Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op EK 2016 kwalificatie

Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)


Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.


In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.


Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.


https://sports.yahoo.com/blogs/dirty-tackle/villa-and-torres--saying-goodbye-to-spain-s--furia-234411184.html

https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-07-2014 08:52 Voetbal
in 10-07-2014 08:52 Voetbal
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus jullie denken dat Rusland onder Slowakije en wales laatste gaat worden?
Hebben die het zo'n slecht team dan?

Lijkt me sterk dat oostenrijk van Portugal wint, Ronaldo is niet de enige die kan voetballen aan de kant van Oostenrijk (en Ronaldo prikt er wel een paar in dus mooi doelsaldo).
0 Vind ik leuk's
Rusland heeft een prima elftal, die gaat echt geen laatste worden in de poule.
0 Vind ik leuk's
nee denk ik ook niet

Wie denken jullie top assists?
0 Vind ik leuk's
jurwieggers:
nee denk ik ook niet

Wie denken jullie top assists?


dat wordt moeilijk, de Bruyne @24 lijkt wel interessant. De rest zijn gewoon favoriet.
0 Vind ik leuk's
Heb ook een small betje op De Bruyne @24 gedaan. Verder heb ik nog geen value gevonden voor het ek.
0 Vind ik leuk's
Griezmann topscorer @12 vind ik wel een mooie. Dzuba @61 (Rusland), Morata @26 pak ik ook mee.
0 Vind ik leuk's
bassiee:
Heb ook een small betje op De Bruyne @24 gedaan. Verder heb ik nog geen value gevonden voor het ek.
bassiee:
Heb ook een small betje op De Bruyne @24 gedaan. Verder heb ik nog geen value gevonden voor het ek.



waar heb je die gepakt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.