Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Topklasse zaterdag en zondag 2010/2011

Update door Forummod in maart 2019:

Het actuele topic voor het wedden op de Topklasse kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-topklasse-nederland

============



De Topklasse is een Nederlandse voetbaldivisie, die een brug vormt tussen het betaald voetbal (Eredivisie, Eerste divisie) en de hoogste amateurvoetbalklassen (de hoofdklasse A, B en C bij de zaterdag- en zondagamateurs). De Topklasse wordt door de KNVB tot het amateurvoetbal gerekend.


Promotie naar de Jupiler League

De winnaar van de finale om het algeheel amateurkampioenschap heeft het recht om te promoveren naar het betaald voetbal en komt dan uit in de Eerste divisie. Indien deze club van dit recht afziet, mag de verliezend finalist van dit recht gebruikmaken. In beide gevallen degradeert dan de laatste van de Eerste divisie naar de Topklasse. Wanneer beide teams afzien van promotie, behoudt de beoogde degradant uit de Eerste divisie zijn plaats in deze competitie.


Degradatie naar de Hoofdklasse

In beide Topklassen degraderen de nummers 14 t/m 16. De nummer 13 speelt samen met de algehele periodekampioen van de drie verschillende hoofdklasses nacompetitie om degradatie naar de hoofdklasse te voorkomen en zich te handhaven in de Topklasse.


Meer informatie over de topklasse:

- http://www.topklassevoetbal.info/voetbal/

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Topklasse_(voetbal)


Programma topklasse Zaterdag zaterdag 19 februari 2011

Harkemase Boys - ARC

Excelsior '31 - Barendrecht

SC Genemuiden - Spakenburg

Katwijk - Hoek

Capelle - Flevo Boys

Sparta Nijkerk - HHC Hardenberg

Apeldoorn CSV - FC Lisse

IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys


Stand topklasse zaterdag (tot en met zondag 13/02/2011)


Programma zondag 20 februari 2011

FC Oss - Hollandia (gespeeld op zaterdag 19/02)

Quick '20 - Haaglandia

Argon- JVC Cuijk

FC Hilversum - Baronie

Lienden - Gemert

Achilles '29 - AFC Amsterdam

EVV - VVSB


Stand topklasse zondag (tot en met zondag 13/02/2011)


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 13-02-2011 20:55 Voetbal
in 13-02-2011 20:55 Voetbal
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heldere uitleg wist niet dat het promoveren naar betaald voetbal zo in z´n werk gaat. Denk trouwens dat dit jaar Spakenburg of FC Oss betaald voetbal gaan halen tenzij ze er vanaf zien. Het zal er om gaan spannen in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Hier is ech veel geld in te behalen zeker weten, je ziet de toppers bijna altijd winnen
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
FC OSS TILL I DIE:P ;-)
0 Vind ik leuk's
nou zovaak winnen de toppers niet vaak ook gelijk:)
0 Vind ik leuk's
ja ligt er natuurlijk aan tegen wie ze spelen, :D
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Hier is ech veel geld in te behalen zeker weten, je ziet de toppers bijna altijd winnen

Dat maakt niet zoveel uit, bookmakers passen hun quotes ook aan op het voordeel van favourieten dan wel outsiders.
0 Vind ik leuk's
aduard:
suprer:
Hier is ech veel geld in te behalen zeker weten, je ziet de toppers bijna altijd winnen
Dat maakt niet zoveel uit, bookmakers passen hun quotes ook aan op het voordeel van favourieten dan wel outsiders.

Echter is het wel zo dat je bij amateurploegen veel voordeel kunt halen als je enige voorinformatie hebt. Geblesseerde toppers kunnen het verschil vaak maken, of een keeper die geschorst is. Deze informatie is vaak bij bookmakers niet bekend.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
aduard:
suprer:
Hier is ech veel geld in te behalen zeker weten, je ziet de toppers bijna altijd winnen
Dat maakt niet zoveel uit, bookmakers passen hun quotes ook aan op het voordeel van favourieten dan wel outsiders.

Echter is het wel zo dat je bij amateurploegen veel voordeel kunt halen als je enige voorinformatie hebt. Geblesseerde toppers kunnen het verschil vaak maken, of een keeper die geschorst is. Deze informatie is vaak bij bookmakers niet bekend.

Ja dat is wel zo. Bij lagere competities gebruiken bookmakers alleen junior traders en niet bijvoorbeeld voetbal analisten. Bovendien zijn veel van deze competities niet echt liquide waardoor odds laat worden aangepast. Ik heb er wel eens over nagedacht om daarom ook bijvoorbeeld op voetbalzone deze competities te volgen.
Bij veel bookmakers krijg je trouwens wel sneller limieten opgelegd als je geld verdient door te wedden op dit soort wedstrijden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.