Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Win 90% van je weddenschappen

Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.

Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.


Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.

Succes met de Dev-meth.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 19-11-2020 14:57 Voetbal
in 19-11-2020 14:57 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het percentage is ongeacht 90% of meer.

Prima als het nog 0-0 staat bij minuut 20, de odds worden alleen maar beter en er wachten 2 bets met redelijk goede odds te wachten op die goal.


0-0 spelen is ook een optie als je daar verstand van hebt. Succes.


PS. Wat mensen vaak vergeten is, dat je ook meerdere keuzen blijft hebben!

Neem nou de 1e divisie in NL. Die worden per definitie te hoog ingeschat. Elke keer 2 goals de laatste tijd. Goed en steady, maar...weinig goals dus. Als de bookie weer eens overdrijft plaats je een under 3,5. Win-win is altijd beter. Over 0,5 en under 3,5. Prima bets.


Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 20:29
0 Vind ik leuk's

De odds 1,50? Hoe kom je erbij?


Eerder 2,50 00-30 en ca 1.75 ht.

Geloof me maar. Ik speel dit al een tijdje. ;)


Zelfs in Nieuw Zeeland niet, waar voorheen hoge overs waren is de odd echt geen 1,50.

Mooi underland geworden btw.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 20:51
1 Vind ik leuk's

Hi Devito,


Heb je ook een sheet waarin in je het bijhoudt? Ik ben altijd geinteresseerd in strategien die winstgevend zijn.

Op het eerste ogenblik lijkt het niet, zie ook mijn berekening.


Kan je hem onderbouwen met een sheet?

0 Vind ik leuk's

Heb je strategie even doorgelezen en op zich best leuk, maar tis idd volgens mij wel vaak zo dat bij de teams die gemiddeld veel goals maken, en daar waar deze stategie dus het beste bij werkt, die over de 0,5 ht na ca. 20 min. lang niet altijd op 1,75. Vaak op 1,5. Maar daarna gaat het snel idd.

Die 1,75 die je noemt zal alleen opgaan voor ploegen waar men normaal weinig goals verwacht en deze strategie dus iets vaker fout zal gaan.

Ik denk dat na een beetje uitproberen het wel aardig kan gaan bij de juiste wedstrijden qua quotering, maar persoonlijk zou ik eerder gewoon wat wedstrijdjes waar normaal veel goals vallen afwachten tot er in de 30-35e minuut nog geen goal is gevallen en dan over de 1,5 of asian total over de 2 pakken. Dan plaats je maar 1 bet en is die fout, op naar de volgende. Er zijn immers wedstrijden zat en het komt best vaak voor dat er na 30-35 minuten nog geen goal gevallen is.

Bericht gewijzigd door hansieboy84 op Fri 20 Nov 2020, 17:48
4 Vind ik leuk's

Ja, hehe!

Natuurlijk, je pakt je kansen waar je kunt. Doe ik ook.


Dit is ook niet een starre strategie, maar meer een handleiding om het betten anders te benaderen.Wachten tot de eerste goal valt. De één doet dat per interval, de ander wacht tot de 35e minuut. Ik bet ook niet uitsluitend op deze wijze uiteraard. Het zou wel beter zijn als ik met wat meer discipline deze lijn zou volgen. Maar neem nou bv die Oosternrijkse league van begin deze vrijdagavond. Uiteraard ga ik lekker mee met de goals. Zelfs rijtjes intervals goals waren raak. Ook een 2e keer.


Voor veel mensen is dit een handleiding om met weinig risico makkelijker te winnen. Hoef je niet te beginnen aan ploeg A +0,25 en dat soort gedoe. Gewoon goals en wel 1. Geduld en in de gaten houden hoe de match en de odds lopen. Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn!


