Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Eredivisie 2022-2023

Over enkele weken barst het nieuwe seizoen weer los in onze eigen Eredivisie! Zal Ajax zijn landstitel prolongeren, of weten PSV of Feyenoord de Amsterdammers te onttronen? Hoe liggen de verhoudingen in de Nederlandse subtop en welke teams zullen moeten vrezen voor degradatie? Je leest het allemaal in deze vooruitblik op het seizoen 2022-2023!



Ajax

Eindklassering 2021-2022: 1

Opvallende nieuwkomers: Owen Wijndal, Steven Bergwijn


Niet alleen op het veld, maar ook op de transfermarkt kan Ajax zich tegenwoordig meten met de Europese top. Spelers als Ryan Gravenberch, Sébastien Haller en Lisandro Martínez werden voor gigantische bedragen verkocht. Ook de Amsterdammers lieten zich niet onbetuigd door zijn eigen transferrecord te verbreken door maar liefst 31,25 miljoen euro op tafel te leggen voor Steven Bergwijn. Owen Wijndal kwam over van AZ en ook de transfers van Francisco Conceicao, Brian Brobbey en Calvin Bassey zijn op het moment van schrijven op een haar na rond.


Met dit team is de ploeg van de nieuwe coach Alfred Schreuder in de ogen van de bookmakers ook dit jaar weer de topfavoriet voor de kampioensschaal. De Amsterdammers beschikken over verreweg de meeste kwaliteit, maar moeten wel oppassen dat zij zich niet te groot gaan voelen voor de Eredivisie. Vorig seizoen leek Ajax met name in de tweede seizoenshelft met motivatieproblemen te kampen. Daarnaast zouden de Amsterdammers wel een nieuwe keeper kunnen gebruiken, want Remko Pasveer en Maarten Stekelenburg zitten in de herfst van hun carrière.


PSV

Eindklassering 2021-2022: 2

Opvallende nieuwkomers: Walter Benitez, Luuk de Jong, Guus Til


Ook PSV toonde zich deze zomer opvallend daadkrachtig op de transfermarkt. Luuk de Jong keerde na zijn Spaanse avontuur terug op het oude nest en met Walter Benitez wisten de Eindhovenaren te stunten door een van de beste keepers uit de Ligue 1 naar het Philips Stadion te halen. Met het aantrekken van Guus Til hoopt PSV op meer scorend vermogen vanaf het middenveld.


PSV is dus goed op weg, al kun je je afvragen of de ploeg van de nieuwe coach Ruud van Nistelrooij wel klaar is voor het nieuwe seizoen en de belangrijke dubbele confrontatie tegen AS Monaco in de voorrondes van de Champions League. Met name de verdediging oogt nog steeds erg zwak, ook omdat Andre Ramalho, Mauro Junior en Olivier Boscagli nog in de lappenmand zitten. Als PSV echt een rol wil spelen in de titelstrijd moet er eigenlijk nog een type Alex of Jaap Stam bij, anders gaan de Eindhovenaren opnieuw ontzettend veel tegengoals om de oren krijgen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 19-07-2022 17:17 Voetbal
in 19-07-2022 17:17 Voetbal
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Eredivisie speelronde 5: Alle thuisploegen winnen of spelen gelijk @ 45 (Bingoal). Deze weddenschap is van toepassing voor de wedstrijden van zaterdag en zondag, dus zonder Fortuna- Utrecht.


ajax - Cambuur

Twente - PSV

Sparta - Volendam

GAE - Feyenoord

RKC - Excelsior

Emmen - AZ

Heerenveen - N.E.C.

Groningen - Vitesse


Bij Pinnacle kom ik op een maximale odd van 34,66, dus hier zit zeker wat value op. Eagles en FC Emmen zullen dan wel thuis moeten stunten tegen respectievelijk feyenoord en AZ, maar dat is niet onmogelijk. De odds op FC Twente vind ik sowieso wat te hoog staan thuis in de Grolsch Veste tegen PSV, als je bedenkt dat PSV elke wedstrijd wel minstens 1 tegengoal krijgt en verdedigend niet stabiel oogt. psv heeft alleen nog maar tegen degradatiekandidaten mogen spelen, waardoor hun prestaties imo wat worden overgewaardeerd.


Uiteraard geen grote bedragen op zetten, want het blijft een longshot voor zo'n odd. Als het meezit gaat ie 1x per seizoen goed en hebben we al een mooie winst.

Bericht gewijzigd door jay1 op Fri 2 Sep 2022, 17:18
0 Vind ik leuk's

Longshot/fun


Eredivisie speelronde 11: Alle thuisploegen winnen of spelen gelijk @ 120 gooien @ Bingoal.

9 wedstrijden. odds combineren bij Pinnacle kwam je gisteren slechts op 73,6 uit. Mooie value dus. Niet in de laatste plaats omdat ajax, psv en AZ uit spelen en een stunt van Fortuna Sittard in De Kuip niet geheel onmogelijk is (verkeren in ieder geval in goede vorm).


Bericht gewijzigd door jay1 op Fri 21 Oct 2022, 16:25
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.