Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Win 90% van je weddenschappen

Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.

Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.


Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.

Succes met de Dev-meth.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 19-11-2020 14:57 Voetbal
in 19-11-2020 14:57 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is het niet handiger om bijvoorbeeld bij een 0-0 ruststand. Vanaf dan in te gaan zetten op doelpunten? Inplaats van hele wedstrijden?

Vandaag bijvoorbeeld bij ligue 2 speelronde waren er iets van 5 wedstrijden halverwege 0 - 0 en daarna kwamen de doelpunten wel en is er geen een 0-0 geëindigd.

0 Vind ik leuk's

Vindt het wel opmerkelijk hoeveel mensen op de chat over 0,5 ht zetten en dan zo struikelen over dit onderwerp. Ik kan alleen zeggen dat dit systeem prima werkt voor mijn match keuzes, maar ik geloof ook zeker dat ook andere mensen met hún keuzes hier goed mee kunnen winnen. Vandaar mijn enthousiasme hierover.


Het zijn de overlappende bets bij de verschillende intervals/ht/interval, die je winsten goed indekken. Zie mijn over 0,5 ht 1,5 ft forumonderdeel over hoe vaak mijn voorspellingen raak waren volgens vooral windrawwin stats. Mijn winsten waren niet goed genoeg door de lagere ht odds en zijn iig goed gegroeid met het interval systeem.


Dit onderdeel is bedoeld voor mensen die nieuwsgierig zijn naar een nieuw systeem. Goed voor over 0,5 bets ft en goed tegen doorbetten. De discipline levert dus ook nog weer geld op.


Dit is een systeem, ik speel uiteraard ook andere bets met winstkansen. Ik blijf het maar zeggen, omdat mensen denken dat 1 systeem dus álle bets zijn die ik zet. Vaker gezegd hierboven, maar makkelijk overheen gelezen vaak.

Bericht gewijzigd door devito op wo 6 jan. 2021, 18:04
0 Vind ik leuk's


Toch denk ik nog steeds dat je voor veel kleine winsten speelt en telkens alert moet zijn dat je mogelijkerwijs een grote hit verliest. Het is de vraag of dat per saldo iets oplevert en je moet er de hele wedstrijd tijd aan besteden om verlies binnen de perken te houden. Matig.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Tips voor vrijdag 15 januari: over 0,5 interval/ht/interval. Succes!

Bericht gewijzigd door devito op vr 15 jan. 2021, 07:35
0 Vind ik leuk's

@caantjes. Wat ook jij mist in je beredenering zijn de overlappende bets. Van vermenigvuldigen van de stakes is dus geen sprake.


Zorg dus altijd dat je 2 bets hebt staan. Bijvoorbeeld 00-30 1 stake en 1e helft 1 stake, wordt er gescoord begin 1e helft win je 2 bets. Vroeger gezette 1e helft bets staan idd vaak nog laag, die vul ik gaandeweg aan, liefst vlak voor de 30e minuut met een hogere odd voor die 1e ht. In dat geval heb ik er dus 3 staan. Kicken als die dan goed gaan! Na 30e minuut voeg je er een 30-60 bet aan toe, zodra er gescoord wordt in 2e deel van 1e helft win je weer 2 bets. Vandaar dat je niet telkens hoeft te verdubbelen. !!

** variatiemogelijkheden genoeg. Wil je wat minder intensief spelen, kun je ook een asian over 1 goal of over 0,75 1e ht ipv meerdere 1e ht bets van over 0,5 te zetten.


TIP1 Kijk naar mijn forumonderdeel over 0,5 ht van vorig jaar en kijk hoeveel ik maandenlang hoge percentages goede matches tipte daar. Dus goede matches uitkiezen en uitproberen met klein geld.

TIP 2: Kijk eens bv 45 minuten alleen naar het live scorebord. Zul je zien hoeveel matches vroeg genoeg over 0,5 zijn. Nogmaals: winnen met 2 bets zodra er gescoord wordt. Zal je zien dat zelfs bij veel willekeurige matches al vroeg genoeg gescoord wordt.

Bericht gewijzigd door devito op vr 15 jan. 2021, 12:40
0 Vind ik leuk's

Ik probeerde net een compleet willekeurige match met een beetje een under ploeg. Litex Lovech. 1-0 26e min. Sterker nog, speel dit systeem eens zoals uitgelegd en probeer eens te verliezen ipv te winnen. Gewoon voor de gein. Dat is moeilijker dan je denkt.


Ik snap ook wel dat de kick van het betten de gok is of iets lukt. Als je echter steady bets wilt zetten en je matches ook nog eens goed uitzoekt, sta je sterk.

Bericht gewijzigd door devito op vr 15 jan. 2021, 12:33
0 Vind ik leuk's

Devito misschien handig om ook met daadwerkelijke praktijkvoorbeelden te komen met odds erbij...( misschien screenshots ) ??? Ik denk dat je hiermee meer mensen kan overhalen.

Ik weet dat veel mensen meteen de nadruk leggen op het negatieve i.p.v. naar het positieve te kijken en alleen maar denken : wat als het fout gaat etc.....


Wat is je gemiddeld stake systeem bij de intervallen en bij de half time / full time bets??? en wat zijn gemiddeld de odds die je dan pakt??? ik denk dat de mensen dit vooral willen weten. Aan de hand hiervan kan je je bankroll bepalen, je stakes en het risico...


Ik zie nu bij de meeste wedstrijden waar ik een goal verwacht, de odds aan het begin van de interval ( 00:00 - 30:00 minuten ) op ongeveer 1.5 / 1.6 staan en bij deze wedstrijden staat de over 0,5 half time vanaf minuut 15 ongeveer op 1.5


Ik weet uit ervaring dat dit de gemiddelde odds zijn bij wedstrijden waar bookies goals verwachten. Bij welke odds pak jij wat en met welke stakes???

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 15 jan. 2021, 13:20
0 Vind ik leuk's

Mijn uitgebreide antwoord wordt vreemd genoeg niet geaccepteerd door het forum. Heel vreemd.

0 Vind ik leuk's

Antwoord wel in alinea's:


Ik snap precies wat je zegt en je hebt gelijk. Ik hoef echter niemand zo zeer meer over te halen. Leek er idd wel wat op dat ik dat in de discussie probeerde, maar ben zelf ook nog volop aan het uitproberen. De ene keer begin ik al met interval 1-10 min, de andere keer op alleen interval 30 minuten. Ik probeer eigenlijk mensen te vinden die met je mee denken ipv alles als een eindstation te beoordelen. Die het goede er uit pakken en er een tip bij geven om hiaten op te lossen. Kan nog steeds. Meedenken is leuk en laat je anders naar onze intensieve dagbesteding aan kijken.

0 Vind ik leuk's

Ik ben nog steeds lerende met sheets etc. Vooral ook omdat ik het prettig vind om te weten wat ik elke keer doe. Ik bet nog steeds op gevoel, maar het insluiten van de eerste goal als een soort drijfjacht bevalt me goed. Het brengt juist wat discipline in het wildbetten! Ik lees wel of mensen inhoudelijk reageren op dit systeem. Vaak lees ik idd kritieken, maar zie dat diezelfde mensen op losse goals zetten en doorbetten. En juist die mensen zijn bang dat er ooit een 0-0 in mijn systeem valt. Best bizar eigenlijk. Je kiest je matches uit, of het nou begin van de match is of als je 2e helften speelt. Als je bet, neem je risico. Altijd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.