Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Win 90% van je weddenschappen

Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.

Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.


Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.

Succes met de Dev-meth.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 19-11-2020 14:57 Voetbal
in 19-11-2020 14:57 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk dat de gedachtegang goed is, maar de implementatie nog vrij zuinig. Waarom genoegen nemen met één goal in een sport waar gemiddeld rond de 2.5/3 goals vallen per wedstrijd?


Je kunt bijvoorbeeld low stake de wat hogere totals pakken pre game (3.5/4.5) in combinatie met live betjes (0.5/1.5 helft of interval). Dan krijg je naar mijn mening wat beter betaald per goal.



0 Vind ik leuk's

Ik zeg ook nergens dat dit het enige systeen is en ook niet dat dit de enige bets zijn die ik zet. Ik zeg wel dat dit de discipline is waarin ik mijn bets zet. De rode draad. Vandaag die Thaise match gespeeld, waain mijn over 7,5 en over 8,5 pas in de 90e en in de 93e min binnenkwam.


Als het goed is ruik je de goals die er komen. Een écht goede bet wat mij betreft is, dat je een goal speling hebt. Over 2,5 zetten en dat het dan meer dan over 3,5 wordt. Ik heb genoeg van al dat doorgokken en dan te verliezen. Vandaar. Dat over 0,5 is mijn basis om te winnen, dat betekent dat de bookie van mij verliest. Zo niet, leuk al die betjes en leuk die spanning. Maar niet leuk genoeg als je eerder al veel geld aan de bookies verloren hebt. Tijd om het tij te keren met de juiste discipline en de juiste strategie.

0 Vind ik leuk's

PS. Waarom genoegen nemen met 1 goal omdat dat zuinig is? Nee. Omdat meer zekerheid biedt om vaak te winnen en als je er handig in wordt, kun je je stakes verhogen.


0 Vind ik leuk's

Goedemorgen, misschien een leuk idee om een telegram kanaal te openen.


en daar live de tips te spelen.


telegram kanaal mag je evt ook in een pb sturen.

0 Vind ik leuk's

Je kan natuurlijk het statistische feit meenemen dat als er een goal valt binnen 10 minuten, er dan voor 90-95 % van de gevallen nog een goal valt in de wedstrijd.


Buiten dit feit denk ik dat je vooral op nog een goal kan spelen als je ook daadwerkelijk de wedstrijd kijkt. Op deze manier is het veel beter in te schatten.

Enkele voorbeelden van wedstrijden die ik zelf gekeken heb en waar ik er zeer zeker van was dat er meer goals zouden vallen. Dit is alleen al van afgelopen weekend :

  • Inter - Crotone
  • Eindhoven - Cambuur
  • Atalanta - Sassuolo
  • Bayern - Mainz
  • Frankfurt - Leverkusen


Daarnaast vorige week bij Levante - Betis, wat een erg leuke wedstrijd was om te zien.

0 Vind ik leuk's

Tuurlijk, bij Inter zat ik ook. Tot en met de over 5,5.

Eindhoven een mooie vroege goal met 2 bets. Daarna los gelaten. Mij te onbetrouwbaar, die 1e divisie.


Het gaat er om dat je met betten een goede basis hebt. Natuurlijk kun je ook specifieke matches pakken, zoals jij zegt. Maar het is fijn behoorlijk op zeker te kunnen spelen en de krenten in de pap mee te pakken idd.


0 Vind ik leuk's

Belangrijkste winstpunt zijn de overlappingen met intervals. Ik begin al vaak bij 1 stake bij minuut 00-10 min. Dan zet ik ook al op 00-30 min. Goal? 2 bets goed. Niet, dan zet ik na de 10e minuut nog bij bij de 00-30 en ook ht. Ook de ht zet ik nog eens in, als de odds beter worden.


Op zich klinkt dit leuk maar als het 0-0 bij rust is ben je wel aardig de sjaak. Stel dat het 0-0 is dan heb je in totaal al 5 bets gezet die allemaal fout zijn. Dan moet je dus behoorlijk wat in zetten in de interval 45'60' om dat verlies goed te maken. Lijkt me niet wenselijk.

0 Vind ik leuk's

Dat zijn er dan hooguit 4 en vaak ook 3 als ht fout mocht zijn. Zoals je weet zat ik op 90% goed met mijn half time scores van matches die ik uitkoos. Dan heb ik idd nog een uitloop gezet naar 60e minuut. Reken maar uit als 90+% goed gaat.


Overigens opmerkelijk voor mensen die zeggen dat als als als het fout gaat. Ik wil wel eens van jou weten hoe vaak jouw bets goed of fout gaan. Meer dan 90% goed score? Dan ben je sowieso een zeer succesvol bettor. Zeker ook met dit systeem.


Nogmaals, ik doe dit naast mijn andere bets. Het goede van deze methode is dat je winstkansen groter zijn en je afleert maar goals te jagen en te volgen tot het doorbetten tot verlies leidt, áls ze het al doen. Het afleren van het doorbetten vergroot je discipline. Mijn ideale bets zijn goals die ik goed heb en mócht ik nog een over 2,5 hebben gezet, dat ik dan nog een goal marge heb bij bijv een 3-1! Dat betekent dat je een zeer steady bet hebt gezet en dat je niet te veel risico hebt gelopen om te winnen. Tot vorig jaar knaagde het dan dat ik een goal gemist had. Nu ben ik tevreden te zien dat mijn bet 100% goed gezet is, mét speling. Kortom het maakt een betere meer veiliger bettor van je. Ook leer je in het verloop van deze speelwijze varianten te spelen en allemaal in het marginaal haalbare doelpuntenaantal!

Bericht gewijzigd door devito op di 5 jan. 2021, 12:23
0 Vind ik leuk's

Ik speel daarnaast dus ook de Inters en Atalanta's, Aarau etc. voor overs. 1 goal meer gescoord dan ik dacht, is voor mij dus de perfecte bet.


Daarnaast speel ik ook graag de omkeerstanden. Bij bijv een 0-1, waar het 1-1 wordt valt vaak, als een magneet de 2-1 of 1-2. Vaste stramienen zeker als ze winstgevend zijn, zijn zoveel beter dan de blinde goalzoekers, naar mijn ervaring.

0 Vind ik leuk's

Ik zou adviseren om minder te gaan spelen en meer vanuit die basis te werken die je zo bewierookt hier. Het komt sowieso een beetje gek over dat je zo hamert op die 1 goal basis en dan alsnog veel andere overs/wedstrijden/methodes ook speelt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.