Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Win 90% van je weddenschappen

Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.

Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.


Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.

Succes met de Dev-meth.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 19-11-2020 14:57 Voetbal
in 19-11-2020 14:57 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

PS, Odds welke ik inzet verschilt. Als ik denk dat er snel een goal valt, zet ik liever 2 kleinere odds bets en als ik gewoon bet vanaf 1,75 bijv. Maar soms ook odd 3 als ik later inval in een match en de interval bij bijv 20e min op odd 3 staat. Voor mijn systeem maakt het namelijk niet veel uit.


Enige waar je op moet letten is dat als er gescoord wordt je opbrengst meer is dan je inleg en in de gaten houden of je wel bij de goede match zit. Bijv. schoten op goal, bekerwedstrijden die gelijk staan en waar ze doodleuk kunnen verlengen, terwijl jij je geld aan het verliezen bent, of gewoon wantrouwen. Ik laat vaak genoeg een match los bij de 60e minuut. Mocht er daarna gescoord worden, wacht ik op een mooie dikke odd en speel ik de slotfase mee, om iig deels te winnen. Blijven de schoten op goal tegenvallen, was het verstandig geweest te switchen naar unders. KORTOM: je blijft altijd zelf beslissingen moeten nemen. Ook daar word je steeds handiger in als je dit vaker zo speelt. Verliezen horen bij het betten, winnen gelukkig ook. Beslissingen nemen en goed timen maakt het spel interessanter.

Bericht gewijzigd door devito op do 21 jan. 2021, 18:04
0 Vind ik leuk's


wel een argumentatie waardoor je het vertrouwen in het volgen van deze strategie verliest.

voorbeelden waar je van de strategie moet afwijken om je verlies dan op een andere manier goed te maken.

ik ben nog steeds niet overtuigd.


dat hoeft trouwens ook niet; het is een forum en je kunt delen wat je wilt.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Vandaag, maandag 22 febr, eindelijk weer terug naar de basis. Het systeem. Zelf uitgevonden en goed werkend. Trots dat ik dit zelf uitgevogeld heb. Grootste kick ervan.


28 matches gespeeld en FT, waaronder 2 ijshockey matches, allemaal winnend. Een match in Roemenië is bij 0-0 gestaakt wegens mist in de 67e min, wordt daar nog gescoord zit ik op 29 goed van de 29 matches.

*Roemeense match Vitorul Constanta void gemaakt door bookie.


Beter dus nog dan vorige jaren van mijn toen al hoge percentages van de over 0,5 ht of over 1,5 FT, omdat dit systeem over 0,5 FT is met ook nog hogere odds.De bet stopt en is winnend bij de 1e goal dus.


Als je wilt zien hoe ik dat in de praktijk doe: ik heb vanaf vooral vandaag deze bets zoveel mogelijk op blogabet meegespeeld https://devito.blogabet.com/ . Ondanks het feit dat je daar geen 30 min intervals kunt zetten, zie je mijn 1 stake bets voor over 0,5 ht. Telkens met een iets hogere odd als ik de bet later zet. Vaak werd er al in de 5e min gescoord en staat die bet niet op blogabet.


Winnen en stoppen na de 1e goal, winnend met meerdere bets die je gezet hebt rond de goal. Bijv interval 30 en ht. Wordt er dan gescoord, heb je 2 bets goed, daarom hoef je de stakes niet te verdubbelen. Dat gebeurt pas bij een 0-0 in 2e ht na de interval 60 min.


Rijtje van de gespeelde en gewonnen matches:


Boston Bruins (NHL ijsh, periodegoal)

Saprissa

Kawran Bazar

Bangladesh Police

Loko Junior u21 (ijsh, periode goal)

Tambov (ijsh, periode goal)

Spal u19

Saipa u23

Khimki

Charlton Ath. reserves

Watford res

Al Duhail

Hyderabad

Roma u19

Newcastle U, res

Maritimo

Tanzania u20

Ghana u20

Leicester C res

Everton res

Hapoel Tel Aviv

Nottinham res

Juventus

Greuter Fürth

Qrendi

Club Brugge

Guingamp

Cambuur


Alle matches is gescoord, dus alles goed.

Lastig om een beter systeem met ook goede odds te vinden of te maken. ;)

Succes voor als je dit systeem probeert.






Bericht gewijzigd door devito op di 23 feb. 2021, 09:00
1 Vind ik leuk's

@caantjes. Ligt niet aan 'het systeem'. Het is inherent aan het betten. Wil je nooit een bet verliezen, moet je gewoon nooit meer betten. Kan! Winnen doe je dan echter ook niet.


Zie post van mij hierboven: Vandaag ben ik eens echt in de discipline gaan zitten. 100% score in de FT resultaten. Check het maar. Matches staan erbij Beter kan ik het systeem niet aanbevelen. Sinds gisterochtend op blogabet van krappe winst naar +133. In 1 dag. Met een yield van bijna 0% naar 8%.


Ik zou zeggen, probeer het eerst eens. Wedden dat je vaker wint als met je huidige bets? ;)

Bericht gewijzigd door devito op ma 22 feb. 2021, 22:32
0 Vind ik leuk's

Bedankt voor dit forum heb het vanochtend met gare leauges zitten testen en bevalt me prima. Lekker lowstake maar met 3 games toch 15eu weten te pakken.

1 Vind ik leuk's


Het is een wat ouder topic dus moest even teruglezen.

Je kunt inderdaad wel 90% van je bets winnen maar als de winst 3, 3 of 5 is, en bij verlies ben je 6+6+18 = 30 kwijt dan schiet je nog niet veel op.

En het live volgen van de wedstrijd om telkens opnieuw in te zetten vind ik ook te tijdrovend.


Maar wat ik eerder zei, bedankt voor het delen op dit forum. Ieder zijn eigen strategie !

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Veel vragen over systeem gehad gisteren en eergisteren over het simpelste systeem dat er is.

Samengevat in 1 zin:

Valt 1e goal van een match, heb je je bets zo gezet dat je goede winst maakt dmv interval/ht bets.


Nog korter: Bij 1e goal winst.

Bericht gewijzigd door devito op wo 24 feb. 2021, 12:01
0 Vind ik leuk's

Bij welke bookie speel je deze Bets? Ik speel nu bij BetRebels maar die hebben alleen fastmarket (Max 15 minuten) en alleen de grote competities

0 Vind ik leuk's

Goedemiddag @devito, hoe kom je aan de informatie dat 10% van de wedstrijden in een 0-0 eindigen?

0 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

@mbti Dit ligt nog onder de 10% gemiddeld. Het gemiddelde ligt eerder rond de 7%. Dit verschilt per land / competitie. Je hebt standaard under competities waar meer defensief wordt gespeeld, hier ligt het percentage dan ook hoger. Denk aan Iran , Argentinie , Israel en 2e divisies in Portugal / Frankrijk en Rusland o.a. Met een beetje research kan je deze er wel uitfilteren.

Daarnaast heb je landen zoals Nederland waar het onder de 7% ligt en eerder 5 is. Dit geldt ook voor de Bundesliga o.a.


Je kan het op allerlei statistieken website bekijken zoals windrawin of op soccerstats.com.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.