Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Eredivisie 2020-2021

Let op: we gaan verder in één topic over de Eredivisie 2020-2021, deze kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-de-eredivisie-2020-2021-5172


De trainingen voor het nieuwe seizoen in de Eredivisie 2020 - 2021 zijn weer begonnen en ook de eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld. Over een maand begint de eerste echte wedstrijd van het nieuwe seizoen. Op de transfermarkt zal nog veel gebeuren en het is interessant wat clubs gaan doen en hoe ze er nu voor staan.


Unibet is de eerste bookmaker die quotes heeft afgegeven wie de titel wint voor het nieuwe seizoen 2020 - 2021. Andere bookmakers zullen hopelijk snel volgen.


Ajax is zoals bijna elk seizoen de favoriet om de titel te winnen, gevolgd door PSV. Feyenoord heeft goed ingekocht, zullen zij nu ook vol voor de titel gaan? En hoe gaat FC Groningen het doen nu Arjen Robben zijn voetbalschoenen weer heeft aangetrokken. Ook Sneijder lijkt weer het veld op te gaan, dit keer voor FC Utrecht.


Wat zijn jouw verwachtingen en wed tips voor het komende seizoen?


4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stefan7
Country flagStefan7 in 3-08-2020 11:11 Voetbal
in 3-08-2020 11:11 Voetbal
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Als 'Grunniger' wil ik wel even ingaan op de rentree van Arjen Robben. Even los van het feit dat de kans niet groot is dat hij het gehele seizoen fit zou zijn, mankeert het op andere plekken ook nog wel aan kwaliteit. FC Groningen zal waarschijnlijk 3-5-2 (of 5-3-2) gaan spelen met Robben als tweede spits. De eerste spits ontbreekt echter nog. Er zitten twee jonge jongens (Thijs Dallinga en Romano Postema) bij de selectie, maar een ervaren spits ontbreekt.


Daarnaast was de defensie voorgaande jaren zeer solide, alleen Mike Te Wierik en Samir Memisevic zijn vertrokken. De kans is groot dat dit ook met Deyo Zeefuik gaat gebeuren. Defensief lijkt het niet veel sterker. Conclusie: plussen en minnen, komst Robben, defensief zwakker, (nog) geen spits, ik verwacht weer een plek in de lange middenmoot: plek 6 tot en met 12.

3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op ma. aug.. 2020, 13:18 schreef richard123:

Als 'Grunniger' wil ik wel even ingaan op de rentree van Arjen Robben. Even los van het feit dat de kans niet groot is dat hij het gehele seizoen fit zou zijn, mankeert het op andere plekken ook nog wel aan kwaliteit. FC Groningen zal waarschijnlijk 3-5-2 (of 5-3-2) gaan spelen met Robben als tweede spits. De eerste spits ontbreekt echter nog. Er zitten twee jonge jongens (Thijs Dallinga en Romano Postema) bij de selectie, maar een ervaren spits ontbreekt.


Daarnaast was de defensie voorgaande jaren zeer solide, alleen Mike Te Wierik en Samir Memisevic zijn vertrokken. De kans is groot dat dit ook met Deyo Zeefuik gaat gebeuren. Defensief lijkt het niet veel sterker. Conclusie: plussen en minnen, komst Robben, defensief zwakker, (nog) geen spits, ik verwacht weer een plek in de lange middenmoot: plek 6 tot en met 12.

Ik denk dat FC Groningen sowieso in het linker rijtje zal eindigen. Het is lastig te zeggen of Robben alles gaat spelen of niet, ik gok dat hij ongeveer de helft van de wedstrijden gaat spelen door blessures en vooral rust geven. Ik wacht op een leuke quote voor Robben met aantal doelpunten. Ik denk dat hij er wel een stuk of 10 gaat maken dit seizoen, dus daar wil zeker wel op inzetten.

1 Vind ik leuk's

Zou mooi zijn, we hebben al een tijd geen +10 doelpuntenmaker gehad ;)


Edit: ah Tom van Weert in 2018. Valt mee.

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 3 aug. 2020, 11:36
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Feyenoord top 3 @1.65 ga ik denk ik wel in mijn seizoenscombi knallen. De quotering van Ajax vind ik hoe dan ook te laag, ik denk dat de titelstrijd gewoon open ligt. Bij AZ wil ik nog wel even zien of Stengs en Boadu blijven, is momenteel wel erg stil daar.

4 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op ma. aug.. 2020, 14:05 schreef sjorss94:

Feyenoord top 3 @1.65 ga ik denk ik wel in mijn seizoenscombi knallen. De quotering van Ajax vind ik hoe dan ook te laag, ik denk dat de titelstrijd gewoon open ligt. Bij AZ wil ik nog wel even zien of Stengs en Boadu blijven, is momenteel wel erg stil daar.

Ik vond AZ in de oefenwedstrijd tegen FC Utrecht ook niet best. En dan zoals je zegt is het nog de vraag of Boadu en Stengs blijven, want als zij weggaan wordt het snel minder bij AZ. Ik denk op dit moment dat AZ niet in de top 3 eindigt.


Mijn voorlopige voorspelling voor eindstand


1) Ajax

2) Feyenoord

3) PSV

4) FC Utrecht

5) AZ

6) FC Groningen


0 Vind ik leuk's

Ik vind de odds voor AZ en PSV in de top 3 opvallend laag liggen. Ook aangezien PSV 4e is geworden en AZ een jong team heeft dat heel wisselvallig kan zijn.

Bericht gewijzigd door daveyvdd op ma 3 aug. 2020, 12:47
0 Vind ik leuk's
Op ma. aug.. 2020, 14:05 schreef sjorss94:

Feyenoord top 3 @1.65 ga ik denk ik wel in mijn seizoenscombi knallen. De quotering van Ajax vind ik hoe dan ook te laag, ik denk dat de titelstrijd gewoon open ligt. Bij AZ wil ik nog wel even zien of Stengs en Boadu blijven, is momenteel wel erg stil daar.

Bedenk je wel dat het kuip effect er misschien minder zal zijn dit seizoen.

2 Vind ik leuk's

Bij Unibet sinds gisteren de matchups tussen clubs.


Vindt PSV boven AZ wel een interessante. Denk dat PSV dit jaar AZ wel te boven blijft.




1 Vind ik leuk's

Ajax vs AZ vind ik wel heel erg geflateerd. Dit seizoen even punten behaald. En bij Ajax wordt de slectie elk seizoen minder omdat de goede spelers de deur uit lopen.

0 Vind ik leuk's

Ik zie hier nog niks over de topscorer van de Eredivisie, ik denk dat Tadic wederom een goede kans maakt als centrale en bepalende speler bij de Amsterdammers. Daarnaast neemt hij ook altijd nog de strafschoppen, die ze in 020 toch boven gemiddeld krijgen (aanname). Wie zou nog meer voor deze titel in aanmerking kunnen komen?

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.