Strategie: Win 90% van je weddenschappen
Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.
Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.
Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.
Succes met de Dev-meth.
PS, odds welke ik inzet verschilt. Als ik denk dat er snel een goal valt, zet ik liever 2 kleinere odds bets en als ik gewoon bet vanaf 1,75 bijv. Maar soms ook odd 3 als ik later inval in een match en de interval bij bijv 20e min op odd 3 staat. Voor mijn systeem maakt het namelijk niet veel uit.
Enige waar je op moet letten is dat als er gescoord wordt je opbrengst meer is dan je inleg en in de gaten houden of je wel bij de goede match zit. Bijv. schoten op goal, bekerwedstrijden die gelijk staan en waar ze doodleuk kunnen verlengen, terwijl jij je geld aan het verliezen bent, of gewoon wantrouwen. Ik laat vaak genoeg een match los bij de 60e minuut. Mocht er daarna gescoord worden, wacht ik op een mooie dikke odd en speel ik de slotfase mee, om iig deels te winnen. Blijven de schoten op goal tegenvallen, was het verstandig geweest te switchen naar unders. KORTOM: je blijft altijd zelf beslissingen moeten nemen. Ook daar word je steeds handiger in als je dit vaker zo speelt. Verliezen horen bij het betten, winnen gelukkig ook. Beslissingen nemen en goed timen maakt het spel interessanter.