Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Eredivisie 2020-2021

Let op: we gaan verder in één topic over de Eredivisie 2020-2021, deze kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-de-eredivisie-2020-2021-5172


De trainingen voor het nieuwe seizoen in de Eredivisie 2020 - 2021 zijn weer begonnen en ook de eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld. Over een maand begint de eerste echte wedstrijd van het nieuwe seizoen. Op de transfermarkt zal nog veel gebeuren en het is interessant wat clubs gaan doen en hoe ze er nu voor staan.


Unibet is de eerste bookmaker die quotes heeft afgegeven wie de titel wint voor het nieuwe seizoen 2020 - 2021. Andere bookmakers zullen hopelijk snel volgen.


Ajax is zoals bijna elk seizoen de favoriet om de titel te winnen, gevolgd door PSV. Feyenoord heeft goed ingekocht, zullen zij nu ook vol voor de titel gaan? En hoe gaat FC Groningen het doen nu Arjen Robben zijn voetbalschoenen weer heeft aangetrokken. Ook Sneijder lijkt weer het veld op te gaan, dit keer voor FC Utrecht.


Wat zijn jouw verwachtingen en wed tips voor het komende seizoen?


4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stefan7
Country flagStefan7 in 3-08-2020 11:11 Voetbal
in 3-08-2020 11:11 Voetbal
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ADO - Groningen: X @ 3,40 bij Unibet + Under 2.5

Het is lekker weer, er word gespeeld op gras. Het zal een droog matje zijn die de snelheid van het spel niet bevorderd. Beide clubs hebben weinig scorend vermogen en dat is nou eenmaal makkelijk te verdedigen. Veel doelpunten gaan we niet zien en ik ben bang voor een bloedeloze 0-0.

Bericht gewijzigd door jeronimo op zo 20 sep. 2020, 10:33
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!


heb je bij 0-0 en 1-1 zetten geen betere odds

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Het was niet om aan te zien en zelfs het doelpunt van Groningen was geluk. Het was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd. Kijkend naar volgende week zie ik in deze wedstrijdjes wel iets leuks.


Twente - Groningen: 1 @ 3,50 Bet365 (please laat deze bookmaker naar NL komen)

Zwolle - Sparta: X @ 3,75 Betsafe

Heerenveen - VVV: Heerenveen EH -1 @ 2.60 Betsafe

Ajax - Vitesse: Over 3.5 @ 1.88 MarathonBet

Feyenoord - ADO: Over 3.5 @ 1.93 Dafabet

Heracles - PSV: 2 @ 1.93 Unibet


Schiet er maar op 👁


Let op: dit topic over de Eredivisie gaat verder in onderstaand topic:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-de-eredivisie-2020-2021-5172

Bericht gewijzigd door Support op di 22 sep. 2020, 10:09
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.