Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op EK 2016 kwalificatie

Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)


Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.


In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.


Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.


https://sports.yahoo.com/blogs/dirty-tackle/villa-and-torres--saying-goodbye-to-spain-s--furia-234411184.html

https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-07-2014 08:52 Voetbal
in 10-07-2014 08:52 Voetbal
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/13/2015
Argentina - Paraguay /soccer, Copa America/
Poland - Georgia /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Fix: Coritiba - Flamengo /soccer, Brazil, Serie A/
0 Vind ik leuk's
bestfixes:
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/13/2015
Argentina - Paraguay /soccer, Copa America/
Poland - Georgia /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Fix: Coritiba - Flamengo /soccer, Brazil, Serie A/


en dan , wat is de fix ???
0 Vind ik leuk's
volgens mij is dit niet te vertrouwen
0 Vind ik leuk's

Leuk om te proberen morgen is bij Belgie-Bosnie over 4.5 kaarten @2.05 Betfirst/netbet

Scheids van dienst is de Portugees Jorge de Sousa

Afgelopen 6 wedstrijden dit seizoen: 8/10/1/4/9/2 gele kaarten uitgedeeld.

Redelijk belangrijke wedstrijd voor beiden.Belgie(11punten) zo goed als geplaatst bij een overwinning(https://www.flashscore.nl/wedstrijd/0fayVudC/#samenvatting-wedstrijd/samenvatting-wedstrijd),maar de Belgen voelen echter wel de hete adem van zowel Israël (9 punten), Cyprus (9 punten) als Bosnië-Herzegovina (8 punten) in de nek. Een nederlaag tegen Bosnië-Herzegovina zou daarom wel eens enorme gevolgen kunnen hebben.

3gele kaarten (geen enkele voor onze duivels)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 12:18
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Speel ik mee. Verder speel ik nog Huntelaar to score @ 2,20
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:
Wales DNB & Kroatie @1,77

Kroatie, Wales, Belgie, Tsjechie, Nederland -1 @7,39
0 Vind ik leuk's
EK-kwalificatie Groep H top 2 klassering: Kroatië, 3/10 @2.40 (Unibet)

Met nog 2 EK-kwalificatiewedstrijden voor de boeg is dit de tussenstand in groep H:

1. Italië: 18 punten
2. Noorwegen: 16 punten
3. Kroatië: 15 punten
4. Bulgarije: 8 punten
5. Azerbeidzjan: 6 punten
6. Malta: 2 punten

Resterend programma Noorwegen:
10-10: Malta-thuis
13-10: Italië-uit

Resterend programma Kroatië:
10-10: Bulgarije-thuis
13-10: Malta-uit

In mijn ogen heeft Kroatië een veel makkelijker slot, want zowel Bulgarije als Malta zijn al uitgeschakeld. Noorwegen zal uiteraard wel van Malta winnen, maar die uitwedstrijd tegen de Italianen zal lastig worden voor de Scandinaviërs. In het geval van een gelijke stand is het onderling resultaat doorslaggevend. Dat is in het voordeel van de Kroaten (2-0 verlies in Noorwegen, maar 5-1 winst voor eigen publiek). Al met al geef ik de Kroaten een goede kans om zich alsnog rechtstreeks te plaatsen voor het EK.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Staat nu al op 1,60? Of zie ik iets verkeerd?
0 Vind ik leuk's
kleij:
Staat nu al op 1,60? Of zie ik iets verkeerd?


odds zijn inderdaad alweer snel gezakt. Tegen de huidige odd ligt er in mijn ogen geen value meer.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
kleij:
Staat nu al op 1,60? Of zie ik iets verkeerd?


Odds zijn inderdaad alweer snel gezakt. Tegen de huidige odd ligt er in mijn ogen geen value meer.


(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.