Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

We hebben dit nog niet op de site vermeld (gisteren wel in de nieuwsbrief) maar de winnaar van vorige maand is geworden: Verloo

Hij wint een freebet voor Bwin ter waarde van 50 euro en heeft deze reeds ontvangen.

Een voorproefje van de tips-competitie is te zien via onderstaande link. We zijn echter nog bezig met het systeem en werken er hard aan om alles kloppend te krijgen.

Link: https://www.voetbalwedden.net/tip-competitie

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 13:03
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooi idee... hier was ik op aan het wachten. Maar ik zou graag nog een tip willen plaatsen voor vandaag in de Roemeense Liga 1, en die wedstrijd staat er niet tussen.
0 Vind ik leuk's
worstjes35:
Mooi idee... hier was ik op aan het wachten. Maar ik zou graag nog een tip willen plaatsen voor vandaag in de Roemeense Liga 1, en die wedstrijd staat er niet tussen.

Wij zijn afhankelijk van de systemen van de bookmakers. Dus dit zijn de gegevens die worden doorgegeven en automatisch worden geladen in ons systeem. Dus staat een wedstrijd er niet tussen. Dan kunnen wij hier vrij weinig aan doen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dat ziet er heerlijk uit Mario, kan niet wachtten tot de daadwerkelijke versie komt.
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
vonloite:
worstjes35:
Mooi idee... hier was ik op aan het wachten. Maar ik zou graag nog een tip willen plaatsen voor vandaag in de Roemeense Liga 1, en die wedstrijd staat er niet tussen.

Wij zijn afhankelijk van de systemen van de bookmakers. Dus dit zijn de gegevens die worden doorgegeven en automatisch worden geladen in ons systeem. Dus staat een wedstrijd er niet tussen. Dan kunnen wij hier vrij weinig aan doen.

okee.. zo'n idee had ik al.
0 Vind ik leuk's
Ik ga deze maand ook maar eens wat tips neerzetten.
Alleen wel jammer dat er ook mensen zijn die Barça en Chelsea enzo als tips geven.
Dat vind ik een beetje te makkelijk scoren, en bovendien weet iedereen hier wel dat die clubs minimaal 4 van de 5x winnen=/
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Ik ga deze maand ook maar eens wat tips neerzetten.
Alleen wel jammer dat er ook mensen zijn die Barça en Chelsea enzo als tips geven.
Dat vind ik een beetje te makkelijk scoren, en bovendien weet iedereen hier wel dat die clubs minimaal 4 van de 5x winnen=/

Ga je gang. Daarmee win je niet de Tipgever van de Maand.
0 Vind ik leuk's
Oke, maar hopelijk begrijp je wel wat ik bedoel? Iedereen weet dat als ze nog 1 wedstrijd willen die een zekerheidje is, dan pakken ze wel Barça ofzo. Dus dan vind ik het niet nodig dat ze hier als tip staan.
Van mij mag je het wel zetten, maar je weet dat je alleen jezelf helpt.
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Oke, maar hopelijk begrijp je wel wat ik bedoel? Iedereen weet dat als ze nog 1 wedstrijd willen die een zekerheidje is, dan pakken ze wel Barça ofzo. Dus dan vind ik het niet nodig dat ze hier als tip staan.
Van mij mag je het wel zetten, maar je weet dat je alleen jezelf helpt.

Wat ik bedoel is: er zijn hier zoveel mensen die bijvoorbeeld Manchester United tippen dit weekend. Je gaat dus relatief (voor Tipgever van de Maand) niet vooruit. Daarbij komt dat je dan niet een hoog genoeg ROI behaalt om deze prijs te winnen. Bovendien moet je minstens 10 tips plaatsen.
Ik zie het probleem dus niet echt.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad. Ik zie ook weinig waarde in Manchester - Fulham. Fulham heeft uit nooit met meer dan een doelpunt verloren en heeft vaak gelijk gespeeld.
Ik denk aan de andere kant wel dat Manchester supergemotiveerd zal zijn. Op basis van asian handicaps met odds rond de 2.00 is het de nummer een op de thuis tabel versus de nummer een op de uit tabel. Kan dus alle kanten op.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.