Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op EK 2016 kwalificatie

Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)


Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.


In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.


Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.


https://sports.yahoo.com/blogs/dirty-tackle/villa-and-torres--saying-goodbye-to-spain-s--furia-234411184.html

https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-07-2014 08:52 Voetbal
in 10-07-2014 08:52 Voetbal
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
risico hoor, met 30 jaar is die nog lang niet afgeschreven voor interlandvoetbal. Daarnaast is het hem niet te verwijten dat Spanje eruit ligt (met zijn 2 invalbeurten). Ik denk zelf dat Torres een transfer gaat maken deze zomer en dan ergens een nieuwe start maakt (zeker ook omdat Chelsea alweer flink aan het shoppen is met oa Diego Costa).

Als Torres vervolgens bij een nieuwe club weer het net makkelijk zal vinden dan zit die echt wel ergens bij de selectie in al die kwalificatie wedstrijden lijkt mij.
0 Vind ik leuk's
raateland:
risico hoor, met 30 jaar is die nog lang niet afgeschreven voor interlandvoetbal. Daarnaast is het hem niet te verwijten dat Spanje eruit ligt (met zijn 2 invalbeurten). Ik denk zelf dat Torres een transfer gaat maken deze zomer en dan ergens een nieuwe start maakt (zeker ook omdat Chelsea alweer flink aan het shoppen is met oa Diego Costa).

Als Torres vervolgens bij een nieuwe club weer het net makkelijk zal vinden dan zit die echt wel ergens bij de selectie in al die kwalificatie wedstrijden lijkt mij.


Dat het een risico is begrijp ik ook wel. Echter kijkend naar de odd zie ik wel value. In mijn ogen zou de odd rond de 2.00 moeten staan.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
raateland:
risico hoor, met 30 jaar is die nog lang niet afgeschreven voor interlandvoetbal. Daarnaast is het hem niet te verwijten dat Spanje eruit ligt (met zijn 2 invalbeurten). Ik denk zelf dat Torres een transfer gaat maken deze zomer en dan ergens een nieuwe start maakt (zeker ook omdat Chelsea alweer flink aan het shoppen is met oa Diego Costa).

Als Torres vervolgens bij een nieuwe club weer het net makkelijk zal vinden dan zit die echt wel ergens bij de selectie in al die kwalificatie wedstrijden lijkt mij.


Sluit ik me bij aan. Waardeloze bet (a)
0 Vind ik leuk's
Ik vind het wel een goede bet hoor. Spanje gaat sowieso verjongen en als hij al wordt opgeroepen moet hij de concurrentiestrijd aangaan met Diego Costa en opkomend talent die waarschijnlijk de aanval zullen gaan vormen op het EK zoals Jese en Morata.
0 Vind ik leuk's
bij deze boempatat
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
boempatat:
Speelronde 2
10.10.2014 20:45
Letland - IJsland 2@2.2 bwin/2X@1.33 bwin/2DNB @1.56 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/euro-2016/latvia-iceland-ELZo3W62/#1X2;2
Op blogabet http://gekogg.blogabet.com/index.php?betID=6875108 , zijn ze volop bezig met die wedstrijd te analyseren en blijkbaar moet Letland een aantal spelers missen en IJsland met een sterke formatie wo Alfred Finbogason ( Real Sociedad). (h)
IJsland won op 09/09 thuis met 3-0 van Turkije


boempatat:
Ook Turkije -Tsjechië 10.10. 20:45 is al nieuws

I've seen Czech Republic hosting the Netherlands and I saw a poor Dutch team lose against the Czech Republic
is zijn beginzin ,kunnen de ned mss iets meer zeggen over Tsjechie? :p ;-)
Hij denkt aan een gesloten wedstrijd en wss een draw


bij deze boempatat


denk dat ijsland zeker de match in riga ga winnen letland zeer zwak,
En ik zie tsjechië zeker winnen in turkije , turkijen zit met paar spelers dat geblesseerd zijn en 2 goeie spelers die niet opgenomen zijn door een zogezegde blessure maar daar is meer aan de hand , alvast ik zeker vandaag tsjechië en ijsland winnen mooie qotering
0 Vind ik leuk's
We zijn in NL bezorgd of we de EK 2016 wel halen maar de bookies zien NL nog steeds als favoriet als groepswinnaar?
0 Vind ik leuk's
robbie63:
We zijn in NL bezorgd of we de EK 2016 wel halen maar de bookies zien NL nog steeds als favoriet als groepswinnaar?


En nu nog steeds is Nederland bij de bookmakers favoriet om groepswinnaar te worden. Bij Unibet staan de odds nu op 1.72 als Nederland groepswinnaar en dat is gezien de omstandigheden het zeker niet waard om op in te zetten. Nog 1 misstap en we kunnen een 1ste plek zeker vergeten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ijsland heeft dikke odd om eerste te worden. En zij hebben tot nu toe alles gewonnen!
0 Vind ik leuk's
hollandia:
Ijsland heeft dikke odd om eerste te worden. En zij hebben tot nu toe alles gewonnen!


Volgens mij heeft Tsjechië tot nu toe alles gewonnen, aangezien zij 2-1 van IJsland hebben gewonnen.. ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.