30/07/2011 19:00 KV Kortrijk - Lierse SK
30/07/2011 19:00 KV Mechelen - Sint-Truidense VV
31/07/2011 19:00 Club Brugge KV - KVC Westerlo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 11:50 Voetbal
in 7-07-2011 11:50 Voetbal
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor het ogenblik is het windstil wat de transfers betreft in de Belgische competitie.
Ook de tweede klasse is voorlopig wat stil rond de transfers.
Op zich hoeft dat niet slecht te zijn, want zo krijgt de eigen jeugd meer kansen.
Nog drie weken en dan begint het plezier weer op de velden.Ik voorzie wat verrassingen en mooie momenten in het nieuwe seizoen.
Hopelijk word het weer zo spannend als het voorbije seizoen.
0 Vind ik leuk's
Ik voorspel OHL en Beerschot die zakken
Anderlecht kampioen
Brugge 2e
Genk wordt pas 13e na kuitbeenbreuk voor Jelle Vossen
0 Vind ik leuk's
Club Brugge is op zoek naar nog nieuwe spits en heeft zijn oog laten vallen op de 21-jarige Bangoura van AIK Stockholm. Deze speler scoorde al 14 keer voor de Zweedse club.
0 Vind ik leuk's
Jovanovic waarschijnlijk terug naar Anderlecht dat vind ik echt stijl want Jovanovic kan ook uit clubs kiezen waar hij meer geld kan verdienen echter hij volgt waarschijnlijk zijn hart. ( zouden meer voetballers moeten doen ). En nog 13 dagen dan gaat de Jupiler Pro league ook van start !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Tja er gaan hier van alle geruchten maar nog niets concreet.Tja dat lijkt zo wedden, maar heeft een gratis transfer(nog een contract van 3jaar bij Liverpool) gekregen om van zijn zwaar contract af te zijn.
Hoor bedragen die niet min zijn om hem bij Anderlecht te tekenen. We zullen wel zien, maar vind hem niet echt een speler voor Anderlecht.
0 Vind ik leuk's
wedden:
Jovanovic waarschijnlijk terug naar Anderlecht dat vind ik echt stijl want Jovanovic kan ook uit clubs kiezen waar hij meer geld kan verdienen echter hij volgt waarschijnlijk zijn hart. ( zouden meer voetballers moeten doen ). En nog 13 dagen dan gaat de Jupiler Pro league ook van start !
Jovanovic komt toch van Standard Liège?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ja,maar is verleden jaar voor vier jaar naar Liverpool gegaan.Is er gewoon niet van de bank geraakt.Zelfs na nieuwjaar niet meer in de kern.
Had een heel zwaar contract bij Liverpool,daarom nu vrije transfer om onder dat contract uit te geraken.
0 Vind ik leuk's

Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht 2
RAEC Mons - Standard Liège 2
KRC Genk - Germinal Beerschot 1
KAA Gent - Cercle Brugge 1
Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem x
KV Kortrijk - Lierse SK x
KV Mechelen - Sint-Truidense VV x
Club Brugge KV - KVC Westerlo 1
0 Vind ik leuk's
wedden is altijd 50/50
Transfernieuws: Thibaut Coirtois van Racing Genk naar Chelsea voor 9miljoen euro.Mogelijk nog één jaar uitgeleend aan Genk.
De transfer is eindelijk rond geraakt op uitzonderlijk verzoek van de speler zelf.
Later meer uitleg.
0 Vind ik leuk's
maar:
wedden:
Jovanovic waarschijnlijk terug naar Anderlecht dat vind ik echt stijl want Jovanovic kan ook uit clubs kiezen waar hij meer geld kan verdienen echter hij volgt waarschijnlijk zijn hart. ( zouden meer voetballers moeten doen ). En nog 13 dagen dan gaat de Jupiler Pro league ook van start !
Jovanovic komt toch van Standard Liège?

Was even in de war met een andere voetballer alleen kan nu even niet op de naam komen. Mijn geheugen laat mij even in de steek :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.