En nog even reagerend op de nogal theoretische becijfering van nb lively live bets. De bets en met welke odds je wilt zetten en zet, bepaal je nog altijd zelf. Als ik een match niet vertrouw onderweg, bijv met 0 schoten op goal halverwege. Volg ik natuurlijk de match niet verder. Of ik kijk wat bijv under 1,5 of under 0,5 doet aan odds. Vastroesten aan een systeem hoeft ook niet. Het systeem is om je te helpen. Gezien mijn reeds geplaatste bets met de HT over 0,5 kwam ik, met mijn matches, vaak al over de 85-90 en soms zelfs 100%.


Nu laat ik de over 1,5 ft liever los en kijk of er een over 0,5 ft in zit. Door het per interval te volgen ipv 2 goals nodig te hebben in een 2e helft. Een veel betersysteem naar mijn ervaring. En zo wordt dat gemiddelde 85+% percentage eerder nog hoger, zeker ook met die hogere odds en opbrengst. Ik weet niet waar mensen die 1,50 vandaan halen. Gemiddeld plaats ik mijn bets rond de 1,75. De 45e tot 60e min doet het ook erg goed. Odds zijn dan gemiddeld boven de 2,00 tot 2,50! Zoals gezegd, je bepaalt zelf wannéér je de bet zet. Is de odd in 00-30 te laag, plaats je óf eerst een 00-10 bet. Of je wacht tot de odds zo hoog zijn als JIJ wilt. Niemand anders dan jezelf heeft het stuur in handen! Dat maakt het een prima systeem, wat op jouw leest geschoeit wordt.

Bericht gewijzigd door devito op Fri 20 Nov 2020, 21:18
1 Vind ik leuk's

Ben het met je eens Devito dat op goals spelen het beste is en het kan een erg goed systeem zijn. Daarnaast kan je deze 90% opschroeven richting de 95% als je goed je wedstrijden uitkiest en ook de nodige wedstrijden live kijkt. Wereldwijd in competities wordt het gemiddeld 8% 0-0 en vele competities zoals Serie A, Bundesliga , Premier League , Eredivisie, Ligue 1, Oostenrijk etc....ligt dit eerder op 5-6 %


Valt mij op dat sinds het corona gebeuren en spelen zonder publiek dat er sneller goal(s) vallen in wedstrijden. Ik zie bij vele wedstrijden binnen 20 minuten de goal al vallen. Zeker bij wedstrijden waar je goals verwacht. Hierdoor is die interval bet van 0 - 30 minuten erg goed.


Toch enkele puntjes waar je rekening mee moet houden :

Ik kijk graag op lange termijn en zie betten als een investering en dan is spelen met interval bets erg nadelig. De inzet limieten liggen erg laag ( Voor mijn doen in ieder geval), waardoor een progressief inzet systeem niet handig is. Tenzij je inzetten een paar euro zijn of enkele tientjes. Dan zijn interval bets geen probleem.


Het is ook jammer dat alleen maar bookmakers die gebruik maken van de Kambi software zoals Unibet en 888sports, de 30 minuten interval hebben. Bij bijna alle andere EU bookmakers is dit 10-15 minuten. Het is jammer dat Asian bookmakers geen interval markten hebben of Betfair Exchange. Hier zal je geen persoonlijk limiet krijgen en bij al die andere bookmakers wel als je op lange termijn winstgevend bent.


Bericht gewijzigd door gulzig op Fri 1 Jan 2021, 13:31
1 Vind ik leuk's

Denocius. ik sta op het punt te vertrelkken en ben er dit weekend niet.


Sheet? Kijk naar mijn selectie s van over 0,5 HT, haal er de over 1,5 FT vanaf en vervang deze met over 0,5 FT. Dat zijn ca 150 -300 bets met gemiddel;des van ca 90% en ws meer met de over 0,5 FT. Heb je een overzicht van hoe vaak er een goal gemaakt is bij geselecteerde matches. Bepaal dus zelf welke odds je nodig hebt om te willen spelen. Probeer het dus maar zelf. Gewoon spelen tot er gescoord wordt!

