Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische Jupiler Pro League 2011-2012


Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Belgische Jupiler Pro League 2011-2012.
De competitie opent op zaterdag vrijdag 29 juli met de volgende wedstrijden:
29/07/2011 19:30 Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht
30/07/2011 17:00 RAEC Mons - Standard Liège
30/07/2011 19:00 KRC Genk - Germinal Beerschot
30/07/2011 19:00 KAA Gent - Cercle Brugge
30/07/2011 19:00 Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem
30/07/2011 19:00 KV Kortrijk - Lierse SK
30/07/2011 19:00 KV Mechelen - Sint-Truidense VV
31/07/2011 19:00 Club Brugge KV - KVC Westerlo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 11:50 Voetbal
in 7-07-2011 11:50 Voetbal
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jonanovic zou rond zijn met Anderlecht op een paar kleine punten na. Verder zou de transfer van Lukaku in een stroomversnelling zitten en is er een bod van Arsenal binnengekomen.Afhankelijk van de verkoop van Lukaku zou Mbokani terugkeren naar Anderlecht.De definitieve beslissing zou dit weekend genomen worden.
0 Vind ik leuk's
Vandaag word de super-cup in Belgie gespeeld tussen R Genk en Standard Luik. Beide teams zitten in de laatste fase van hun voorbereiding. Het is daarom moeilijk om een favoriet aan te wijzen voor deze wedstrijd. Daarom geef ik de raad om deze wedstrijd niet te spelen, omdat ook niet duidelijk is met welke opstellingen beide ploegen gaan aantreden.
0 Vind ik leuk's
lamalord:

Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht 2
RAEC Mons - Standard Liège 2
KRC Genk - Germinal Beerschot 1
KAA Gent - Cercle Brugge 1
Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem x
KV Kortrijk - Lierse SK x
KV Mechelen - Sint-Truidense VV x
Club Brugge KV - KVC Westerlo 1

Mechelen en Kortrijk winnen ook denk ik .
0 Vind ik leuk's
Leef je leven naar het maximum , maar ken je grenzen . Ook bij het wedden.
Stijn De Smet veruilt AA Gent voor VC Westerlo.Vind dit een goede transfer om zijn carriere terug uit het slop te halen.Word stilaan zijn laatste kans om zich te bewijzen.
0 Vind ik leuk's
R Genk heeft Jeroen Simaeys van Club Brugge overgenomen.Tekent een driejarig contract en is vooral bedoeld om in het centrum van de verdediging te gaan post vatten.
0 Vind ik leuk's
Jovanovic voor 2jaar naar Anderlecht.De deal is eindelijk rond.Gaan hem direct kunnen gebruiken.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Jovanovic voor 2jaar naar Anderlecht.De deal is eindelijk rond.Gaan hem direct kunnen gebruiken.

Ben benieuwd hoe Jovanovic daar gaat draaien. Het lijkt mij zeker wel een hele versterking voor Anderlecht die zij hard nodig zullen hebben. Als hij het net zo goed gaat doen als bij Standard dan is het voor Anderlecht een goede zaak.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Na Jovanovic heeft Anderlecht ook Mbokani binnengehaald. Benieuwd wat dat gaat geven in de catacomben. Het is namelijk geen geheim dat deze twee ex-Standard spelers niet door één en dezelfde deur kunnen.
Tevens vind ik zowel Jovanovic als Mbokani een risico transfer. Beide spelers hebben de laatste twee jaar bijna geen enkele goede wedstrijd gespeeld. Jovanovic door een kwetsuur en de tegenvaller in Liverpool. Mbokani die gewoon niet meer te motiveren was en meer in het nieuws kwam door zijn gedrag naast het terrein.
Heb er toch grote bedenkingen bij!!
0 Vind ik leuk's
Ik ook, heb het niet zo voor Mbokani :-(
Maar.. Het is nu zo, als we hem mogen geloven komt ie terug thuis en wil hij zich volledig bewijzen.
Com'on Sporting !!!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Ik geef iedereen een tweede kans,dus ook Mbokani. Maar als Anderlecht hem terug in het gareel kan laten lopen en motiveren hebben ze er goede zaak aan gedaan. Wil het toch eerst zien!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.