Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische Jupiler Pro League 2011-2012


Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Belgische Jupiler Pro League 2011-2012.
De competitie opent op zaterdag vrijdag 29 juli met de volgende wedstrijden:
29/07/2011 19:30 Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht
30/07/2011 17:00 RAEC Mons - Standard Liège
30/07/2011 19:00 KRC Genk - Germinal Beerschot
30/07/2011 19:00 KAA Gent - Cercle Brugge
30/07/2011 19:00 Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem
30/07/2011 19:00 KV Kortrijk - Lierse SK
30/07/2011 19:00 KV Mechelen - Sint-Truidense VV
31/07/2011 19:00 Club Brugge KV - KVC Westerlo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 11:50 Voetbal
in 7-07-2011 11:50 Voetbal
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leonardo1965:
Ik geef iedereen een tweede kans,dus ook Mbokani. Maar als Anderlecht hem terug in het gareel kan laten lopen en motiveren hebben ze er goede zaak aan gedaan. Wil het toch eerst zien!!

Idd.. want 3 Miljoen is een KOOPJE voor zo'n talentvolle spits , herriner je die CL matchen.. wat een klassebak.
Zijn techniek is echt zot
0 Vind ik leuk's
Voor aankomend weekend een duidelijke voorbeschouwing van het Belgische voetbal kenner: Leonardo1965
https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-jupiler-pro-league-speeldag-4-seizoen-2011-2012/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Tips voor dit weekend:
Lokeren 1
VC Westerlo 1
AA Gent 1
De andere drie wedstrijden van vandaag zie ik op een X eindigen:Bergen-Zulte Waregem
KRC Genk-KV mechelen
KV Kortrijk-Lierse SK
Je kan Genk-KV Mechelen best in een dubbele kans nemen.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Tips voor dit weekend: Lokeren 1 VC Westerlo 1 AA Gent 1 De andere drie wedstrijden van vandaag zie ik op een X eindigen:Bergen-Zulte Waregem KRC Genk-KV mechelen KV Kortrijk-Lierse SK Je kan Genk-KV Mechelen best in een dubbele kans nemen.

leo let wel op met westerlo ze hebben echt niet zoon goed team hoor, er zijn ook veel gekwetsten en hun nieuwe middenvelder is nog niet speelgerechtigd
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
dat blijkt hehe :d
0 Vind ik leuk's
-
Ja,was dit weekend niet zo denderend. Lokeren zwaar ontgoocheld en VC Westerlo tja speelden weer zonder spitsen.Owusu en De Smet inderdaad out,maar ik vond Cercle op verplaatsing ook niet sterk daarom die bet.
Als je dan Bergen-Zulte bekijkt dan had Zulte die wedstrijd kunnen winnen,maar laten veel kansen liggen en stuiten op een doelman die alles pakt.Die factoren maken het juist moeilijk he om te voorspellen.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie over STVV-Genk vanavond?
Beide teams met nieuwe coach.
In de laatste 23 thuisduels heeft STVV nog maar 1x kunnen winnen..
0 Vind ik leuk's
Daar ik één weekje voor mijn werk weg was naar Zwitserland, is er geen voorbeschouwing voor Belgie gemaakt blijkbaar.Dus geef ik hier mijn tips door voor dit weekend.
Standard-Westerlo 1
Cercle Brugge- Beerschot 1
Anderlecht-Kortrijk 1
Zulte-AA Gent X
Voor de tweede klasse:
Waasland Beveren-Charleroi 1
Antwerp-St Niklaas 1
Roeselare-Wetteren 1
Hoop hiermee jullie van dienst geweest te zijn.
0 Vind ik leuk's
Voor dit weekend:
Cercle Brugge 1
STVV X2
Bergen 1
Tweede Klasse:
Dender EH 1
Antwerp 2
Succes allemaal.
0 Vind ik leuk's
Mijn spel voor vandaag in Belgie word:
Lokeren-Club Brugge 2
KVK Tienen-Wezet 2
AA Gent -RSC Anderlecht +2.5
KRC Genk-Standard Luik +2.5
Groeten Leo
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.