Bericht gewijzigd door devito op Sat 21 Nov 2020, 07:46
0 Vind ik leuk's

Idd gulzig. Ik speel soweieso niet met grote bedragen. Dan is het handig om te weten waar de limiet ligt en dan terug rekenen. De laatste interval kun je overslaan en als FT spelen. Succes.


Ben zelf erg tevreden over deze methode. Pas als ik andere dingen ga doen moet ik echt oppassen.


Bericht gewijzigd door devito op Mon 23 Nov 2020, 16:26
0 Vind ik leuk's


Ik geloof dat ik het met Denocius eens ben.

Best wel wat wedstrijden gespeeld dit weekend. Per saldo weinig opgeschoten.

Meestal speel je voor kleine winst met risico voor groter verlies. En je moet elke wedstrijd volgen om er op tijd bij te zien.


Voorbeeld zet 6 op 1.8. Als mis zet 6 op 2.5. Als mis zet 18 op 1.8. Dus per saldo winst 5, winst 3 of winst 3. En je kunt 30 kwijt zijn.


Vooralsnog moet ik overtuigd worden dat dit vaak winst oplevert.

Een lekker gevoel krijg je bij geen enkele uitslag (volgens mij)

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Het is de meest zekere manier om te winnen. Er zijn genoeg clubs en matches die je kunt zetten. Alles wat geen 0-0 wordt is winst. Belangrijkste winstpunt zijn de overlappingen met intervals. Ik begin al vaak bij 1 stake bij minuut 00-10 min. Dan zet ik ook al op 00-30 min. Goal? 2 bets goed. Niet, dan zet ik na de 10e minuut nog bij bij de 00-30 en ook ht. Ook de ht zet ik nog eens in, als de odds beter worden. Bij elke goal in de 1e helft pak je dus meerdere bets als winnend. Even na de 30e minut zet je die overlappingsbet door naar 30-60 interval. De winst bepaal je zelf. Naarmate je betere matches kunt uitzoeken zet je beter en ook meer in. Meest safe manier van betten levert niet zozeer hoge winsten op, maar wel steady winsten. Die rijg je dan aaneen. Je moet dit vaker spelen en dan weet je hoe je moet zetten als een tweede natuur. Ik hoef niet meer na te denken over hoeveel ik zet of hoeveel ik moet zetten. Omdat je weet wat je moet zetten. Dat vergt alleen routine.


Het systeem is simpel. Intervals spelen tot de eerste goal. In meeste gevallen stop ik ook daar. Wordt de scoreline van een match aangegeven dat over 3,5 de lijn is,(door bookie en of totalcorner), dan speel je tot 2 of soms 3 goals bijv Bolivia matches . Maar doorgaans, waarom zou je onnodig risico lopen op doorbetten? Dit systeem gaat over steady winsten, niet over doorgokken of de lat te hoog leggen. Daar win je het sowieso op de lange termijn niet mee en de bookie of een cásino pakken juist daar hun winsten en de spelers hun verliezen! Ik speel laatste tijd vooral tot de eerste goal en dan is het klaar. Dan heb ik gewonnen.


De kracht in het voetbalbetten is de goals, of beter gezegd, de eerste goal. Over die 0,5 in een match? Dan heb je gewonnen. Simple pleasure. Haal de actuele scores erbij, alles boven de 0 is betwinst. Je kunt je eigen of andermans ervaring gebruiken over welke matches je moet pakken om de kwaliteit van je bets te verhogen. Ik ben hiermee begonnen toen ik inzette met over 0,5 ht met een zeer hoge match win percentages. In dit verder verbeterde systeem met intervals zijn de odds beter en is het wachten en inzetten tot die eerste goal. Met de overlappende bets zitten je winsten goed, dáár zit je goede winstresultaat! Als je daar handig in wordt, speel je zonder na te hoeven denken na het uitzoeken van de matches.

Bericht gewijzigd door devito op Fri 1 Jan 2021, 13:07
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.