Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op EK 2016 kwalificatie

Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)


Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.


In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.


Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.


https://sports.yahoo.com/blogs/dirty-tackle/villa-and-torres--saying-goodbye-to-spain-s--furia-234411184.html

https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-07-2014 08:52 Voetbal
in 10-07-2014 08:52 Voetbal
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel Spanje (uitteam) over 6,5 corners 1.87 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Ik speel Spanje (uitteam) over 6,5 corners 1.87 @ Unibet


6 corners pfff, cornertje van € 310, vervelende avond
0 Vind ik leuk's
-
Dit is een tip uit de chat van donnypaatsss(ik zou zeggen pats boem en derop):
Ierland-Duitsland 20u45: o3.5cards @1.54 of Ik dacht aan Ierland meeste kaarten @1.70
result:2 gele kaarten

Scheids van dienst is Carlos Carballo:
https://www.voetbalwedden.net/clubs/engeland/tottenham-hotspur-8586' target='_self' rel='follow'>Tottenham 1 - 1 Fiorentina slechts 3 kaarten.
Maar er zaten ook uitschieters bij :
Euro Championships Sa 28Mar 2015 Croatia 5 - 1 Norway 6 gele kaarten en 1rood
Champions League We 15Apr 2015 Porto 3 - 1 B Munich 7 kaarten

Het zal alleszins niet makkelijk worden voor Duitsland, om te scoren. Ierland kreeg amper 6 goals tegen in hun laatste 11 interlands!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ierland met een groot aantal missers achteraan:
The team got together on Monday and it wasn't good news on the player front for O'Neill as midfielders Glenn Whelan and James McClean are both suspended for Thursday's game. They both received yellow cards against the Georgians last month, but that is not the only bad news for the Irish!

Stoke defender Marc Wilson is not with the squad at present as medics work on a calf problem and Everton right back Seamus Coleman is also going to miss the match which is a huge blow for Ireland. Cyrus Christie is likely to be out so there are real problems in defence for the boys in green so I will be shocked if the Germans don't find the back of the net.

BTS no@1.95FT1-0 Tipico lijkt me ook een aannemelijke bet.
Muller to score @2.23 UB/NG is dan ook weer mooi.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Mijn combi voor vanavond.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 12:19
0 Vind ik leuk's
Hier misschien ook nog even zetten ;) Op ladbrokes krijg je maximaal 25 euro dmv een bet van max €5 aan een quotatie van 5.00!
0 Vind ik leuk's
ik zit op Iceland +1.5 asian handicap @ 1.46. Ijsland speelt met dezelfde opstelling als tegen NL. Ze willen graag eerste worden in de poule voor een gunstige loting en de druk ligt hier bij Turkije. Ze hebben wel het thuusvoordeel maar ik zie ze niet met 2 goals of meer winnen. Ijsland toch een goede EK Reeks neergezet. Misschien leuk om te combineren met over 1.5 goals home team België. Totale odd 2.01. Alle Belgische toppers spelen (o.a. Hazard, De Bruyne, Lukaku)
0 Vind ik leuk's
Latvia to win @2.25
Latvia HT @3.05
Latvia HT/FT @3.75

Good luck. ;)
0 Vind ik leuk's
twijntje:
https://gyazo.com/45e01deb4b0e0d4422f6aca2b8024101
Mijn combi voor vanavond.


Combi geslaagd. Gefeliciteerd voor wie heeft meegespeeld :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.